Yeni bir Zayn Fanfic'i. İlk on bölüm; giriş aşaması olduğundan oldukça olaysız ve sıradandır, bu yüzden basit bir kötü çocuk kurgusu olduğunu düşünmeyin. Kurgunun konusu ilerki bölümlerde kafanızda şekillenecektir. Umarım beğenirsiniz!
Bölüm Şarkısı: Shayne Ward - No Promises
***
Zayn'in görüşünden,
''Uyandırdım mı?'' diye fısıldadım bembeyaz yüzüne. Rahat edebilmesi için kuştüyü yastığı beline sabitledim. Hayır anlamında kafasını sallayınca onunla uğraşmayı bırakıp yerime sindim.
''Ağrıların mı başladı?'' Acı içinde olduğunu görebiliyordum. Yine uyuyamamıştı.
''Her zamanki şeyler işte,'' dedi, bembeyaz suratını belli belirsiz bir gülümsemeye zorladı.
Yavaşça omzuna dokundum.
''Beni görmek istemişsin,'' buruk bir gülümsemeyle gözlerine bakarken kafasını salladı.
''Ziyaret etmeyeli iki gün oldu, Zayn.''
Güldüm.
''Epey olmuş canım!''
Abartılı tonlamama karşılık Tom da güldü. Onu güldürebilmiştim. İçten içe sevindim. Niye diye soru işaretleri oluşan kafanızın içindeki bilinmezliği aydınlatayım.
Tom, benim en yakın arkadaşlarımdan biri. Geçen yıl futbol takımı çalışmaları sırasında talihsiz bir kaza sonucunda felç geçirdi ve yatağa mahkum oldu. En azından şimdilik. En iyi doktorlardan fizik tedavisi görmeyi ise kesinlikle reddediyor.
Bu talihsiz kaza, onun çeşitli psikolojik dönemler geçirmesine sebep oldu. Okula devam edemediği için ayrı bir depresyon içerisindeydi. Ben ise bu süreç içerisinde hep onun yanında oldum. Haftada en az üç kez uğrarım ve sohbet ederim onunla. Sonuçta arkadaşlık bunu gerektirir değil mi? Dostluk sadece iyi günler için değildir?
''Aslında...'' gözlerini kaçırdı. ''Senden bir şey isteyeceğim.''
Tuhaftı. Bir şey istemesi...tuhaftı. En az benim kadar zengindi. İsteği sıradan bir şey olsaydı, parayla halledilebilecek bir şey? Annesi hemen yapardı. Öyle değildi ve tuhaf olan diğer konu ise 'özellikle benden' istemesiydi.
En önemli olansa onu ilk defa heyecanlı görüyordum.
Merakla mırıldandım. ''Elbette, Tommy.''
''Bir kız var şey...aldığım habere göre sevgilisinden ayrılmış ve...ve-''
Tepkim kuşkusuz şaşkınlıktı. Tom utangaç tavırlarıyla beni şaşırtmıştı. Devam etmesini bekledim.
''Ona göz kulak olmanı istiyorum Zayn. Tamam mı?''
Surat ifadesini ölçemiyordum. Bu çocuğun nesi vardı?
''S-sen aşık mı oldun?'' dedim en basit tavırımı oynayarak.
Karnıma vurmaya meyillendi ama geri çekilmem nedeniyle boşa salladı. Gülmeye başladım.
''Kapa çeneni! Aşık falan olmadım! Sadece...hoşlanıyorum, tamam mı? Hepsi bu!''
Hala gülüyordum. Eğer annesinin seslerden dolayı odaya dalmayacağını bilmesem yere yatıp zemini yumruklayabilirdim. Cidden.
''Siktir git Zayn! Sana söyleyende kabahat!'' Beline sabitlediğim yastığı aldı ve yüzüme fırlattı.
''Pekala, Tommy. Sinirlenme,'' dedim gülmemi engellemeye çalışırken ve onu tekrar nasıl kazanabileceğimi düşündüm. Biraz sonra, ''Peki tanıyor muyum ben bu şanslı kızı?'' dedim, aklımın bir kısmı bizim okuldaki popüler kızları gözden geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follower // z.m
FanfictionZayn Malik, Tong Lisesi'nin popüler iki erkek grubunun birinin lideri. Tom Boower ise onun en yakın arkadaşlarından biri olup, günün birinde ondan bir şey ister. Hoşlandığı kızı 'takip' etmesini! · Klasik bir 'kötü çocuk' hikayesi değildir.