Dny ubíhaly jako voda. Zase mě čekalo letadlo a pobyt v Londýně, ovšem teď už jsem se nebála, protože na mě bude čekat on. Letadlo mě čekalo zítra a já si šla v klidu zabalit. Vzala jsem si od všeho něco, nevěla jsem, kam mě bude chtít Niall vzít, tak jsem si půjčila od Naty i dvoje šaty a jedny boty na podpadku, ikdyž jsem teda zvědavá, jestli bych na nich byla schopná vůbec někam dojít. Napustila jsem si horkou vanu a zavolala jsem Niallovi. Slíbil mi, že na mě bude zítra čekat na letišti a odveze mě na hotel. Čas utekl a já jsem šla spát, ohromně jsem se těšila, ovšem mojí radost střidaly i obavy.. obavy, že na mě Niall něco zkusí a já na to třeba nebudu připravená. Nemohla bych přece svojevpoprvé mít s někým, koho vlastně skoro neznám, nebo snad ano? Nevím. Možná bych mohla třeba časem s Niallem být, ale nevím, jestli by mě přijaly jeho kamarádi, tisk, fanynky a všechno kolem toho. Navíc, co by si on počal semnou, s praštěným trdlem, co se ještě ani nelíbalo s klukem a bydlí od něj tisíce kilometrů. V tomhle přemýšlení jsem v posteli usnula. Ráno jsem neměla ani takový fofr, letadlo mi letělo až v poledne. Prošla jsem kontrolou a odbavením a všimla si ještě smsky od Nialla. UŽ SE NA TEBE TĚŠÍM PRINCEZNO. BUDU NA TEBE ČEKAT. Při čtení se mi rozlezla husí kůže, už jsem mu ani nestihla odepsat, protože pilot hlásil, abychom mobily vypnuli. Letadlo se rozjelo a ja se pevně chytla opěradla, pořád ještě na letadlo nejsem zvyklá. Když už jsme byli ve výšce několik kilometrů, tak mi zase zalehli uši. Cesta trvala poměrně chvíli, asi 2 hoďky. Na letišti byl chaos a já jsem bloudila po letištní hale. Hledala jsem místo, kde si vyzvednu svůj kufr a potom jsem hledala Nialla, bylo strašné poprvé letět někam sama. Pořád jsem bloudila a hledala východ. Myslela jsem, že na mě Niall už zapoměl, když jsem najednou slyšela svoje jméno. Otočila jsem se a na mě se usmíval ten nejkrásnější úsměv. Ihned jsem rychlým krokem šla k němu, oh hned roztáhl ruce, aby mě mohl obejmout. Z ruky, kterou pořád držel za zády vytáhl rudou růži. A už to tu bylo zase, podlomeni kolen, spadla bych, ale Niall mě stihl chytit. Byl tak krásný, když na mě koukal těma svýma krásnýma očima. Vzal mě za ruku a vedl mě ke svému autu. Dorazili jsme k hotelu, šla jsem si k recepci vyzvednout klíče, ovšem stalo se něco, co jsem nečekala, neměli moji rezervaci, ale měl mi ji přece zarezervovat Niall. Když jsem se ho na to zeptala, jestli o tom něco neví, tak jenom zakýval hlavou. Pak se ale pousmála řekl ,,Tak pojedeme k nám, stejně budu radši." Mlčky jsem přikývla a šla za ním zpátky k autu. Byla jsem vyklepaná, nemůžu u něj přece zůstat celou dobu. Dojeli jsme k jejich vile, kde na nás čekali už kluci. Doma jsem jim projížděla písničky, tak aspoň vím, kdo je kdo. Liam mi otevřel dveře a hned se mi představoval. Louis s Harrym mi mezitím vyndavali věci z kufru. Zayn přišel jako poslední s rozzářeným úsměvem a hned zamířil ke mně. Mezitím se mi všichni představili a šli mi ukázat můj pokoj. Byl to docela velký pokoj s oranžovými stěnami s obrovskou bílou postelí. Nábytek byl sladěný do světle hnědého dřeva. Do pokoje procházelo spoustu světla díky velkému oknu. Kluci mi řekli, že tu s nimi můžu být celou dobu a mám si vybalit. Po chvilce vybalování mě kluci zavolali, abych sešla dolu na pizzu. Všichni šli do obýváku. Harry se mě zeptal, jestli jdu zítra do práce, když jsem jim řekla, že ne, tak se mi rozhodli uspořádat večírek. Prý si uděláme večírek jenom mezi sebou. Louis vytočil nějaké číslo a chvíli něco v povzdálí mluvil. Asi za hodinu zazvonil zvonek a do domu vešlo 5 lidí s velkými krabicemi. Niall vytáhl peněženku a zaplatil jim nějaké peníze. Když ti muži odešli, tak kluci nanosili krabice do obýváku. Začali je rozbalovat a vytahovali alkohol a jídlo. Bylo tam pití od šampaňského až po nějakou whiskey. Zayn nám všem nalil šampaňské a všichni jsme si přiťukli. Kluci začli rozlévat panáky, přes dlouhé přemlouvání jsem si musela dát s nimi. Byli přímo neodbytní. Pořád do mě něco lili. Po pár skleničkách jsem musela jít hledat koupelnu. Opláchla jsem si obličej a sedla si na vanu. Bylo mi už vážně špatně. Doma jsem nikdy nepila víc než skleničku na přípitek. Po chvilce jsem slyšela klepání na dveře, přišel za mnou Niall a začal se mi omlouvat. Přitáhl si mě k sobě a dal mi pusu do vlasů. Udělalo se mi snad ještě hůř. Řekla jsem mu, že si jdu lehnout a on mě doprovodil do pokoje. Vyndal mi ze skříně oblečení na spaní a šel ke mně. Nedokázala jsem se ani zvednout z postele, jenom jsem ležela. Sundal mi kraťasy a nandal mi šortky na spaní. Potom se ke mně přiblížil, a sundaval mi tričko. Když už bylo dole, tak jsem ho chytla za límeček a dala mi pusu. On se na mě jenom pousmál a naklonil se blíž ke mně a začali jsme se líbat. Wow, moje první pusa, navíc s tak hodným klukem. Potom se s polibky přesunul na můj krk a ja zdřevěněla, nejsem ještě připravená na něco víc. Rychle jsem ho odstrčila do strany, on se na mě jenom nechápavě podíval a lehnul si vedle mě. Pousmála jsem se na něj a přitulila k němu. On mě objal a dal mi polibek na čelo.
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...