Merhaba. Başlıktanda anlayacağınız üzere bu bir ön bölümdür. Ya da geçiş bölümü işte, herneyse. Gerek duyduğum için yazdım. İyi okumalar!
***
Destiny'nin görüşünden;
''Siktir git!'' dedi dişlerinin arasından. Tek elini yumruk yapmıştı. Üstelik gözle görülür bir biçimde titriyordu. Andrea gözlerini iri iri açarak Zayn'e bakıyordu. Tepki vermemesi –bana zarar vermemesinden bahsediyorum- onu hayli şaşırtmışa benziyordu anlaşılan.
Yutkunarak önüme döndüm. Az önce ne yapmıştım ben?
Zayn Malik'e tokat attın aptal.
Neden yapmıştım?
Elbette bir nedeni vardı! Onu kardeşime zarar verirken görmüştüm. Gözlerimle.
Tamam, sinirliydim. Çok sinirliydim hemde ama ona vurmak aklımın ucundan bile geçmiyordu.
Maya'nın elini tuttuğum gibi oradan uzaklaştım. Hızlı adımlarla bir-iki metre uzağımdaki taksiyi çevirdim ve seri bir hareketle bindik. Ellili yaşlarda gözüken adama adresi verdikten sonra tüm dikkatimi Maya'ya verdim.
''Sana bir şey yaptı mı?'' dedim kollarına bakarken. Narin kollarını sertçe tutuyordu çünkü. Canı acımış olmalıydı.
''Aslında sen-'' diye başladı ama sağ bileğinde kırmızılığı görünce onu susturdum.
''Canın acıdı, değil mi?'' Bunu biliyordum çünkü bileğini çok sert tutuyordu.
Hafifçe yanağını okşadım.
O beni delirtmişti. Kesinlikle. Onu o şekilde, kardeşime zarar verirken gördüğümde tek istediğim Zayn'i öldürmekti. Tanrı aşkına, kız kardeşim hayatımın merkezi gibiydi ve onun incindiğini gördüğümde beynime kezzap döküp yakıyorlar gibi hissetmiştim.
''Beni-''
''Onu mahvedeceğim!'' Kızarıkla tekrar göz göze gelirken, nereden geldiğini bilmediğim sinir topu beni tekrar ele geçirmişti. ''Sana dokunduğu için onu öldüre-''
''Beni dinleyecek misin artık?!'' diye ciyakladı aniden. Bu sefer o beni susturmuştu. Kaşarımı çattım ve sorar gözlerle baktım. ''Neler oluyor Maya?''
Gözlerini gözlerimden ayırmadan konuşmaya devam etti. ''Her şeyi yanlış anladın Destiny. O çocuk yani tokat attığın kişi, bana zarar vermedi. Aksine, beni diğerlerinden korudu... Bana asıl zarar vermek isteyenlerden.''
Konuşmasının sonuna doğru titrediğimi hissettim. Yanıldığım gerçeğinde kaybolduğumu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follower // z.m
FanfictionZayn Malik, Tong Lisesi'nin popüler iki erkek grubunun birinin lideri. Tom Boower ise onun en yakın arkadaşlarından biri olup, günün birinde ondan bir şey ister. Hoşlandığı kızı 'takip' etmesini! · Klasik bir 'kötü çocuk' hikayesi değildir.