•30•

8.9K 595 7
                                    

Prebudenie nebolo príjemné.
Síce som sa zobudila vedľa Kylea, no jeho rameno nebolo veľmi pohodlné (myslím, že ani jemu sa nepáčilo, že som mu ho prakticky rozdrvila). Paradoxne som sa zobudila viac unavená, ako keď som zaspala. Môj spánok totiž nebol o nič pokojnejší ako ten Kyleov. Stále sa vrtel a pár krát ma tým zobudil.
Teraz však vyzeral pokojne. Hlavu mal opretú o hladký povrch vane a dokonca sa mi zdalo, že má na tvári úsmev.

"Pozoruješ ma, keď spím?" spýtal sa.
Oči mal stále zatvorené, preto nemohol vidieť, že sa usmievam.

"Nie." prstami som mu odhrnula vlasy z tváre.

So zastonaním sa vyrovnal a otvoril oči. Chvíľu mu trvalo, kým si zvykol sa denné svetlo.
"Koľko je hodín?" žmúril na zem.

"Neviem." povedala som.

"Ako je na tom Jenn?"

"Ešte spí. Nechcem ju budiť." vlasy som si zastrčila za ucho a nemotorne som sa postavila.

Kyle zívol a rukou si pretrel oči.
"Dnes žiadna škola." povedal.

"Dobre." súhlasila som.

Oprela som sa o umývadlo a zahladela som sa na Jenn.
Pokojne spala na posteli oproti kúpeľni. Takmer nebolo poznať, že ju včera niekto zdrogoval. Takmer.

"Si v pohode?" Kyle sa postavil a chytil ma za ruku.

Slabo som prikývla.
"Trocha sa mi krúti hlava, ale to prejde." pokúsila som sa o slabý úsmev.

"Určite si hladná, prinesiem niečo na jedenie." povedal.

"Ja nie som hladná, Kyle." vtom mi však zaškvŕkalo v bruchu a Kyle sa na mňa pobavene pozrel.

"Dobre, choď po raňajky. Ja tu na teba počkám."

Usmial sa a pobozkal ma. Z vešiaka si zobral riflovú bundu a zmizol na chodbe.
"Koľko je hodín?" ozvala sa Jenn.

Pribehla som k nej a sadla si na kraj postele.
"Takmer jedenásť." povedala som.

Jenn na mňa vypleštila oči. Snažila sa rýchlo postaviť, no zadržala som ju.
"Jenn zostaň ležať."

"Prečo Layla? Však meškáme!"

"Ty si nič nepamätáš?" spýtala som sa.
Pokrútila hlavou a oprela sa o stenu.
Z hlboka som sa nadýchla a všetko som jej povedala.
Najskôr si myslela, že si robím srandu. Potom sa začala vypytovať otázky, na ktoré som nevedela odpovedať a nakoniec sa rozosmiala.
Úprimne som nevedela, či sa mám začať smiať aj ja, alebo skôr začať plakať.

"Vedela som, že Kevin je hajzel, ale nečakala som, že ma zdroguje." povedala nakoniec.

Prekvapene som sa na ňu pozrela.
"Čože?!"

Jenn iba prekrútila očami.
"Je to hajzel."

"Počkaj, ale však ti dal niečo do pitia, Jenn! Ty to necháš len tak?"

"A čo s tým mám robiť? Pochybujem, že by mi niečo zistili, všetko som vyvrátila."

Vtom sa otvorili dvere a objavil sa v nich Kyle.
"Dobré ráno!" pozdravil.

"Dúfam, že máš niečo na jedenie. Umieram od hladu." povedala Jenn.

"Tu máš!" Kyle jej podal balíček hranoliek a jeden burger.

Jenn sa s chuťou pustila do jedenia. Kyle zostal ako stáť ako obarený a ja som len nemo zízala na Jenn a jej apetít.
Nakoniec sme sa aj my pustili do jedenia. Na chvíľku zavládlo v izbe ticho. Počuť bolo len šušťanie papiera, v ktorom boli balené burgre, alebo sŕkanie ľadového čaju cez slamku.

"Čo plánujete dnes robiť?" spýtala sa Jenn s plnými ústami.

"No, najskôr sme s tebou chceli ísť na pohotovosť." odpovedal Kyle.

"Počúvajte decká, som okej. Nič mi nie je. Fajn?" Jenn sa zahnala rukou, v ktorej držala hranolčeky.
Vtipný fakt: Jenn je z nás troch najmladšia.

"A čo Kevin?"

"Čo s ním?" nechápala.

"Preboha Jennifer!" zastonal Kyle.

"Prvé varovanie kamoš. Ešte raz ma tak nazveš a neželaj si ma."

"Myslím, že Kevina zvládne aj sama." šepla som Kyleovi.

"Nemajte obavy. Ešte dnes mu natrhnem gule." povedala, a týmto ukončila našu debatu o Kevinovi.
Najskôr som nevedela čo si o tom mám myslieť. Nechcela som, aby na to všetko bola Jenn úplne sama. Postupne som však začala mať pocit, že ona k tomu, aby mu natrhla gule nikoho nepotrebuje. Tak to skrátka je.

Na znak toho, že s ňou súhlasím som prikývla.
"Dobre, čo takto kino?" spýtala sa.

"Čo dávajú?" spýtal sa Kyle.

"Neviem, hneď to pozriem." Jenn zobrala notebook z jej stola a začala gúgliť.
"Mimochodom," pokračovala," prajem vám to."

Nechápavo som sa na ňu pozrela.
"Čo je? Myslíš, že som hlúpa?"

"To určite nie. Ale, ale,...." zajachtala som.

"Layla to, že sa nedržíte za ruky neznamená, že spolu nechodíte. Alebo, že je medzi vami niečo viac ako len kamarátstvo."

Kyle neváhal a objal ma okolo pliec.
"Ďakujeme Jenn." zasmial sa.

"Počkaj, nehovorila si mi náhodu, že Kyle je iba obyčajný manipulatívny sukničkár?" nadvihla som obočie.
Kyle zagánil na Jenn a tá zdvihla ruky do obranného gesta.

"Možno. Ale, to som určite nemyslela vážne. Možno som bola iba nahnevaná. Bože Layla neber všetko príliš vážne." pobavene pokrútila hlavou.

"A aby bolo jasné, žiadne olizovanie sa predo mnou, okej?"

Prikývla som a Kyle zasalutoval.
"Dobre, ja idem do sprchy. Potom môžme vybrať ten film." povedala a odišla do kúpeľne.

"Páni!" zašla som.

Kyle pokrčil ramenom.
"Proste Jenn."

Postavil sa a ruky si oprášil o čierne džínsy.
"Dáš si ešte?" prstom ukázal na krabičku so šalátom.

"Nie." pozbierala som odpadky a dopila posledný kelímok ľadového čaju.

"Aj napriek tomu, že to Jenn vie, je ešte skoro na to, aby to vedeli aj ostatní." povedala som.

Kyle sa otočil ku mne. V rukách mal papiere od burgerov a krabičky od hranoliek.
"Povieš im to, keď sa na to budeš cítiť." usmial sa.

"Ďakujem." šepla som do jeho hrude.
Kyle ma pohladil po tvári a odišiel vyhodiť prázdne kelímky a krabičky.
Vtedy Jenn ovorila dvere do kúpeľne. Okolo seba mala omotaný biely uterák a vlasy mala zviazané.
Oprela sa o rám dverí a milo sa usmiala.
"Vedela som, že budete spolu."

Oh, Layla!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon