• • Kyle • •
"To tričko v kúpeľni si neber." povedal Damien.
"Prečo?"
Damien vyšiel z kúpeľne s tým tričkom v rukách a na tvári sa mu zjavila grimasa.
"Máš tam fľak od kečupu.""To je nezmysel!" zobral som mu tričko z rúk, a keď som si ho prezrel, zbadal som ten fľak.
Pokrčil som ramenom a hodil ho do rohu izby. Ten roh slúži ako kôš na špinavé prádlo. Akurát to nie je kôš a väčšinou tam hádžem aj čisté oblečenie.
"A ani toto." ukázal na čierne tričko, čo ležalo na posteli."Damien."
"Povedzme, že už nevonia ako čerstvo vypraté." povedal aj napriek tomu, že som chcel aby bol ticho.
"Damien načo si sem vôbec prišiel?"
"Oh, jasné, Jenn navrhla, že by sme mohli ísť na sushi."
"Neznášam sushi."
"Preboha Kyle!" dramaticky sa chytil za hlavu.
Damien mal niekedy svoje prehnane gejovské a prehnane afektované chvíľky, ktoré som tak veľmi nemal rád.
Proste mu preplo, alebo čo, a začal sa správať ako dievča pred menzesom. A to som vážne nemal rád.
Našťastie ich nemal často (možno raz za mesiac, čo mi pripomína ten menzes), no aj tak som ich nemal rád.
No a jedna z tých chvíľ práve prebiehala."Nemôžme ísť proste na pizzu?"
Sadol si na posteľ a spojil si ruky.
"To rovno môžme ísť na hotdog čo robia na rohu ulice.""Dobrý nápad!"
Damien prudko vstal a odkráčal k dverám.
"Idem to oznámiť Layle. Dnes o šiestej ideme na sushi!" otvoril dvere a zabuchol ich za sebou."Neznášam sushi!" skríkol som.
Nemalo to však zmysel, pretože Damien už bol na polceste k dievčenskému krídlu.
Bože čo môže byť horšie ako sushi? Oh, jasné, predsa chalan gej, ktorý krámuje!V mojej izbe to po Damienovom odchode vyzeralo ako po výbuchu. Nie žeby to pred jeho príchodom tak nevyzeralo, akurát som sa na to nesústredil. Môj "kút pre šinavé prádlo" bol takmer celý zaprataný a čo bolo horšie, nestíhal som tie veci zaniesť do práčovne. Otvorený kufor, ktorý ležal na podlahe bol naplnený len z polovice a ešte ma čakalo balenie cháničov a dresov.
Nenávidel som balenie. Keď som sem prišiel, mal som len školský batoh s pár vecami. Ostatné som si kúpil, pretože som sa skrátka nevedel pobaliť.
Hľadel som von oknom snažiac sa prehliadnuť všadeprítomný neporiadok, keď vtom oblohu preťal žiarivý blesk. Osvetlil celú miestosť a takmer sa dotkol zeme. Otvoril som okno a z vrecka vybrak balíček cigariet. Potreboval som to. A ako veľmi som to potreboval.
No presne vtedy, keď som otváral okno niekto zaklopal.
"Kyle?" dnu vstúpila Layla.Otočil som sa jej smerom a balíček cigariet som znova strčil naspäť.
"Viem, že nemáš rád sushi, preto som ich prehovorila a ideme proste iba na čínu. Nudle v bielej krabičke sa mi zdajú viac originálne ako pizza, no mne je to jedno, môžme ísť aj na pizzu. Poznám jednu dobrú pizzériu, dávajú extra cesnak na okraje. Milujem to tam, otec ma tam často brával a,....""Layla," nenechal som ju dopovedať, "ďakujem."
Layla sa usmiala a objala ma.
"Damien má svoje dni, však?" spýtala sa."Bože keby len to!" zasmial som sa.
• • •
Nakoniec si všetci nudle celkom pochvaľovali. Zišli sme sa v Laylinej izbe a objednali sme si päť krabičiek s čínskymi pališkami zdarma. Každý sme si našli svoje miesto, väčšinou na podlahe. Bolo to lepšie ako ísť do nejakej hlučnej reštaurácie s predraženými surovými rybami zabalenými v ryži.
"Kyle daj mi tvoj zapalovač." povedala Jenn.Siahol som si do vrecka, no potom som sa zháčil.
"Ale však nefajčíš.""A to ti kto povedal?"
"No predsa ty."
Jenn prevrátila očami.
"Tak dáš mi ho alebo nie?"Postavil som sa a otvoril okno.
"Až po tebe." povedal som jej.Spoločne sme vyliezli na strechu, odkiaľ bolo vidieť na blesky pretínajúce oblohu.
"Tak?""Čo tak?"
"Jenn, ty predsa nefajčíš."
Jenn nespúšťala zrak z oblohy.
"Máš pravdu. Ale chcela som sa s tebou porozprávať.""Ako chlap s chlapom?" spýtal som sa.
"Rowell ak neprestaneš jednu ti vrazím." pohrozila mi.
"No keď len jednu tak je to okej." zamumlal som.
Našťastie to Jenn nepočula, pretože rozprávala ďalej.
"Ide o to, že Layla je ešte panna."Prekvapilo ma, že to vyslovia takto priamo, no tá informácia ma neprekvapila. Už som to vedel.
"A určite by to uz chcela robiť, avšak nerozumiem prečo práve s tebou."Snažil som sa tváriť nedotknuto, no nemal som kedy ani namietať, pretože Jenn pokračovala vo svojom monológu.
"Takže, prosím ťa, aby si to neposral. Naozaj si daj záležať čo povieš, alebo čo urobíš.""Jenn,..."
"Nechcem počuť žiadne prázdne mužské reči typu Nemáš sa čoho báť, budem k nej nežný pretože všetci dobre vieme, že ona to tak nechce."
"Jennifer!"
Jenn konečne prestala hovoriť, no obávam sa, že nie na dlho, preto som začal rozprávať ja.
"Jenn, ja viem, že Layla je ešte panna a uvedomujem si, že by to raz chcela robiť, ale sakra, nechaj to na mňa, okej?"Jenn otvorila ústa, že niečo povie, no nenechal som ju.
"Je mi jasné, že sa o ňu bojíš, ale ver mi, že ja jej nechcem ublížiť, bože nie! A ani jej neublížim, dobre?"Jenn prikývla.
"Ďakujem.""Nemáš za čo ďakovať. Počkaj, vlastne máš, dlžíš mi jednu cigaretu." ukázal som na jej ruku.
"Naozaj nechápem, prečo chce aby si bol ty jej prvý." pretočila očami.
"To preto, lebo ma videla nahého." žmurkol som na ňu.
"Hah, to určite." rázne pokrútila hlavou no kútiky jej úst sa usmiali.
YOU ARE READING
Oh, Layla!
RomanceTu by mal byť asi popis. Pravdepodobne si očakával/a kúsok z dialógu medzi dvoma hlavnými postavami, alebo možno odhalenie nejakej dôležitej zápletky. Či príbeh začneš čítať, alebo nie je iba na Tebe. Myslím, že môj popis k tomu netreba. Nechcem Ťa...