Zayn'in görüşünden;
''Ne var lan bu saatte?''
Scott'ın sıkıntılı sesini duyduğumda, sonunda, dedim.
Sonunda telefonu açabildin!
''Sevişmeni böldüğüm için üzgünüm pislik ama konuşmamız gerek?''
''Şimdi olmaz.'' Dedi.
Arabanın içinde olduğum tepkim sadece direksiyona vurmak oldu.
''Ne diyorsam o, Scott! Yarım saat sonra mekanda ol. Aksi takdirde aletini bir daha o amaçla kullanamazsın, duydun mu?!'' Telefonu kapattım ve yan koltuğa fırlattım.
Destiny Carter'ın bir striptiz olabileceği düşüncesi ile daha ne kadar yalnız baş edebileceğimi bilemiyordum. Annem öyle dediğinde enseme darbe yemiş gibi oldum. Nasıl olabilirdi?
Doug ve Andrea'nın telefonlarına ulaşamadığım için tek çarem Scott'tı ve o, lanet gece zevkini bırakamıyordu.
Bir ara Tom'u bile aramaya meyillenmiştim ama bunun Tom'u nasıl etkileyeceğini hayal ettim ve inanın bana kafamda, hayal gücümün sikikliğinden mi bilmem, hiçte iyi şeyler canlanmadı.
Mekana geldikten biraz sonra sıkıntı içerisinde pencereden dışarıyı izlerken Scott'ın arabası görüş alanıma girdi.
Geleceğini biliyordum.
Mekana girer-girmez hemen söylendi. ''Umarım iyi bir nedenin vardır, Zayn.''
Gözlerimi devirdim ve ''Otur.'' Diye emir verdim.
İtaat etti ve keyifle (!) kendini rahat koltuğa bıraktı. '' Seni dinliyorum, patron?''
Tam karşısına demir bir sandalye çektim ve oturdum.
''Şimdi beni can kulağıyla dinle, söyleyeceklerim önemli.''
Karşılık olarak kaşlarını çattı. ''Neden bahsediyorsun?''
Nefesimi dışarıya verince karanlıkta beyaz duman olarak göründü.
''Yeni bir işe başlıyoruz, Scott.''
***
''Emin misin Zayn?'' durdu. '' Sonuçlarını iyi düşündün mü?''
Kafamı çevirdim. ''Düşünmedim amına koyayım! Sonuçlarını düşünmedim!'' Sinirle sandalyeden kalktım ve gezinmeye başladım. Botlarımız sesi kulak tırmalayıcı çıksa da gezinmeye devam ettim.
''Peki ya sebepler, Zayn? Bu işe bulaşmanı sağlayacak herhangi bir sebep söyle?''
Parmaklarımı saçlarımın arasından geçirdim. Gerçeği söylemek gerekirse ortada belirli bir sebep yoktu ama ortak noktam vardı.
''Tom.'' Dedim ilk önce. Sonra ekledim. ''Tom için yapıyorum.''
Çaresizde yüzüne bakarak devam ettim. ''En yakın arkadaşımız için yapıyoruz, Scott. O her zaman bizden farklı oldu. Biz...her tek gecelik zevklerden ibareti , ya o?'' nefes aldım. '' O neredeyse hiç görmediği ve hayalden ibaret olan bir kıza tutulmuş. Ve tek istediği o kız...yani Destiny Carter.''
Anlayışla kafasını salladı.
''Ve ben ona istediğini vereceğim... Vereceğiz.'' dedim ve gülümsemeye çalıştım. ''Ama ilk önce o kızı pis işlerden uzak tutacağız. Bunun için de,''
Devamını Scott getirdi. ''Bizim pis işlere bulaşmamız gerekiyor.''
***
''Aa, senin ne işin var evde? Çocuklarla takılmayacak mıydın?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follower // z.m
FanfictionZayn Malik, Tong Lisesi'nin popüler iki erkek grubunun birinin lideri. Tom Boower ise onun en yakın arkadaşlarından biri olup, günün birinde ondan bir şey ister. Hoşlandığı kızı 'takip' etmesini! · Klasik bir 'kötü çocuk' hikayesi değildir.