Den uběhl lenivě u filmů s Niallem a Zaynem, objednali jsme si pizzu a proseděli celý den na gauči u telky. O dalších dnech ani nemluvím.
Den před odletem:
,,Emily?" Přišel za mnou Niall do kuchyně, když jsem si dělala ranní kávu.
,,Ano, zlato?"
,,V kolik, že ti to zítra letí?"
,,V 9 ráno, proč se ptáš?"
,,No, chci si pojistit, že se sem za mnou vrátíš. Tak co kdybych letěl s tebou?"
,,To samozřejmě můžeš, ale nemáte mít interview v televizi?"
,,Máme, ale Harry tu stejně není a beze mě se taky obejdou." Usmál se a chytl mě za boky.
,,Ale já ještě nevím, jak dlouho se v Česku zdržím." Zamračila jsem se.
,,Myslel jsem, že se za pár dní zase vrátíme." Zklopil hlavu.
,,To sice jo, ale musím si zařídit věci ohledně domu a práce."
Sklopil hlavu k zemi a zůstalo mezi námi ticho, které vyrušil zvuk mého mobilu. Karla?
,,Ahoj." Ozvala jsem se.
,,No to je dost, mám pro tebe ty nejlepší novinky, budeme nadšení obě. Kdy, že se vracíš?"
,,Zítra dopoledne dorazím do Prahy. A co se děje tak zajímavýho?"
,,Mám novinky, ale nemůžu ti to říkat takhle po telefonu. Navíc pro tebe mám skvělou nabídku, určitě budeš nadšená." Měla skvělou náladu.
,,Dobře, kolem 2 bych mohla dorazit k tobě do kanceláře, ok?"
,,Jo, to by šlo. Můžeme večer zajít do kavárny."
,,Víš Kájo, já přijedu do Česka s Niallem."
,,Počkej, jako myslíš s TÍM Niallem?" Zdůraznila slovo TÍM.
,,Jo, taky ti toho musím hodně říct, víš."
,,Tak to ani nechoď ke mně do kanceláře. Sejdeme se ve 3 v naší kavárně."
,,Dobře, tak zítra, měj se, ahoj." Dořekla jsem a hovor ukončila.
,,Co se děje, Emily?" Řekl Niall.
,,Nevím, Karla chce semnou mluvit."
,,To je ta tvoje šéfka? Co myslíš, že chce?"
,,To nevím, ale měla takovou radost, že si myslím, že mně s tím zrovna radost neudělá."
,,Nemaluj hned čerta na zeď, pojď, měli bysme si jít zabalit." Usmál se a táhl mě do pokoje.
Vyndala jsem si ze skříně tílko a kraťasy s úmyslem se převlíct, protože jsem byla ještě v pyžamu. Moje stydlivost už opadla a tak jsem se ani nešla převléknout do koupelny, ale normálně před Niallem.
,,Tohle mi nemůžeš dělat." Zasmál se a zkousl si spodní ret.
,,Klidni hormony, Horane." Vykřikla jsem.
,,Ale tak když už jsi teď skoro nahá, tak by se toho dalo využít." Usmál se a přibližoval se ke mně.
,,Tak to teda ne!" Vykřikla jsem zcela vážně, ikdyž se mi docela dost cukaly koutky.
,,Ale no ták, vím, že to chceš." Šeptal a rukou mi stiskl zadek.
,,Nialle Horane, jestli mě tu konečně nepřestaneš svádět, tak tě tady nechám a budeš muset používat ruce. Tak si první rozmysli, co uděláš." Zasmála jsem se a on na mě udělal pohled štěněte.
,,Dobře, Urbánková." Vyplázl jazyk a vrátil se k balení kufru.
Tohle bylo na denním pořádku, pořád jsme se takhle navzájem popichovali. Jednou nám ale bude muset dojít, že už nejsme jenom zamilovaní teenageři, ale budeme si muset umět zařídit svůj vlastní život.
Odlet:
,,Tak se měj, Zayne. Brzy se uvidíme." Obejmula jsem naposled Zayna, který byl ochotný nás na letiště odvézt, než jsme zmizeli v letištní hale.
,,Nialle, co se děje?" Šťouchla jsem do něj při odbavení, když pořád mlčel.
,,Nic. Jenom mě pár věcí štve."
,,Například?"
,,Ty a Zayn!" Řekl potichu.
,,Já a Zayn jsme jako brácha a ségra." Zamračila jsem se.
,,Brácha a ségra spolu nespí!" Řekl trochu nahlas, až se lidi začli otáčet.
,,Kdybych tě neviděla cucat se a tou mrchou, tak bych to neudělala!" Překřížila jsem ruce na prsou a přestala s ním mluvit.
Začal mu zvonit mobil a odešel docela daleko, aby ho nikdo neposlouchal. Když se vracel, tak jsem se neubránila a začala se do něj strefovat taky.
,,Aspoň před tebou nemám tajnosti." Otočila jsem se k němu zády a odešla do obchůdku pro něco k pití.
,,To byl šéf, kvůli tomu turné, co je za 3 týdny."
,,Jasně a proto musíš chodit tak daleko?"
,,Nemusím a ty se nemusíš chovat jako namyšlená fiflena."
,,Co jsi to řekl? Děláš si ze mě prdel? Já, že jsem fiflena? A co jsi ty, žárlivče?"
,,Emily, nekřič tady, jsme mezi lidma."
,,Jasně a jsou tu i tvoji oblíbenci." Mávla jsem rukou a ukazála jsem na roh, kde stáli paparazzi.
,,Děláš, jako bych za to mohl."
,,Samozřejmě, že nemůžeš za to, že zejtra budu na titulní straně s nápiskem NAMYŠLENÁ PANIČKA NA VEŘEJNOSTI SEŘVALA ZNÁMÉHO NIALLA HORANA JAKO MALÉ DÍTĚ."
,,Tak už se, doprdele, uklidni!" Vykřikl a vzal mě za ruku.
Seděli jsme od sebe ob 2 sedadla a čekali, až nám přistaví letadlo. Když to rozhlas zahlásil, tak jsme šli nastoupit. Šla jsem několik kroků za Niallem, ještě pořád nás ta hádka nepřešla. Dneska si začal, já si jenom přeci nenechám srát na hlavu. Šla jsem tunelem a přešla přes letušku až na svoje místo, vedle Nialla. Koukal z okýnka a já na něj nemluvila. Zapnula jsem si pás a opřela o sedadlo... a sakra, letadlo vzlétá, nevím proč, ikdyž létám často, tak prostě pořád ten let nemám ráda. Když se letadlo rozjíždělo po run wayi, tak se mi začala klepat ruka a zabořila jsem se do sedačky. Možná se na tom podílel i strach z toho, jak to bude dál, rozhodně nevím, jak říct Karle, že s prací chci skončit. Zděšeně jsem pozorovala Nialla. Jenom se na mě nechápavě podíval, ale pak viděl, jak se mi klepe ruka. Sice si vždycky hrál na tvrďáka, ale vždycky polevil. Rychle mi ruku chytl a políbil mě do vlasů.
,,Neboj lásko, všechno je dobrý." Usmál se a moji ruku už nepustil..
Láska je láska... :D Tak co na to říkáte, myslíte, že jim to vydrží i přes ty jejich hádky? Co myslíte, že řeknou na jejich vztah fanynky? A jak to dopadne Emily v práci? Čekám od vás komenty..! :))
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...