Kyle
Keď sa o mňa Layla oprela, moja hruď sa dvíhala ťažšie. Vnímal som tlak, ktorý sa tvoril v mojich pľúcach. Vnímal som vôňu jej vlasov. Voňali ako citrón. A kvety.
"Naozaj pozeráš romantické filmy?" spýtala sa.
Usmial som sa. "Nie. Videl som iba jeden. Moja mama ho miluje. Raz ma ho donútila pozerať, vraj aby som uvidel, ako sa má správať muž k žene."
Layla skrivila tvár do grimasy. "Však to nebol Titanic." zasmiala sa.
Pokrútil som hlavou. "Nie. Volal sa Kráska z Manhattanu."
Layla na mňa vyvalila svoje oči. "Ten film som pár krát videla. Popravde, ten film som pozerala iba kvôli tomu, že tam hrá malý Tyler Posey." zasmiala sa.
"Nevedel som, že máš slabosť na chalanov ako je Tyler." zasmial som sa.
"Nuž Kyle, je veľa vecí čo o mne ešte nevieš." povedala.
"Áno, to je pravda. Ale uznaj, že som dosť všímavý. Napríklad, nepiješ alkohol, nemáš rada večierky a takmer vždy si nervózna."
"Ako vieš kedy som a kedy nie som nervózna."
"Napríklad teraz si. Pretože vždy, keď si nervózna, hráš sa s gombíkmi alebo zipsom na košeli alebo bunde."
Layla pomaly prikývla. "Dobre, pripomeň mi, aby som si na teba dávala pozor."
Zasmial som sa. "FBI je oproti mne nič."
Layla si o mňa znovu oprela hlavu. Mal som pocit, že je šťastná. Aj keď sa o nás obtieralo veľa spotených a ožratých ľudí, bola šťastná.
Moje ruky boli stále položené na jej bokoch. Nevadilo jej, že sa jej dotýkam. Nevadilo jej ani, že sme tak blízko seba.
"Naozaj nechceš nič piť?" spýtal som sa.
"Nie, myslím, že je zle už aj s tých výparov." usmiala sa.
"Nechceš ísť von?"
"Veľmi rada." povedala.
Chytil som ju za zápästie a viedol som ju na zadný dvor. Bola tu malá hojdačka, ktorú už dlhé roky nikto nepoužíval. Layla si na ňu sadla. Pomaly sa odrážala nohami. Každým pohybom hojdačka potichu zavŕzgala.
"Keď som bola malá, chcela som mať doma hojdačku. Môj otec sa ponúkol, že mi jednu postaví. Pracoval na nej celé dva týždne. Mala som obrovskú radosť, pretože bola len moja. Nebolo to ako na ihrisku, kde si sa o ňu musel deliť s ostatnými deťmi." hovorila.
Sedel som vedľa tej hojdačky a počúval som ju. Absolútne som nevedel prečo ju počúvam s takým záujmom. Veď rozpráva o hojdačke! Čakal som však, že ten príbeh bude mať nejaké ponaučenie, pretože verte či nie, Layla Parkerová nerozpráva príbehy bez ponaučenia. Tak som ju ďalej počúval.
"Raz však prišla obrovská búrka, lialo ako z krhly a vietor sa podobal hurikánu. Moju hojdačku odfúklo kamsi do neznáma. Vieš, samozrejme, že mi jej bolo ľúto, ale istým spôsobom to bolo lepšie. S mojím otcom sme sa vtedy zblížili. Dodnes má na chladničke fotku, kde sedím na tej hojdačke." dokončila.
"Ja som s mojím otcom nikdy nemal taký vzťah." povedal som.
Layla sa pozrela na zem. "Vždy mal radšej Jordana."
"To nie je fér." povedala.
"Aj ja som si to vtedy myslel. Teraz tomu už rozumiem. Nikdy som totiž nebol ako on. Nebavilo ma chodiť s ním na poľovačku. Jordan sa v tom vyžíval. Preto som začal hrať futbal (americký). Tam som si kedykoľvek mohol vybiť svoju zlosť."
"Nevedela som, že hráš futbal." Layla zliezla z hojdačky a sadla si veľa mňa.
"Ty asi nebudeš s FBI." povedal som.
Layla sa zasmiala. "Nevyzeráš ako futbalista. Skôr ako básnik,ktorého duša je roztrieštená a hľadá útechu v písaní smutných a deprimujúcich veršov. "
Usmial som sa. "Tvoja predstava o mne je nepravdivá."
"Moje predstavy o ľuďoch sú väčšinou skreslené."
"Ale mne to nevadí."
Layla sa mi pozrela do očí. "Ale moja predstava teba na ihrisku skreslená nie je."
"Rád by som to povedal tiež, ale nie som si istý."
"Čo mám urobiť aby si mi uveril?"
"Stačí keď prídeš na zajtrajší tréning."
Layla sa zasmiala. "Čo ti je vtipné." nechápal som.
"Mal si sa vidieť. Len-len, že si ma nepozval do postele."
"Fajn Layla, ak nechceš aby som ťa pozýval do postele, neflirtuj so mnou."
Otvorila ústa, že niečo povie, no v tom sa niekto objavil vo dverách.
"Tak tu ste. Hľadám vás po celom dome." povedala Jenn.
"Vlastne sme už na odchode." Layla ma chytila na ruku. "Bav sa." povedala.
Jenn sa iba usmiala a znova zaliezla dovnútra. Layla sa postavila na špičky a svoje pery mala tesne pri mojom uchu. "Toto ešte flirtovanie nebolo." pustila moju ruku a vykročila vpred.
"Kurva." povedal som.
Dobehol som ju a chytil som ju za ruku. "Toto už nerob."
"Prečo?"
"Pretože so mnou nechceš skončiť v posteli."
Layla sa mi pozrela do očí. Nevedel som z nich nič vyčítať.
"Ak by sa to niekto dozvedel, boli sme opitý, fajn?"
"Ak by sa niekto dozvedel čo?"
Layla neodpovedala, a svoje pery položila na tie moje. Boli sladké a hebké. Nemal som šancu si ten bozk ani vychutnať, pretože tak rýchlo ako ich spojila ich aj oddelila.
"Sme nehorázne opití." povedal som.
YOU ARE READING
Oh, Layla!
RomanceTu by mal byť asi popis. Pravdepodobne si očakával/a kúsok z dialógu medzi dvoma hlavnými postavami, alebo možno odhalenie nejakej dôležitej zápletky. Či príbeh začneš čítať, alebo nie je iba na Tebe. Myslím, že môj popis k tomu netreba. Nechcem Ťa...