Po měsíci
NIALL-V KOLIK DNES DORAZÍŠ?
Četla jsem smsku v práci. Dneska je pátek a za týden se konečně mají vrátit kluci. Je 11. dubna. Práce je až nad hlavu a já z ní zase chodím až večer. Pořád bydlím s Niallem. Bydlíme spolu jako kamarádi. Nic mezi námi není. Často je s náma i Naty, nebo my u ní. Niall si s námi konečně už rozumí. Na dnešek jsme si s Niallem domluvili filmový večer.
EMILY-ZA HOĎKU JSEM DOMA, JEŠTĚ MUSÍM DO OBCHODU.
Vstala jsem od stolu a vypnula počítač. Mobil jsem hodina do kabelky a šla si obléknout červené sáčko. Rozloučila jsem se s kolegyní a opustila budovu. Došla jsem do supermarketu a začala procházet regály. Koupila jsem nějaké víno a hlavně něco k jídlu, bez toho by se Niall asi neobešel. Zpátky jsem si stopla taxíka a přijela k bytu. Odemykala jsem dveře a do nosu mi vbila vůně z kuchyně. Niall vaří? Zula jsem si lodičky a sundala si kabát.
,,Ahoj, ty kuchaři." Pozdravila jsem ho a opřela se o futra.
,,Jdeš o 5 minut dřív." Zasmál se.
,,Já můžu klidně zase odejít." Začala jsem se smát.
,,Na to ani nemysli. Pojď se posadit." Usmál se a táhl mě ke stolu.
,,Co to vlastně bude?" Zeptala jsem se, když se vrátil znovu ke sporáku.
,,Řízky s bramborama." Poklepal si po hrudi jako machr.
,,Ty umíš řízky?" Pootevřela jsem oči.
,,Ne, ale internet ví všechno." Začal se smát a podával mi talíř.
,,Mmm, ale povedlo se ti to." Řekla jsem hned, jakmile jsem si nabrala první sousto.
,,Česká kuchyně není tak špatná." Zamumlal.
**
,,Už mi nedolévej, myslím, že mi to stačí." Mávala jsem na Nialla, když mi večer doléval skleničku vína.
,,No ták, nikam zítra nevstáváš a já to sám nedopiju." Zasmál se a podal mi skleničku.
,,Dobře, tak na co?" Usmála jsem se a pozvedla skleničku.
,,Na lásku?" Pousmál se a já zdřevěněla.
,,Promiň, já musím!" Nejistě se zatvářil.
,,Co?" Vylekaně jsem se na něj podívala.
,,Tohle." Pousmál se a začal se ke mně přibližovat.
Přibližoval se ke mně a jemně se dotknul mých rtů. Konečně! Začal mě jemně líbat a rukou mi hladil tvář. Položili jsme oba skleničky na stůl a znovu se líbali. Obmotala jsem si ruce okolo jeho krku. Rukou si mě přitáhl na sebe. Seděla jsem na něm obkročmo a ruce mi vletěli do jeho vlasů. Pomalu mi přetáhl přes hlavu tričko a já jemu taky. Sakra, jak moc mi tohle chybělo. Chyběly mi jeho polibky a dotyky. Začal mi zvonit mobil a já to ignorovala. Soustředila jsem se jenom jedno, na Nialla. Niall zvonil ještě dvakrát. Opatrně jsem se od Nialla odtáhla. Podívala jsem se na displej a viděla Natčinu fotku. Naštvaně jsem hovor přijala s úmyslem jí hned odpálkovat.
,,Naty, nevoláš zrovna v nejlepší situaci, to snad hoří?" Vyjela jsem na ní.
,,Emílie, sakra, doprdele, poslouchej mě, au!" Křikla.
,,Naty, co ti je?" Vylekaně jsem čekala, co řekne.
,,Odtekla mi plodová voda a zrovna mě sanitka veze do nemocnice." Říkala koktavě a já se zděšeně podívala na Nialla.
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...