2. Bölüm: "Tom'un Kızı."

9.9K 429 19
                                    

Bölüm Şarkısı: Big Sean - Blessing

*

 Zayn'in görüşünden;

Siyah Porsche'u park alanına park ettikten sonra telefonumu elime alıp çıktım. Waliyha hemen arkamdan geldi.

''Çıkışta seni bekleyecek miyim?''

Beraber okul girişine doğru yürürken cevap verdim.

''Bilmiyorum...Öğle arasında seni bulur, haber veririm.''

''Tamam.'' dedim ve arkadaşlarının olduğu yere doğru döndü. Andrea spor salonunun kapısının orada beni bekliyordu.

''Günaydın dostum.''

''Günaydın,'' dedim. '' Scott ve Douglas nerede?''

Tekrar yürümeye başladık. Uzun koridora girince eli saçına gitti. Klasik Andrea hareketi.

''Scott, Douglas ile beraber...geç kalacaklar sanırım.''

''Neden?''

''Douglas dün gece arabasını pert etmiş. Scott onu almaya gitti.''

Sahiden mi Doug? Yine mi kaza?

Kafeteryaya girince etrafa göz attım. Ne yazık ki, Lisa ve aptal sarışınlar grubu oradaydı. Hemen sağ köşede.

Görmemiş gibi davranıp sabah kahvaltısı için bir şeyler aldım ve masaya geçtik.

''Bana bir kızın ders programını bulman lazım, Andy.'' dedim tostumdan bir ısırık alır almaz.

''Vay canına!'' dedi pis pis sırıtarak. ''Uzun zaman olmuştu.''

Ah bu sırıtış! Bu bakışlar...Çok iyi tanıyordum.

''Sandığın gibi değil, aptal. Nedenini sonra anlatırım...Ee, bulabilir misin?'' Tostumdan bir ısırık daha aldım.

Umursamaz görünmeye çalışıyordum. Gözlerimi ona diktim ama onun bakışları yanıma kaydı.

''Kimi bulabilir mi?'' dedi tiz bir ses. Tüm iştahımın kaçtığını hissettim ve tostumu masaya bıraktım. Lisa ve grubu çevredeki masaların sandalyelerini çekerek bizim masaya katıldı.

''Seni ilgilendirmez, Lisa.'' dedim tatlı tatlı gülümseyerek. Aynı şekilde cevap verdi.

''Kimi arıyorsun Zaynie--''

''Bana Zaynie demeyi kes,'' İfademin saniyeler içinde değiştiğini görünce dik duruşunu sergiledi. "Seni ilgilendirmediğini söyledim."

Son derece usta oyunculuğuyla beni taklit etti ve kendini toparladı. ''Bana son günlerde çok kötü davranıyorsun, farkında mısın? Bundan sıkıldım!''

Cevap vermedim. Onun yerine Andrea ile bakıştık. Lisa sandalyesini bana döndürdü ve elimi tuttu. Sarı saçlarını önüne getirdi ve nazik bir tonda konuştu.

''Akşam sana mesaj attım hatta aradım bile. Neden geri dönmedin?''

''Beni boğuyorsun Lisa," Elimi elinden kurtardıktan sonra devam ettim. "Neden benimde senden sıkılabileceğimi düşünmüyorsun?"

Öylece bana baktı, geç anlamış olacak ki saniyeler sonra çenesi kasıldı ve topuklu ayakkabılarını mermere sertçe vurdu.

''Aptal! Tam bir aptalsın, Zayn! Duydun mu beni?'' Kızlara bir bakış attı ve hepsi aynı anda ayağa kalktı. ''Senin peşinden koşacağıma William ile takılırım daha iyi! Duydun mu?''

An itibarı ile gerildim ama belli etmeden umursamaz bir tavır takınmaya çalıştım.

''Sikimde bile değilsin,'' dedim ve küçümseyici bakışlarımı üzerinde tuttum. "Duydun mu?"

Follower // z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin