"Kurva mohli ste aspoň zamknúť dvere!" povedal Jordan.
Počkať! Jordan?!
Stála som na mieste ako obarená, ústa som mala otvorené dokorán a nemohla som sa ani pohnúť.
"Čo tu chceš Jordan?" spýtal sa Kyle.Medzitým ako som tam stála, Kyle si natiahol trenky a otočil sa smerom k dverám a k Jordanovi.
"To by som sa mal spýtať aj ja, nemyslíš?"Kyle zovrel päste.
"Sme v mojej izbe a mojej izbe si môžem robiť čo chcem! A čo tu sakra robíš?!" zvýšil hlas.Jordan zdvihol ruky do obranného gesta.
"Dobre, ako povieš. A čo tu robím? Prišiel som sa ťa spýtať ako sa máš.""Odrazu koľký záujem." odvrkla som.
Absolútne netuším odkiaľ som zobrala toľko odvahy, aby som to dokázala povedať."Tak pozor Layla. To, že si s Kyleom nehovoríme, ako veľmi sa ľúbime neznamená, že o neho nemôžem mať starosť. Stále sme predsa bratia." povedal až priveľmi pokojne.
Skrížila som si ruky na prsiach pripravená Jordanovi odseknúť niečo poriadne zlé, no Kyle ma chytil za rameno.
"Škoda, že si si na to nespomenul vtedy, keď si mu natrhol ksicht!" povedala som."Layla..."
Jordan si pošúchal hánky.
"Máš pravdu, mal som. Pekelne ma potom boleli hánky.""Ty,...." Kyle ma zastavil predtým, ako by som na Jordana vypľula všetky nadávky, ktoré poznám.
"Môžeš aspoň zavrieť tie sprosté dvere? Nechcem aby to počula celá škola." povedal Kyle.
Jordan mykol ramenom a opatrne zatvoril dvere.
Bol nenormálne pokojný a mňa to nenormálne iritovalo. Všetko čo robil, to ako si chytil hánky, alebo to ako mykol plecom. Všetko ma iritovalo.
"Teraz, keď sme už všetci kľudný," pohľadom ma takmer prepichol," môžem sa spýtať, ako ti je?" dokončil Jordan.V celom tele mi bublala zlosť a hnev. Mala som čo robiť, aby som sa znova nerozkričala.
"Mám sa fajn." povedal Kyle pokojne.
Jordan sa usmial. Bohužiaľ to nebol sarkastický úškľabok. Naozaj sa usmial.
"To som rád.""Haló Kyle! Tebe to nepríde ani trochu divné?" zamávala som mu pred nosom.
"Uznávam, prísť sem len tak potom, čo som Kyleovi spôsobil nekoľko škrabancov je trošku divné, ale nehľadal by som v tom niečo iné. Skrátka som sa len zaujímal o zdravotný stav môjho brata." povedal Jordan.
Pozrela som sa na Kylea. Nevyzeral prekvapene, očividne bol na správanie svojho brata už zvyknutý.
"Dobre, zistil si ako sa mám, teraz už môžeš pokojne spať. Odprevadím ťa na chodbu." Kyle podišiel k dverám a otvoril ich."Na tvojom mieste by som ich ešte zatvoril, prišiel som aj kvôli inému dôvodu."
Kyle si vzdychol a s buchnutím tie dvere zatvoril.
"Tak to vysyp aby si konečne mohol vypadnúť." vyzval ho Kyle.Jordan sa pozrel na mňa a žal hovoriť:
"Ide o Aarona. Nedávno sa ma pýtal, kde zoženie nejaké drogy a ja-ako jeho dobrý kamarát- som mu ich dal. Bola to iba tráva, tá mu v takom množstve ublížiť nemohla. O týždeň prišiel zase a chcel niečo tvrdšie. Aj vtedy som mu vyhovel, ale jasne som ho varoval. Keď ku mne prišiel tretí raz, poslal som ho kadeľahšie. Mám pocit, že to nezvláda a absolútne to nemá pod kontrolou." dokončil a čakal na moju reakciu.A ja? Ja som úprimne nevedela čo mám robiť.
"Ako mám vedieť, že ma nevedieš za nos?"Jordan sa usmial a vložil si ruky do vreciek na mikine.
"O drogách nežartujem, zlatko. Po tom, čo som kvôli nim prežil mám pred nimi určitý rešpekt."Zmocnila sa ma panika. Jordan naozaj nevyzeral, že žartuje a Kyle sa taktiež tváril vážne, možno trochu prekvapene, ale určite nebol prekvapený vďaka Jordanovi.
"Dobre teda, čo s tým mám robiť?" spýtala som sa."Rozhodne neber jeho krv do laboratória a nerob na ňom testy na prítomnosť drog v tele," uchechtol sa, no keď si všimol, že sa nesmejem, zvážnel," dobre, teraz vážne, neviem v akom ste vzťahu, ale mala by si sa ním porozprávať. Možno dá na teba a prestane."
"To nepôjde." povedal Kyle.
"Prečo nie?" nechápal Jordan.
Kyle si vzdychol.
"Neviem či to vieš, ale Aaron ma nemá veľmi rád a Layla sa s ním nedávno pohádala."Cítila som sa hrozne. Ani tak nejde o to, že sa teraz rozprávam s chalanom, ktorý len nedávno zbil Kylea a obťažival mňa, ale o to, že cítim akúsi povinnosť v podobe facky pre Aarona. Naozaj by som ho najradšej prefackala. Neviem či ho dokážem presvedčiť, ja vlastne ani neviem či sa ním dokážem normálne porozprávať.
"Ja sa s ním porozprávam." povedala som nakoniec.
Jordan prikývol.
"Dobre, veľa šťastia." povedal a otočil sa na odchod."Počkaj!"
Jordan sa otočil smerom ku mne.
"Prečo si Kylea vtedy zbil?"Jordan zvraštil obočie, tým pádom vyzeralo ako jedno spojené.
"Čo myslíš, kedy si si uvedomila, že ho miluješ? Ja som to chcel len zistiť."Zostala som ticho.
Bolo to presne v tú noc."Zasraný čurák." zamrmlal Kyle.
Jordan žmurkol a usmial sa.
"Nemáte za čo." otvoril dvere a odišiel. Nechal nás stáť v Kyleovej izbe a mňa premýšľať, ako sa pozhovárať s Aaronom."Hej Layla, si okej?" Kyle ma chytil za ruku.
Z hlboka som sa nadýchla a prikývla som.
Počas rozhovoru s Jordanom som si ani neuvedomovala, že Kyle je stále polonahý."Čo tvoja neschopnosť vyzliecť sa?" spýtala som sa ho.
"Myslím, že sa to zhoršilo." povedal a poškriabal sa na zátylku.
"Neboj sa, do rána to v trenkách vydržíš." keď som to povedala, položil ruky na moje boky a pritiahol si ma bližšie k sebe.
"Jedine, keď tu ostaneš."
Prikývla som.
"Dobre."Pustili sme film, ale ani jeden sme ho nepozerali. Mala som pocit, že som sa s Kyleom ešte poriadne nerozprávala. Nechápte ma zle, rozprávam sa s ním každú chvíľu, ale tento rozhovor bol iný. Nebol vážny, ani smutný a ani veľmi veselý. Rozprávali sme sa o všetkom a zároveň o ničom. Povedali sme si trápne zážitky z detstva a smiali sa na nepatrných letných láskach.
Tento rozhovor bol určite jeden z tým, ktoré si budeme omielať v pamäti donekonečna.Okolo polnoci Kyle zaspal. Chvíľu som ešte ležala vedľa neho a sledovala ako sa dvíha jeho hrudník a ako pomaly dýcha.
Pobozkala som ho na líce a potichu som odišla do svojej izby v nádeji, že sa vyspím, no nestalo sa tak. V hlave mi vírili myšlienky ako zmyslov zbavené a nedali mi pokoj.
Ale tak to je takmer vždy, keď odchádzam od Kyle. Pomaly si zvykám.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Takže, keďže sa dnes počet mojich followerov nachvíľu (dúfam, že nachvíľu) zastavil na čísle 200 (!!!!!!!), rozhodla som sa k Vám prihovoriť.
Už naozaj dlho som sa Vás chcela opýtať na pár vecí. Konečne som sa k tomu odhodlala a úprimne prekročenie hranice 199 followerov, bola iba zámienka.
Takže, moja otázka je nasledovná: Ako si predstavujete Laylu?
(Nemyslím teraz iba výzor, kľudne mi do komentárov napíšte všetko, čo si o nej myslíte, ako si ju predstavujete, alebo čo by ste na nej zmenili).Okrem toho sa Vám chcem veeeeľmi pekne poďakovať, za všetky hlasy, ktorými ma spamujete, za všetky komentáre, ktoré mi vždy zlepšia deň a predovšetkým za to, že stále čítate tento mega klišoidný a maximálne shitný príbeh.
Milujem Vás!S láskou,
Autor.
♡♡♡♡little_bean69 ďakujem za tvoje myšlienky o Jordanovi ^~^
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ESTÁS LEYENDO
Oh, Layla!
RomanceTu by mal byť asi popis. Pravdepodobne si očakával/a kúsok z dialógu medzi dvoma hlavnými postavami, alebo možno odhalenie nejakej dôležitej zápletky. Či príbeh začneš čítať, alebo nie je iba na Tebe. Myslím, že môj popis k tomu netreba. Nechcem Ťa...