Dalo by sa povedať, že Kyle Rowell bol ničím výnimočný chlapec. Na pohľad bol ako mnohí iní. Vysoký, pehavý a s peknou tváričkou. Hral futbal tak isto ako mnohí iní, no iba on mi povedal, že ma miluje. Mala som pocit, že prežívam stredoškolský románik so všetkým, čo k tomu patrí. Prirodzene, veľa dievčat mi závidelo, no vtedy som si to nevšímala. Mala som snáď?
Bolo to to obdobie môjho života, na ktoré som chcela spomínať, a ktoré som si chcela do smrti papätať. No odstupom času zisťujem, že, aj keď sa na prvý pohľad zdalo, že to bolo perfektné, nebolo. Áno, verte či nie, zďaleka to nebolo také perfektné. Mala som pocit, že som žila život niekoho iného. Mal som pocit, že to nebol môj život. Môže si každý hovoriť čo chce, no ja to tak už necítim. Keď sa totiž spätne vraciam k rozhovorom, ktoré som viedla s ľuďmi, ktorých som ani nepoznala, mám zmiešané pocity. Vraveli mi, aké mám to len šťastie, že si Kyle Rowell vybral práve mňa, že musím byť šťastím celá bez seba, a že mi závidia takého priateľa akým je Kyle.
Páčilo by sa vám to?
Keď sa stala tá nehoda, naozaj ma to zasiahlo. Naozaj mi bolo všetkého strašne ľúto, však som ho milovala. Vtedy sa však uzavrel do seba a nikomu nedovolil znova do neho nahliadnuť. Snažila som sa, verte mi, no jeho tvrdohlavosť a neoblomnosť znova nesklamali. Snažila som sa a nie len ja, no on nechcel, aby som mu znova ublížila. Chápala som to. Dobre som vedela, aké to je pre neho muselo byť. Preto som proste prestala.
Jenn sa po škole vybrala do Európy a tam aj ostala. Jej otec tam pracoval, no a ona si tam našla manžela.
Coreyho vysnívanou krajinou bola vždy Kanada. Preto sa tam po škole vybral a otvoril si tam malú reštauráciu.
Damien si vybrať nemohol. Hneď po škole musel začať riadiť firmu, ktorú zdedil po svojom otcovi.
Kyle sa vraj po skončení školy vybral do južnej Ameriky, kde postavil školu pre športovcov.
A ja? Ja som odišla z New Yorku do Washingtonu a pracujem v nemocnici môjho otca. Áno, ďalší splnený sen!"Čo pre vás môžem urobiť?" doliehal ku mne hlas recepčnej. Cez otvorené dvere ambulancie som videla muža, ako stojí pred recepčnou a netrpezlivo prešlapuje na mieste.
"Prišiel som pozrieť svoju ženu. Je na pôrodnom."
"A vaše meno?"Vtedy ma nepríjemne pichlo v hrudi a moje srdce chcelo vyskočiť z môjho hrudného koša.
"Kyle Rowell."
ESTÁS LEYENDO
Oh, Layla!
RomanceTu by mal byť asi popis. Pravdepodobne si očakával/a kúsok z dialógu medzi dvoma hlavnými postavami, alebo možno odhalenie nejakej dôležitej zápletky. Či príbeh začneš čítať, alebo nie je iba na Tebe. Myslím, že môj popis k tomu netreba. Nechcem Ťa...