Kyle
Do jedálne som vstúpil spolu s Laylou. Nemal som náladu na všetky tie pohľady ľudí, ktorí ma nepoznajú a jediné čo o mne vedia je, že som sukničkár.
Idioti.Držal som ju za ruku a bolo na nej vidieť, že je nervózna. Snažil som sa to ignorovať, no nešlo to.
Jednou rukou som ju objal okolo pliec a druhou som zobral tácku s jedlom. Layla držala svoju tácku tak pevne, že jej zbledli hánky."No toto!" zvolal Corey, keď sme si sadli ku stolu.
"Bože ste na zjedenie!"
Layla sa nervózne zasmiala.
"Corey kde je Damien?" spýtal som sa.
"Išiel na tréning. Prekvapilo ma,..."
"Kurva! Úplne som na to zabudol. Musím ísť." povedal som a vstal som od stola.
"Po tréningu prídem." pobozkal som Laylu na čelo a ponáhľal som sa do šatne.
Cestou som stretol Aarona. Vchádzal do dievčenských toaliet. Bolo to divné, ale nič neobviklé. Na chodbách je zakázané prejavovať svoju lásku a takto sa veľa študentov vyhne trestu. Aaron nie je jediný, kto niekedy vstúpil na pôdu ženských toaliet.
"Rowell kde sa flákaš sakra?!" skríkol tréner.
"Ja,..." zakoktal som sa.
"Rowell má nové dievča. To bude kvôli tomu." povedal Mike.
V tom momente vo mne začal kypieť hnev.
"Prepáčte tréner, už sa to nestane."Tréner si ma premeral od hlavy až po päty. Nemohol mi dať nijaký závažný trest, je to prvý krát čo meškám.
"Dobre, ale dnes budeš služba." povedal napokon.Z časti som si vydýchol.
Služba je niečo ako upratovač. Skrátka počas a nakonci tréningu zbieram kužele, lopty prázdne flaše a použité uteráky. Nie je to práve najlepšie, no je to len na teraz.Keďže som bol služba, nemohol som viesť tréning. Preto som som dres kapitána odovzdal Damienovi.
"Čo to?" nechápal.
"Som služba." priznal som.
Damien sa začal smiať. On totiž službou nikdy nebol a do tohto momentu ani ja. Vlastne sme my dvaja boli tí, čo nikdy nemali službu. Teraz je jediný Damien.
"Ako vám to ide?"
"Damien sme spolu asi tri dni. Fakt neviem ako nám to ide."
Začal som sa obliekať do dresu. Na lavičke v šatni ma čakali kopačky, ktoré boli špinavé od blata.
"Dobre, ale musíš predsa vedieť, na čom si." nástojil.Mykol som ramenom.
"Layla nie je na sladké reči a neustále bozkávanie.""To je blbosť! Každé dievča je na také veci." pokrútil hlavou.
"Asi viem prečo si gej."
"No prečo?"
"Lebo o dievčatách, a zvlášť o takých, ako je Layla vieš veľké hovno, Damien." zasmial som sa.
Obul som si zablatené kopačky a z vešiaka som vzal prilbu.
"To nie je pravda!" protestoval."Ale je."
Vybehol som na ihrisko a Damien ma nasledoval.
"Rozcvičte sa!" tak znel trénerov povel.Prilbu som hodil na zem a začal som utekať okolo ihriska.
"Dobre, tak mi povedz aká je." povedal počas behu Damien.Snažil som sa dýchať pravideľne, aby som vydržal behať čo najrýchlejšie. Vždy keď padne téma Layla a Ja zvýši sa mi tep a tentoraz sa to skvele hodí. Nezrýchlim však, behám stále rovnako a Damien so mnou drží tempo.
"Ak si myslíš, že ju budem s niekým porovnávať, si na omyle."
Damien prikývol.
"Dobre. Len mi povedz ako ju vnímaš.""Odkedy je z teba psychológ?"
"Odvtedy čo mi ľudia hovoria svoje problémy. A teraz si na rade ty. Hovor."
Vzdychol som si.
"Ona,... ona je človek, pri ktorom vo mne horí každá jedna bunka. Už len tým, že sa usmieva. Mám pocit, že toto celé je jedno obrovské a nechutné klišé a viem, že si to uvedomuje aj ona, ale je mi to jedno. Je mi jedno, že som jej dal svoju mikinu, keď jej bola zima, je mi jedno, že ju všetci odrádzali od toho, aby sa so mnou dala do dohromady a je mi jedno, že na mňa ostatné dievčatá pozerajú ako na zradcu, kvôli tomu, že chodím s dievčaťom, ktoré je na prvý pohľad nenápadné, no kurva ona nie je nenápadná! Ona je kurva úžasná a ja ju kurva milujem." beh mi pomáhal s vyjadrovaním sa. Celé ihrisko sme obehli už asi päťkrát a namiesto toho aby som bol unavený, chcel som behať viac a viac."Páni!" zvolal Damien.
"Vidíš, čo so mnou robí? Ja, ja som nikdy taký nebol a kurva!" skríkol som, keď som sa zvalil na zem.
Damien sa hneď otočil a zbadal ako sa zvýjam na zemi a držím si členok.
Vyzul mi kopačku a zavolal trénera.
Takmer okamžite sa okolo mňa uzavrel akýsi kruh hráčov, ktorý stáli a pozerali sa na mňa ako kričím."Zoberte ho na ošetrovňu. Hneď!" skríkol.
Damien a nejaký chalan (asi to bol Jack) ma zdvihli a pomohli mi s chôdzou.
"Čo ak je to zlomené?" spýtal sa Damien."Tak to bude zlomené a s jarným sústredením sa môže rozlúčiť." odsekol Jack.
"Haló? Ja som stále tu!"
"Prepáč Kyle." povedal Damien a ja som len pokrútil hlavou.
Jack zaklopal na dvere ošetrovne. Dvere sa po pár minútach otvorili a stála v nich školská doktorka.
"Má niečo s členkom." povedal Jack."Posaďte ho na stôl." prikázala im.
"Do riti Damien!" zhúkol som, keď mi Damien omylom kopol do nohy.
Doktorka si sadla na stoličku a opatrne sa dotkla mojej nohy.
"Vieš s ňou hýbať?" spýtala sa.Prikývol som a pohol som členkom aj napriek tomu, že ma to sakramentsky bolelo.
"Dobre, ale aj tak by si mal ísť na röntgen.""V izbe mám kľúče od auta." povedal som Damienovi.
Ten prikývol a utekal pre ne.Jack so mnou zatiaľ zostal čakať v ordinácii.
Tvár krivil do rôznych grimás pri pohľade na môj členok.
"Je to zlé?" spýtal som sa ho."Dosť." odpovedal.
"A čo to sústredenie?"
"Neviem, ak to máš zlomené, tak žiadne nebude."
Sklonil som hlavu.
"Do riti!""Kyle?" z chodby sa ozval známy hlas.
"Layla." videl som ako zvraštila obočie.
"Oh bože Kyle! Damien mi všetko povedal." pribehla ku mne a tuho ma objala okolo pásu.
Periférnym videním som zbadal Jackov pohľad. Na tvári mal prekvapený výraz.
"Nemôžme ísť k tvojmu otcovi?" spýtal som sa jej."Kyle ja neviem, zašiť malú ranu je iné ako toto." ukázala na môj členok.
"Má predsa röntgen, nie?"
Layla prikývla.
"Prosím, nechcem ísť do nemocnice.""Ale, čo ak to máš zlomené a,..."
"Prosím." pobozkal som ju.
"Ahh Kyle si hrozný! Dobre, dobre pôjdeme k otcovi."
Vo dverách sa objavil Damien a pomohol Jackovi ma znovu postaviť.
"Prehovoril si ju, však?" spýtal sa Damien.Len som prikývol.
V duchu som prosil seba a neviditeľnú vyššiu moc, aby som to nemal zlomené.
Tackal som sa vedľa Jacka, a keď som konečne nasadol so svojho auta, Layla si sadla vedľa mňa. Nič nehovorila, len ma držala za ruku.
V tej chvíli to bolo to najlepšie, čo mohla urobiť.
ESTÁS LEYENDO
Oh, Layla!
RomanceTu by mal byť asi popis. Pravdepodobne si očakával/a kúsok z dialógu medzi dvoma hlavnými postavami, alebo možno odhalenie nejakej dôležitej zápletky. Či príbeh začneš čítať, alebo nie je iba na Tebe. Myslím, že môj popis k tomu netreba. Nechcem Ťa...