"Akú pizzu si dáš?" spýtal sa ma Corey.
"Mám chuť na syrovú. Čo ty?"
"Hawai." takmer som videla ako mu po brade steká slina.
"Corey si nechutný." ozval sa Kyle.
"Kyle toto sme už preberali." odpovedal Corey.
"Čo sa deje?" nerozumela som.
"Kyle si myslí, že ananás na pizzu nepatrí."
Zasmiala som sa.
"Layla toto je vážne. Ako sa môžeš smiať?" zamračil sa Kyle.
Medzi obočím sa mu urobila drobná vráska. Lícne kosti mal napnuté a oči hlboké."Ochutnal si ju vôbec?"
Kyle rázne pokrúti hlavou.
"Prečo by som ju mal ochutnávať, keď už len tá predstava ananásu na šunke a syre je odporná?"Opriem sa o operadlo na rohovej sedačke.
"Dobre, musíš ju vyskúšať." povedala som."Nie." Kyle krútil hlavou.
"Fajn. Corey objednaj si Hawai. Ja si dám syrovú, a ty Kyle?"
"Salámovú." odpovedal.
"A čo Damien?" spýtam sa Coreyho.
"My si ju dáme na polovicu." Corey sa usmial.
"A kde je vlastne Damien? Keď som vyšiel zo šatne, už tam nebol." povedal Kyle.
"Mal by prísť každú chvílu." znervóznel Corey.
Poobzeral sa po miestnosti. Bolo na ňom vidieť obavy.
"Corey, povedz mi ako ste sa spoznali." snažila som sa ho rozptýliť.
Mala som pocit, že za neho mám zodpovednosť. Viem, ako by ho ranilo, keby Damien neprišiel. Kto vie, kde je.
"Spoznali sme sa pri tom starom dube na dvore. Kedysi som nosil okuliare,a tam niekde som ich stratil. Vlastne, odvtedy nosím šošovky." usmial sa.
Pozrela som sa na Kyla. Presne pri tom starom dube sme sa prvý krát rozprávali. Bolo to trápne, ale stále sa k tomu vraciam.
"Damien mi ich pomohol nájsť. A potom ma pozval von." Coreyho oči sa premiestnili na vchodové dvere.
Stál v nich Damien. Na tvári mal úsmev a veselo kráčal k nášmu stolu.
"Prepáčte, musel som pomôcť mojej mame s kočíkom." ospravedlnil sa.
"A ty musíš byť Layla." usmial sa.
"A ty si istotne Damien." zasmiala som sa.
Demien si sadol vedľa Coreyho a pobozkal ho na líce.
Aj keď sedel, bol vyšší ako Corey. Jeho vlasy mali pieskovú farbu a oči boli takmer sivé. Na tvári mu stále tancoval milý úsmev.Jenn nakoniec neprišla. Bola dohodnutá s Kevinom. No aj napriek tomu som sa cítila ako súčasť niečoho. Niečoho veľkého.
Otec mi raz povedal, že mamu spoznal na strednej. Bola tam nová a spratelila sa s jedným dievčaťom. A priviedlo ju do ich party. Takmer okamžite si ju všetci obľúbili.
Otec hovorieval, že som jej veľmi podobná. Ja však stále neviem prečo.• • •
"Rád som ťa spoznal." povedal Damien.
"Aj ja teba." usmiala som sa.
Damien aj Corey odišli skôr. Kyle a ja sme ešte zostali sedieť.
Dopíjala som svoju limonádu a Kyle do seba tlačil posledný kúsok pizze."Tí dvaja sú neskutočne zlatí." poviem.
Kyle prikývne.
"Von s tým." poviem mu.
Kyle sa na mňa pozrie. Na tvári má prekvapený výraz.
"Si ticho. Zjedol si kúsok ananásovej pizze. A za celý ten čas si nepovedal nič sarkastické. Kto si a čo si urobil s Rowellom?"
"Layla ja, ja neviem ako ti to povedať." začal.
"To všetko kvôli Zoe?" spýtam sa ho.
Pomaly prikývne.
"Bojím sa, že to neskončilo. Bojím sa, že ma stále chce.""Tak to bude problém, pretože nie je jediná." odpoviem.
"Layla nerozumieš tomu."
"Ale áno rozumiem. Kyle, teraz som tu ja."
"Veď práve! Zoe na mňa nikdy nebola sama. Vždy mala niekoho, s kým ma podvádzala, alebo mala niekoho, s kým som mal ja podviesť ju." tvár mal bledú a oči mal zabodnuté do tých mojich.
"Panebože." vtedy mi to dopne.
Čo ak všetko čo sa stalo mala na svedomí Zoe? Jordan a dokonca aj Aaron?
"Tiež som na to myslel. Jordana zmanipulovala určite. Aaronom som si však nie celkom istý." povedal.
Rázne som pokrútila hlavou. Snažila som sa striasť slzy, ktoré sa hnali do mojich očí.
Kyle ma chytil za ruku.
"Layla, bude to dobré. Nikomu nedovolím, aby ti ublížil. Rozumieš?" pohladí ma na líci.Z hlboka sa nadýchnem.
Nikto ma nesmie takto viedieť. Nikto nesmie vidieť, že sa bojím.Kyle si ma pritiahne bližšie a svoju tvár zaborím do jeho hrude. Hladí ma po chrbte a ja vdychujem jeho vôňu.
Zvláštne, ako rýchlo sa táto vôňa stala vôňou bezpečia. Vôňou domova."Netráp sa kvôli tomu. Layla hlavne sa nenechaj zastrašiť."
Za ucho mi zastrčí prameň vlasov a pobozká ma na vrch hlavy.
"Pamätaj si, že ťa milujem. A nikto to nezmení." povie a znova ma pobozká.
YOU ARE READING
Oh, Layla!
RomanceTu by mal byť asi popis. Pravdepodobne si očakával/a kúsok z dialógu medzi dvoma hlavnými postavami, alebo možno odhalenie nejakej dôležitej zápletky. Či príbeh začneš čítať, alebo nie je iba na Tebe. Myslím, že môj popis k tomu netreba. Nechcem Ťa...