Οι μουσικές ξεχύνονταν από την μια άκρη της παραλίας στην άλλη, καθώς ο αέρας έσπειρε μυρωδιές από γιασεμιά και καμένα ξύλα. Ο Γιάννης είχε ξαπλώσει πάνω στα πόδια της Θέμιδας και παρατηρούσε τον Αλέξανδρο, στην άλλη άκρη της φωτιάς, που έπαιζε με την λευκή άμμο. Σηκώθηκε και του έδωσε άλλη μια μπύρα, όταν πρόσεξε ότι του τελείωσε. Αντάλλαξαν ένα χαμόγελο και ο Αλέξανδρος τον τράβηξε να καθίσει δίπλα του.
«Σου είπα Χρόνια πολλά;» Ρώτησε ο Αλέξανδρος, με ένα στραβό χαμόγελο να σχηματίζεται στα χείλη του.
«Μόνο πέντε φορές ως τώρα».
Ο Αλέξανδρος έφερε την μπύρα στο στόμα του και ήπιε μια γουλιά, αργά. «Προσπαθώ να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο». Τον έσπρωξε με τον ώμο του, χωρίς να το περιμένει. Ο Γιάννης έχασε την ισορροπία του και έπεσε προς τα πίσω, την ώρα που έσκαγε ένα κύμα, με αποτέλεσμα να γίνει μούσκεμα το κεφάλι του και όλη η πλάτη του. Ο Αλέξανδρος έσκασε στα γέλια.
Ο Γιάννης σηκώθηκε όρθιος, τινάζοντας τα μαλλιά του. «Τρελέ λαγέ, έκανες το λάθος της ζωής σου!!! Και ο ανορεξικός βούβαλος περνά στην αντεπίθεση». Φώναξε και άρπαξε το φορητό ψυγειάκι, πέταξε άναρχα το περιεχόμενό του από ποτά και το σήκωσε στον αέρα. Ο Αλέξανδρος όμως ήταν πιο γρήγορος. Είχε ήδη σηκωθεί και είχε κρυφτεί πίσω από την Θέμιδα. «Ούτε η πονηρή αλεπού δεν μπορεί να σε προστατέψει πλέον!» Άδειασε όλο το περιεχόμενο του ψυγείου, πάνω τους. Τα λιωμένα παγάκια χύθηκαν στην άμμο και η Θέμις έμπηξε μια τσιρίδα, που κατέληξε σε γέλιο.
Η κοπέλα σηκώθηκε όρθια, ψιθύρισε ένα συγνώμη στην μπύρα της και την άδειασε προς το μέρος του Γιάννη. Κατάφερε εν μέρει να τον πετύχει, αλλά η περισσότερη έπεσε πάνω σε μια σοκαρισμένη Πολυξένη, που εκείνη την ώρα φιλιόταν με έναν τουρίστα.
«Μαλακισμένα, είστε όλα νεκρά». Φώναξε και τους πέταξε το ποτό της.
Από την μια στιγμή στην άλλη, επικράτησε το χάος. Εκσφενδονίζονταν δεξιά και αριστερά κουβάδες με αλμυρό νερό και ποτά. Τα γέλια απλώθηκαν σε όλη την παραλία. Ο Γιάννης είχε ρίξει ανάσκελα τον Αλέξανδρο και είχε ανέβει πάνω του, έτοιμος να του αδειάσει ένα ποτήρι με ουίσκι, στο πρόσωπο. Το κινητό του χτύπησε και έκανε να το βγάλει από την τσέπη του, που ήταν μούσκεμα. Ο Αλέξανδρος άδραξε την ευκαιρία και τον γύρισε στον αέρα για να καταλήξει εκείνος από κάτω του. Ο δεύτερος προσπάθησε να τον σπρώξει από πάνω του, αγκομαχώντας.
ESTÁS LEYENDO
Αλφα Στερητικό
RomanceΤην τελευταία μέρα των πανελλαδικών εξετάσεων, η Θέμις μαθαίνει για τον αναπάντεχο θάνατο της γιαγιάς της. Με το πρώτο πλοίο φεύγει για το πατρικό της στην Μήλο, που εξαιτίας του σκοτεινού της παρελθόντος απέφευγε τα τελευταία τρία χρόνια. Το νησί ό...