Šli jsme znovu přes obývák a viděli na stole nějaký papír. Bylo tam napsáno: MILÝ HARRY, EMILY TI UŽ URČITĚ ŘEKLA, CO JSEM V POSLEDNÍCH DNECH UDĚLALA. OHROŽOVALA JSEM SVŮJ ŽIVOT A V PODSTATĚ I ŽIVOT EMMY. NEODPUSTILA BYCH SI, KDYBY SE NAŠÍ PRINCEZNĚ NĚCO STALO. PROTO JSEM ODEŠLA. NEHLEDEJ MĚ. POSTAREJTE SE MI O EMMIČKU. ZVLÁDNETE TO. MĚJTE SE KRÁSNĚ. MILUJU VÁS. NATY...
,,Doprdele!" Křikl Harry a vzteky shodil vázu, hned potom se zhroutil na kolena a ruce si dal do dlaní.
,,Harry, seber se. Alespoň kvůli Emmičce, prosím." Říkala jsem mu tiše se slzami v očích.
,,Vždyť na sobě nedala ani nic znát. Vypadalo to, že je všechno vpohodě." Začal vzlykat.
,,Určitě jí dojde, co udělala. Určitě se vrátí." Podala jsem Emmu Perrie a posadila se k němu na zem.
,,Tys o tom věděla už dřív?" Podíval se na mě těma svýma uslzenýma očima.
,,Našla jsem jí včera večer na záchodech s pervitinem, proto jsem tolik vyváděla." Mračila jsem se a hladila ho po zádech.
,,Tos mi to nemohla říct?" Vyčítavě se mi podíval do očí.
,,Chtěla jsem svojí sestře jednou věřit. Doufala jsem, že toho vážně nechá. Jak vidím, byla to ta největší chyba." Začala jsem zvlykat taky, hned po mně i malá Emma.
,,Princezno neplakej, máma se nám vrátí." Zvedl se Harry a vzal si Emmu do náruče.
,,Spolu to určitě zvládnete." Trošku jsem se pousmála a pohladila Emmu po hlavičce.
,,Emily, já neumím Emmu ani pořádně přebalit." Křikl.
,,Máme tu s tebou dneska zůstat?" Přitulila jsem se k Niallovi a Harry jenom kývl.
,,Tak dobře. Princezno, jdeme se koupat." Pousmála jsem se a vzala si od Harryho Emmu.
,,Dobře, my už teda půjdeme. Kdyby cokoliv brácho, tak se ozvi." Poplácal Zayn Harryho po zádech a s Perrie odešli.
Vykoupala jsem Emmu. Sledovala jsem její pohledy, jako by se pokoušela o úsměv. Harry na mě chvíli koukal, ale znovu se rozbrečel. Oblékla jsem Emmu do pyžámka a šla s ní do kuchyně. Ohřála jsem jí mléko a sedla si s ní na gauč vedle Harryho, který si nepřítomně hrál s náramkem na svojí ruce. Po chvíli se na mě konečně podíval.
,,Emily, já to s Emmou sám nezvládnu." Zakroutil hlavou a zase se díval do země.
,,Musíš se dokázat postarat o svoje dítě. Já ti samozřejmě budu pomáhat, jak jenom to půjde." Pousmála jsem se.
,,Budu se snažit." Pousmál se mezi slzami.
,,Fajn, zatím jí podrž, aby si odkrkla. Já umyju nádobí." Podala jsem mu Emmu a šla do kuchyně.
Procházela jsem okolo Nialla, který zrovna večeřel. Chytl mě za boky a přitáhl si mě k sobě. Dala jsem mu letmou pusu a odstrčila jsem ho. Ukázala jsem mu gestem, že na nás kouká Harry a on jenom smutně kývl. Nechtěla jsem, aby mu to pohled na nás ještě víc zhoršoval. Od doby, co se narodila Emma musím uznat, že na sebe moc času nemáme, věčně se o ní totiž starám já. Umyla jsem nádobí a šla si pro Emmu, abych jí dala spát. Harry mi ale řekl, že to udělá sám. Přikývla jsem a řekla mu, že si půjčím jeho tričko na spaní. Rychle jsem si ho vzala a šla ještě chvíli za Niallem. Chvíli jsme si povídali a dali si aspoň pořádnou pusu. S Harryho tričkem v ruce jsem se řítila do koupelny. Šla jsem okolo jejich ložnice a slyšela jsem, jak Harry mluví na Emmu.
,,Maminka není zlá. Asi toho na ní bylo moc, víš. Určitě se k nám vrátí a bude všechno vpořádku. Má tě ráda, my oba. Hlavně na maminku nesmíš zapomenout, ano? Vím, že hodně času trávíš s tetou Emily, ale maminku máš jenom jednu." Nenápadně jsem chvíli poslouchala a pak šla konečně do koupelny. Jak to vůbec Naty mohla udělat? Kdo by si nepřál tak hodnýho chlapa? Když jsem vycházela, šel proti mně zrovna Harry.
,,Už spí?" Šeptla jsem.
,,Jo." Pousmál se.
,,Dobře, jdu už spát. Vstávám po 4. hodině do práce." Zývla jsem.
,,Dobře, tak dobrou a díky." Šeptl a zmizel v koupelně.
Šla jsem si lehnout do vedlejšího pokoje. Přikryla jsem se dekou a téměř okamžitě zabrala. Po několika minutách jsem ucítila, jak se ke mně přitulil Niall.
**
V noci mě vzbudil pláč Emmy. Čekala jsem, že jí uklidní Harry, když jí má u sebe a tak jsem se snažila to zaspat. Pláč ale nepřestával, tak jsem se vyvlékla z Niallova objetí a vstala. Šla jsem až do kuchyně, kde se Harry snažil Emmu utěšit. Snažil se jí dávat mléko, ona ale víc a víc brečela. Vzala jsem si lahvičku a zkusila na zápěstí jeho teplotu, bylo úplně ledové. Trošku jsem Harryho sprdla a dala to mléko konečně ohřát. Dala jsem mu láhev a on Emmu konečně nakrmil. Začala ale brečet znovu a já se začala smát, jak je Harry z toho pláče zoufalý.
,,Musíš jí přebalit, Harry," Pousmála jsem se a on jenom vyděšeně vyvalil oči.
,,Já já já.." Koukal vyděšeně.
,,Neboj pomůžu ti." Usmála jsem se a položili jsme Emmu na přebalovací pult.
**
,,Dobře, už jí dej spinkat. Já už musím jít fakt spát." Zívala jsem jako o závod a konečně šla znovu do postele. Přitulila jsem se znovu k Niallovi a zavřela oči. Nestihla jsem ani zabrat a začal mi zvonit budík, který oznamoval 4:20..
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...