Multimedia'da Tom!
***
Destiny'nin görüşünden,
Nazik bir dokunuşla gözlerimi araladım. Gözlerim bana uzanan elin sahibine giderken yattığım yerden hafifçe doğruldum. ''Çok ciddi uyku problemin var, Des.''
''Sana da günaydın, Scott.'' Uzandığım yatakta gerindikten sonra nazikçe esnedim. Nerede olduğumu anlamak için etrafa meraklı gözlerle bakarken birden üzerimde olmayan kıyafetimin şokunu yaşadım. Üzerimde eskimiş bir Green Day tişörtü ve siyah bir eşofman vardı. Ve...bana bunları giydiren kimdi?
Bir anda açılan gözlerim Scott'a kaydığında onun da bana tuhaf bakışlar attığını gördüm. ''Ne?''
Yutkundum. ''El-b-bise?'
Scott rahatlarken bende yataktan indim ve birbirine girmiş saçlarımı elimle topladıktan sonra tepemde dağınık bir topuz modeli yaptım. Ve kıskanacağınız bir durum, sizin aksinize ben her şekilde güzel topuz yapabiliyordum.
''Kyla değiştirdi.'' Güldü ve odadan çıktı. Onu takip ederek, tanımadığım bu evin, salonuna indik. Birkaç kıkırdama sesi mutfak olduğunu tahmin ettiğim yerden yükselince, yönümüzü oraya çevirdik. Scott hiçbir şey olmamış gibi üzerinde kahvaltı bulunan masaya geçti ve karnını doyurmaya başladı. Ben ise...hala kapıda durmuş, mutfak tezgahının üzerinde yiyişen Kyla ve Andrea çiftine bakıyordum. Her şeyi unutmuş gibilerdi. Herkesi. Ah, hayır. Her sikimde o geceyi hatırlamak zorunda mıydım sanki?
''Kyla'nın mutfakta beceriksiz olmasının temel kaynağı tam olarak bu,'' Kyla tezgahta kıvranmayı bırakıp bana ölümcül bakışları attığında dil çıkararak ona karşılık verdim. Andrea da durup, bana döndüğünde kocaman gülümsedi. Bazen, sadece gülümsemekten ibaret olduğunu düşünüyordum. Kabullenmiştim, bir çok kızı kıskandıracak gülümsemeye sahipti. Ama bir Zayn etmiyor-
Onlara bakmayı kesip Scott'ın karşısında ki sandalyeye oturdum ve kendime bir bardak meyve suyu doldurdum.
''Gece o kadar çok ses çıkardılar ki, bir an bahçede uyumayı düşündüm.'' Scott ağzına peynir atarken yarım ağız mırıldandığında, mükemmel çiftimizde masaya teşrif edebilmişlerdi.
Kirpiklerimin altından Kyla'ya baktığımda omuz silktiğini gördüm. İyi, umarım Andrea onunla işinin bittiğini söyledikten sonra gelip bana dert yanmazdı. Çünkü bu sefer onunla Beyoncé müzik listemi paylaşmayacaktım.
''Birileri seks hayatını dinlendirmekten sıkılmışa benziyor, ha?'' Andrea şakayla karışık Scott'ın omzuna vurduğunda bir dilim ekmeği mideme indirmekle oyalandım. Onların seks hayatını zerre umursamıyordum.
Meyve suyu dolu bardağımı dudaklarıma götürürken, Scott'ın sinsice sırıttığını gördüm. ''Ortalık durulduğuna göre devam etmemizde sakınca yok. Zayn ve bende okul partilerini bekliyoruz.''
Portakal suyu olduğunu tahmin ettiğim ekşimsi tat genzimi acıyla yaktığında, öksürmeye başladım. Lanet olsun. Bir anda masada ki tüm gözler bana dönünce öksürmeyi kesmeyi denedim ama olmadı. Kyla'nın uzattığı elleri iterken, ''G-gerek -öksürük- yok. Ben -öksürük- iyiyim.'' Dedim.
Birkaç saniye içerisinde boğazımda ki yanma kaybolunca, Andrea'nın önüme uzattığı suyu içtim. ''İyi misin, Des?''
Suyu dikledikten sonra, yavaşça kafamı salladım. ''Evet.''
''Destiny hayatta kalmayı başarabildiğine göre artık kalkalım, ha?'' Andrea yeniden konuştuğunda lanet olasıca meyve suyunu kendimden uzaklaştırdım. ''Sonuçta ikinci sömestr bugün başlıyor ve ben bunun için oldukça heyecanlıyım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follower // z.m
FanfictionZayn Malik, Tong Lisesi'nin popüler iki erkek grubunun birinin lideri. Tom Boower ise onun en yakın arkadaşlarından biri olup, günün birinde ondan bir şey ister. Hoşlandığı kızı 'takip' etmesini! · Klasik bir 'kötü çocuk' hikayesi değildir.