••Kyle••
Bežne sa v knihách pri bozkávaní píše o vojne jazykov. Alebo, o takom bozkávaní, kedy sa ľudia nevedia nadýchnuť.
Príde mi to smiešne.Musela sa postaviť na špičky aby dočiahla na moje pery. Jej tvár som držal v dlaniach a jej krehké prsty prečesávali moje mokré vlasy.
Moja mikina, ktorú mala na sebe jej bola veľmi veľká a strácalo sa v nej jej telo. Nahmatal som jej boky a pritiahol som si ju bližšie. Jej pery sa jemne dotýkali tých mojich.
Tak veľmi som ale chcel urobiť viac."Kyle," hlesla.
"Ja viem," prehovoril som pomaly," nechceš to uponáhľať."
Pozrela sa mi do očí a začala sa smiať.
"Som strašná."So smiechom som prikývol.
"Mne to nevadí." vtiahol som si ju do objatia.Hlavu si zaborila so mojej hrude a moje ruky som si omotal okolo jej krku.
"Prepáč." zamumlala."Hej," chytil som ju za bradu, "to je v poriadku."
"Nie, nie je. Celé to je trápne a,...."
"Pozri. Práve teraz si prepásla jedinečnú šancu vidieť ma nahého," neochotne sa zasmiala," chápem, že ťa to trápi, ale poviem ti, kašli na to. Uvidíš ma nahého vtedy, keď to budeš naozaj chcieť."
"Dobre." povedala do mojej hrude.
"A už sa o tom nerozprávajme."
Pomaly prikývla a tuhšie stisla môj pás.
Vdychoval som vôňu jej vlasov a dúfal, že si ju zapamätám."Na čo myslíš?" spýtal som sa jej.
Layla bola hodnú chvíľu ticho. Počul som ako sa pár krát zhboka nadýchla.
"Na teba. Na nás. A na to, že to nebude jednoduché." povedala nakoniec."Prečo by to nemalo byť jednoduché?" z tváre som jej odhrnul prameň vlasov.
Uprela na mňa svoje zelené oči a povedala: "Pretože, o tom budú všetci hovoriť."
Pokrútil som hlavou.
"Netráp sa kvôli tomu. Tak to jednoducho chodí.""Kyle ale, ja na niečo také nie som."
"Myslíš, že ja hej?" spýtal som sa.
"Neviem? Možno. A možno nie."
"Layla, nie sme v nejakom americkom filme pre zamilovaných tínedžerov. Ľudia síce budú klebetiť, ale to oni robia vždy."
nadvihla kútik úst."Vieš, páčilo by sa mi, keby o mne ľudia hovorili ako o človeku, ktorý skrotil Kylea Rowella." zasmiala sa.
Odfrkol som si.
"Ak si myslíš, že to bude také jednoduché, tak si na omyle.""Neblázni! Však už teraz si zo mňa celý namäkko." palcom mi prešla po lícnej kosti.
"Klameš." povedal som.
Layla mi chcela protirečiť, no vtedy jej zazvonil mobil.
"Neber to." pobozkal som ju na líce."To je Jenn." povedala.
"To nevadí." prešiel som k jej perám.
"Ahoj Jenn." zdvihla telefón.
Nepočul som, o čom sa rozprávajú. Layla bola celý čas ticho.
"Dobre. Hlavne zostaň tam kde si. Hneď som pri tebe."Zložila telefón a na tvári mala výraz, ktorý som u nej ešte nevidel.
"Musíme ísť po ňu." zajachtala."Počkaj, kam musíme ísť."
Layla zrýchlene dýchala.
"K Pablovi. Ona je tam.""Layla, čo sa stalo?"
"Ja neviem. Povedala, že ju podviedol a niekto jej dal niečo do pitia." rázne krútila hlavou.
"Kto? Layla hovor, kto?"
"Kevin."
••Layla••
"Kyle nemôžeš ísť rýchlejšie?" spýtala som sa.
Môj hlas bol roztrasený a nenormálne som sa o Jenn bála.
Kyle robil čo mohol, no na mokrej a klzkej vozovke rýchlejšie ísť nemohol."Čo ak sa jej niečo stane?"
Kyle pustil ruku z volantu a chytil tú moju.
"Neboj sa. Nič sa jej nestane."Chcela som na neho nakričať, pretože nemôže vedieť, že sa jej nič nestane.
Nemôže to nedieť.Zostala som ticho, aj keď moje vnútro kričalo.
Kyle zastavil pred barom a ja som vystrelila z auta. Takmer som rozrazila dvere, a keď som sa otočila, videla som ako Kyle niekoho zdrapil za golier.
Vtedy som zbadala Jenn.
Sedela opretá o stenu vedľa záchodov. Hlavu mala opretú o rameno a oči zatvorené.
Čupla som si k nej a potriasla som ňou.
"Jenn?"Nereagovala.
"Jenn!" silnejšie som jej potriasla ramenom."Kyle!" zakričala som.
Pribehol ku mne a bez slova zdvihol Jenn na ruky.
Snažila som sa čo najrýchlejšie otvoriť dvere, aby ju Kyle mohol posadiť do auta.
"Zostanem s ňou." povedala som a sadla som si na zadné sedadlo vedľa Jenn.
Kyle naštartoval auto a ponáhľal sa do školy."Musíme vyvolať zvracanie." povedal.
Všetci traja sme boli v kúpeľni. Sedeli sme na zemi a Jenn mala hlavu opretú o záchodovú dosku."Dobre." zobrala som Jenninu ruku a strčila som jej dva prsty do úst.
Takmer okamžite sa jej telo naplo a obsah jej žalúdka skončil v záchode.
Stihla som jej zachytiť vlasy, aby si ich neovracala."Kyle prosím podaj mi pohár vody."
Jenn sa znovu naplo a mazlavá tekutina skončila na podlahe.
Bola už pri vedomí. Oči mala otvorené, no ledva sa hýbala.
Kyle mi priniesol vodu a opatrne som jej položila pohár ku perám.
"Musí si odpočinúť." povedal.Len som prikývla a pomohla som mu ju dostať do postele.
Okamžite zaspala."Čo si mu urobil?" spýtala som sa.
Kyle odtrhol pohľad z Jenn na mňa.
"O neho sa neboj."Prikývla som.
Zo stola som zobrala staré tričko a začala som utierať tekutinu zo zeme.
Úprimne, bolo to nechutné. Pár krát ma naplo, no podarilo sa mi to udržať v sebe.
Keď už som to naozaj nezvládala, sadla som si na zem a oprela som sa o vaňu.
Kyle si sadol vedľa mňa. Tvár som si zaborila do jeho krku.
Hladil ma po vlasoch, no bol ticho.
"Prečo to urobil?" šepla som."Neviem." neprestával ma hladiť po vlasoch.
Nohy mal vystreté a ruky omotané okolo mňa. Kolená som tlačila k brade a ťažko sa mi dýchalo, ale bála som sa pohnúť."Nechcem, aby sa jej niečo podobné stalo, Kyle."
Zotrel mi slzu z brady.
"Už sa jej nič nestane. Nikomu sa už nič nestane. Sľubujem."Zostali sme tam sedieť. V kúpeľni, ktorá páchla ako zvratky a alkohol. Jenn spala na posteli a ja som zaspala tam. V Kyleovom objatí.
YOU ARE READING
Oh, Layla!
RomanceTu by mal byť asi popis. Pravdepodobne si očakával/a kúsok z dialógu medzi dvoma hlavnými postavami, alebo možno odhalenie nejakej dôležitej zápletky. Či príbeh začneš čítať, alebo nie je iba na Tebe. Myslím, že môj popis k tomu netreba. Nechcem Ťa...