Zayn'in görüşünden,
Çoğu kez hayatın evet veya hayır kavramları üzerine kurulu olduğuna şahit olmuştum. Pek evet diyen bir karaktere sahip değildim. Yok denecek kadar az bile sayılabilirdi. Söz konusu Destiny Carter ise... ah işte kilit yer burası. Destiny! İşlerime burnunu sokmakta bir numara olan kız. Üzerimde nasıl bir güç kullanıyorsa ona hayır demek mümkün olmuyordu. Tıpkı annem gibi. Annemle o kadar çok ortak noktasının olması beni korkutmalı mıydı?
Ayrıca kim, oldukça zevk verici bir kavgadan sonra siktiğimin çocuk kurumuna gider ki? Tanrı aşkına.
''Arabanı beğendim,'' Destiny'nin bir boy küçüğü olan Maya arabama iltifatlarını sıralamaya devam ederken yüzüme takındığım sahte gülümseme ile ona cevap verdim. ''Bir buçuk senedir benimle.''
''Yeni gibi duruyor,'' Bu kez konuşan Des oldu. Abla-kardeş arabamdan ne istiyorlardı?
''Bakımlarını hiç aksatmadım.''
Kısa bir hımlamadan sonra navigasyon aletinden, lanet çocuk kurumuna giden alternatif yolları aramaya devam etti.
''Kız arkadaşın var mı, Zayn?'' Lütfen birisi küçük kıza çenesini kapamasını söylesin!
Destiny'nin navigasyon ekranının üzerindeki eli duraksadığında bunu hiç görmemiş gibi davrandım ve ''Hayır,'' dedim.
''Ama neden? Çok yakışıklı ve güzel bir arabaya sahip birinin neden sevgilisi olmaz ki?''
Bu kez kendi isteğimle güldüm. Beni övmesi ve ilginç sorusu birden keyiflenmemi sağlamıştı. Egom konusunda Andrea'yla yarışabilirdim.
Ve...Carter ailesinin etkilerinden ciddi anlamda korkmaya başlamıştım.
''Henüz, benim aradığım özellikleri taşıyan bir kızla tanışmadım da, ondan.'' Saçmalamak serbestti değil mi? Açıkçası sevgili kelimesinden iğrenen biriydim ve en az otuzlu yaşlarıma kadar 'kızları becer ve at' politikamı izlemeyi düşünüyordum. Bugüne kadar önüme çıkan kızların bir tek özelliği vardı. Seksi olmaları. Başka bir özellik aramaya niyet etmemiştim hiç.
Yine de küçük kızı korkutmak istemezdim. Bu yüzden dikiz aynasından tatlı yüzüne baktım. ''Sen sevgilim olmak ister misin?''
Kıkırdadı. Evet veya hayır demesini beklerken tekrar beni şaşırtacak bir şey söylediğinde zekasına hayret ettim. ''Ben aradığın özellikleri taşıyor muyum peki?''
Belki büyüyünce.
Büyüyünce seksi bir kız olursan neden olmasın? Ah pislik yapma, Malik.
Cevap vermek için hazırlanırken, Des sesli bir şekilde boğazını temizleyince kafamı çevirip ona baktım. Kaşlarını çatmış bir bana bir kardeşine bakarken eliyle sertçe ekrana vurdu. Dikkatle ekrana baktım. Alternatif yol, yeşil renkle gösterilmişti. Yaklaşık on metre sonra önümüze çıkan yoldan dönüş yaptığımda gideceğimiz kurumun Bradford dışında olduğunu anladım. Gaza yüklendiğimde tek istediğim, bu şeyin bir an önce olup bitmesiydi.
***
Destiny'nin görüşünden,
Çocuk kurumuna gelmemizin en büyük nedeni, Maya'nın arkadaşlarıyla tedavi olmadan son kez vakit geçirebilmesiydi. Bir Dilet Tut kampanyası gereğince küçük çocuklar, ki çoğunluğu engelli ya da lösemiydi, dilekleri gerçekleşene kadar onlara ait bir evde kalırlardı. Müdüre Paige bizi karşıladığında Maya çoktan arkadaşlarının yanına uçmuştu. Dikkatli olmasını söylediğimi bile duyduğundan emin değildim. Zayn ne sıkıcı bir konuşma yapmak istediğini ne de konuşmayı dinlemek istediğini belirtince ona Maya'ya göz kulak olmasını söyleyerek, onu odanın dışında bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follower // z.m
FanfictionZayn Malik, Tong Lisesi'nin popüler iki erkek grubunun birinin lideri. Tom Boower ise onun en yakın arkadaşlarından biri olup, günün birinde ondan bir şey ister. Hoşlandığı kızı 'takip' etmesini! · Klasik bir 'kötü çocuk' hikayesi değildir.