23. Bölüm: ''Kız kardeşim.''

6.3K 203 27
                                    

Destiny'nin görüşünden,

''Bacağımdan destek almayı kes, Nate.''

''Kaç saattir ayakta duruyorum bir fikrin var mı Destiny?''

Hayır, hayır. Dans falan etmiyoruz. Davet çoktan sona ermişti. Saat de gece yarısını çoktan geçmişti. Ne mi yapıyoruz?

''Nate sol ayak, yeşil.'' Kız kardeşim Maya'nın yalvarması üzerine Nate, Kyla ve Xavier ile Twister oynuyoruz!

Nate komut üzerine sol ayağını Kyla'nın önündeki yeşil yuvarlağa koyarken gülmemek elde değildi. Vücuduyla koca kartonu kaplıyordu resmen. ''Xavier, sağ el mavi yuvarlak.'' İbreyi çevirip bize komut veren Maya idi. Oyun oynamak için bir bana bir de Nate'e yalvarmıştı. Kendisi oynayamazdı. Tehlikeli bir harekete girişirse aniden bayılma riski vardı. Bayıldığında bir daha uyanamama riski taşıdığı için böyle bir oyun kesinlikle yasaktı ona.

Tedavi olmayı her şeyden çok istiyordu. Bu beni her geçen gün daha fazla üzse de tedavi parasının denkleşmesi için bir miktar daha gerekliydi. Tedavi olunca rahatça arkadaşlarıyla oynayabilecek, koşabilecek ve eğlenebilecekti.

Bu yüzden her ne kadar, davette katılmak zorunda olduğumuz danslar yüzünden yorgun olsak da, kabul ettik. Kyla ve Xavier da bize katılınca son durum buydu.

''Çek suratını kıçımdan seni moron.''

''Bu imkansız, Nate. Hareket alanım kısıtlı.'' Xavier gülmeye başladı.

''Ky, sağ ayak kırmızı yuvarlak.''

Ah, evet bir de Kyla'nın saçımı gördüğünde verdiği tepkiyi hiç unutmayacağım.

''Saçlarına ne yaptın Destiny!''

''Ne yapmışım gibi duruyor Ky?''

''Boyattın mı seni sürtük?''

''Beğenmedin mi, bebeğim?''

''Sırf sana lakap taktığımız için yaptığını biliyorum ve bu çok salakça Des!''

Sarışın, değil. Destiny. Evet! Çünkü sarışın demesi için ortada sarı saçlar yoktu. Yerine kahverenginin en güzel tonuna sahip saçlar vardı artık.

''Destiny, sol el, sarı yuvarlak.''

Nate'in tam önündeki sarı yuvarlağa uzandığımda kafam Xavier'ın kafasıyla tokuşunca acı içinde inledim. ''Ah!''

Maya iyice düğümlenmiş halimize kahkahayı basarken kendimi tutamadım ve bende gülmeye başladım. Ardından Xavier, Kyla ve Nate.

Saçma sapan bir oyunla tekrar eski günlere geri dönmüştük sanki.

***

''Bacağını çeker misin, Nate? Tahrik oluyorum bak.''

''Kapa çeneni gay boy.''

***

''Vay canına Kyla, ikizlerine bayıldım!''

''Oyun umrumda değil Xavier, bacak aranı tekmeyi basarım.''

***

''Ama hile yapıyorsun Nate!''

''Tek elimin üzerinde nasıl durabilirim, Des? Elbette koltuktan destek alacağım.''

''Burada ben varım, bebeğim.''

''Siktir oradan, Xavi.''

***

Follower // z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin