Το επόμενο πρωί η Θέμις ξεκίνησε για το μαγαζί σχεδόν χαράματα, με τον πατέρα της, για να κάνουν τις τελευταίες ετοιμασίες. Ο Στέλιος ένιωθε πως σήμερα θα είχαν κόσμο.
Το πρόσωπό του έμοιαζε πιο χαλαρό και τα μάτια του ήταν ξεκούραστα, αφού είχε μάθει πως η Νεφέλη θα ερχόταν. Η Θέμις ανυπομονούσε εξίσου για την άφιξη της μητέρας της, μετρώντας αντίστροφα τις ώρες.Το μαγαζί είχε γεμίσει ως το μεσημέρι και η συναναστροφή με τους πελάτες έδινε στον Στέλιο μια διαφορετική όψη, πιο επιβλητική και γεμάτη αυτοπεποίθηση. Η Θέμις απολάμβανε να βλέπει τον πατέρα της έτσι.
Λίγο μετά τις πέντε και με την πελατεία να έχει μειωθεί στο ελάχιστο, ο Στέλιος έστειλε την Θέμιδα σπίτι, να κάνει ένα μπάνιο και να ξεκουραστεί.
Η Νεφέλη θα έφτανε με το βραδινό καράβι και η Θέμις υπολόγιζε πως θα κοιμόταν μαζί τους, μιας και το πατρικό της θα ήταν μες την σκόνη. Έπρεπε λοιπόν να βρει τρόπο να τους αφήσει μόνους τους να μιλήσουν για λίγο. Έτσι η πρόταση του Αλέξανδρου της ερχόταν κουτί.
Αφού ξεκουράστηκε για μια ωρίτσα και σηκώθηκε ανανεωμένη, φόρεσε ένα μαύρο φόρεμα και έπιασε τα μαλλιά της σε μια γαλλική πλεξούδα, που της πήρε πάνω από άλλη μισή ώρα να τιθασεύσει, για να μην πετάει καμία τούφα.
Η πόρτα χτύπησε κατά τις οχτώ και στο κατώφλι εμφανίστηκε η μητέρα της. Είχε έρθει με το μικρό κόκκινο σκαραβαίο της, που δεν αποχωριζόταν ποτέ, ούτε καν στο καράβι. Φαινόταν κουρασμένη και ήταν αναμαλλιασμένη. Η Θέμις είχε πάρει την λεπτή κορμοστασιά, τα μαύρα μάτια, την λευκή επιδερμίδα και τα ατίθασα μαλλιά της. Ακόμα και τώρα κάποιος μπορούσε να το διακρίνει. Όταν ήταν μικρή, η Νεφέλη συνήθιζε να αστειεύεται πως την είχε ρουφήξει κανονικότατα ο μικρός κλώνος της. Η Θέμις στεναχωριόταν που δεν είχε πάρει και το νεύρο της, αλλά η μητέρα της δεν φοβόταν γι' αυτό. Ήξερε πως αργά ή γρήγορα η κόρη της θα εκκολαπτόταν σε ανεμοστρόβιλο, που θα ξερίζωνε τα πάντα στο διάβα του.
Η Νεφέλη έσπευσε να αγκαλιάσει την κόρη της και την φίλησε στον κρόταφο, όπως συνήθιζε."Τις ομορφιές σου έχεις σήμερα, καλό μου. Για που το έβαλες;"
"Εμ, έχω κανονίσει. Άλλωστε καλύτερα να μείνετε λίγο μόνοι σας με τον μπαμπά. Έχετε καιρό να τα πείτε".
"Θέμιδά μου, εγώ με τον μπαμπά σου..."
"...ξέρω. Δεν έχει σημασία. Μιλήστε. Σε αγαπάει".
ESTÁS LEYENDO
Αλφα Στερητικό
RomanceΤην τελευταία μέρα των πανελλαδικών εξετάσεων, η Θέμις μαθαίνει για τον αναπάντεχο θάνατο της γιαγιάς της. Με το πρώτο πλοίο φεύγει για το πατρικό της στην Μήλο, που εξαιτίας του σκοτεινού της παρελθόντος απέφευγε τα τελευταία τρία χρόνια. Το νησί ό...