Από εδώ ο υπέροχος, κόκκινος σκαραβαίος της Νεφέλης.
~*~
Η Κυριακή ξημέρωσε όπως κάθε άλλη, στο σπίτι των Γρηγορίου. Η Θέμις ένιωθε στο πίσω μέρος του στόματός της την γεύση που είχαν κάποτε οι Κυριακές σαν αυτή, όταν ήταν πραγματική οικογένεια και όχι ένα μάτσο διαμελισμένα όνειρα.Η μητέρα της έφτιαχνε καφέδες για όλους και ο πατέρας της πότιζε τα λουλούδια της αυλής, έχοντας σηκωμένα τα μπατζάκια του τζιν του και φορώντας ένα ψάθινο καπέλο.
Υπήρχε ακόμα ένταση ανάμεσά τους και η Θέμις δεν είχε βρει την ευκαιρία να ρωτήσει τι έγινε το προηγούμενο βράδυ που έλειπε. Όταν είχε επιστρέψει, είχαν ήδη πέσει για ύπνο σε ξεχωριστά δωμάτια και το πρωί είχαν μουρμουρίσει μια καλημέρα με τον καθένα να καταπιάνεται με κάτι σε ξεχωριστό χώρο.
Η Νεφέλη ήταν εξαιρετικά πεισματάρα για να κάνει το πρώτο βήμα και ο Στέλιος ιδιαίτερα ευαίσθητος για να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και να απαιτήσει εξηγήσεις. Η Θέμις φοβόταν πως ήταν καταδικασμένοι.
Κατά τις έντεκα το σπίτι μοσχοβόλησε κουλουράκια και η Νεφέλη κοίταξε αυτάρεσκα την κόρη της, που είχε πετάξει στο τραπέζι του σαλονιού το βιβλίο της και είχε εισβάλει στην κουζίνα χαμογελώντας ανυπόμονα. Η μητέρα της δεν συνήθιζε να μαγειρεύει και έτσι όλοι εκτιμούσαν τις φορές που το έκανε.
"Λοιπόν," ξεκίνησε η Θέμις, που είχε στρωθεί στο τραπέζι της κουζίνας, "μιας και σήμερα έχουμε όλη την ημέρα ελεύθερη, τι θα έλεγες να πάρουμε τον μπαμπά και να πάμε να καθαρίσουμε το πατρικό σου; Μετά ίσως θα μπορούσαμε να πάμε για μπάνιο στην θάλασσα. Έχει υπέροχο καιρό". Τεντώθηκε στην καρέκλα σαν καλοθρεμμένη γάτα, που αδημονούσε ο ήλιος να ζεστάνει την απαλή της γούνα. Κάθε χρόνο είχαν την ίδια δουλειά. Η Θέμις ενθουσιαζόταν να πάει στην παραλία και όταν τελικά το έκανε, εξαιτίας του λευκού της δέρματος, επέστρεφε στο σπίτι κατακόκκινη και έκανε να συνέλθει πάνω από μισή βδομάδα.
ESTÁS LEYENDO
Αλφα Στερητικό
RomanceΤην τελευταία μέρα των πανελλαδικών εξετάσεων, η Θέμις μαθαίνει για τον αναπάντεχο θάνατο της γιαγιάς της. Με το πρώτο πλοίο φεύγει για το πατρικό της στην Μήλο, που εξαιτίας του σκοτεινού της παρελθόντος απέφευγε τα τελευταία τρία χρόνια. Το νησί ό...