O týden později:
V Česku jsem už 4 dny. Dneska konečně hodlám dojít za šéfkou a znovu nastoupit do práce. Co se týče kluků, tak Niall se mi jednou snažil dovolat, když viděl, že s ním mluvit nechci, tak to asi vzdal. Esemeskuju si jenom s Harrym, s klukama se vždycky jenom pozdravujeme, nebo kontaktujeme přes Harryho. Harry mi psal, že když se Niall probudil, tak vůbec nevěděl, co se dělo, nevěděl, proč jsem odešla. Kluci mu to pak museli říct. Harry mi psal, že Niall odjel za rodiči do Irska. Prý s ním bylo k nevydržení a s nikým nechtěl mluvit. V práci mu dali volno a od té doby o něm nikdo neví. Naty se prý vede dobře, do práce pořád chodí a naučila se i klukům pomáhat s domácností. Už se dokonce i všichni prý docela dobře dorozumí. Kluky čeká za tři dny skoro půlroční turné v Americe, tak se mě Harry ptal, jestli nepřijedu za Naty, protože bude doma sama. Řekla jsem, že ne. Do Anglie teď nějaký čas nechci. Domluvili jsme se, že když si seženu vlastní bydlení, tak může přijet ona ke mně.
Ráno jsem se sebrala a vyjela za šéfkou. Když mě viděla, s kruhami pod očima, téměř nenamalovanou, vlasy v drdolu, nehty neupravené, oblečení sice čisté, ale nevyžehlené, tak se zděsila.
,,Co se ti to, Emily, proboha stalo a co tu děláš?"
,,Za prvé jsem potratila, za druhé jsme se pohádali a za třetí jsem zpátky v Česku."
,,Tak tohle je strašné, pojď, posaď se. Musíš mi to povědět." Ukázala na gauč a šla udělat kávu.
Povídali jsme si hodiny, neskončilo jenom o jednoho téma, probírali jsme i její život a všechno okolo toho. Dokonce se jí povedlo mě i po těch několika dnech rozesmát.
,,Ehm... paní Novotná, mohla bych se k vám do práce vrátit?"
,,Miláčku, já jsem Kája a s tou prací je to snad samozřejmost." Usmála se a mně se ulevilo.
,,Je 8. října, tak poletíš až v pondělí do Madridu, platí?" Usmála se a já přikývla.
,,Když jsme tak u toho, mám tenhle víkend volno, nechceš semnou v pátek oslavit moje 35. narozeniny?"
,,To bych mohla."
,,Budou tam jenom 3 kamarádky, seznámím tě a uděláme si dámskou jízdu."
***
Dny ubíhali, našla jsem si malý byteček a začínala se zabydlovat ve svém. Užívala jsem si to. Zařídila jsem si všechno podle sebe, kuchyňku, koupelnu, obýváček i ložnici. Všechno bylo malé, ale útulné. Pátek byl tu a já si vyrazila na nákupy koupit si něco na sebe a dárek pro Karlu. Neměla jsem představivost a jelikož jsem byla momentálně docela při penězích, které mi zbyli z půjčky na byt, kterou splatím hned během tří výplat, protože to nebylo moc, tak jsem koupila velkou kytici růží, bonboniéru a stříbrné naušnice s modrým kamínkem. Při vybírání naušnic jsem si vzpoměla na Nialla a Naty, jelikož nosím pořád řetízky od nich. Ještě jsem je nikdy nesundala. Na sebe jsem si koupila červené šaty na ramínka a k nim boty na menším podpatku, k tomu pár triček, džíny a botasky a koženkovou bundu, jelikož už byl podzim.
Večer se blížil a já se za hodinu a půl měla sejít s Karlou v místním baru. Osprchovala jsem se, nalíčila kouřovými stíny, obtáhla dolní linku, vyfénovala a vyšehlila vlasy a nakonec všechno dokončila rudou rtěnkou. Přidala jsem si konečně jako člověk, po oteklém obličeji kvůli pláči už nebyla ani zmínka..
Večer se vydařil, skvěle jsme se bavili, pili jsme víno, tancovali...Kájiny kamarádky byly taky moc super. Všechny měly dobrou náladu, takže byla i příjemná atmosféra. Holky sice byly o víc než 10 ale starší a měli děti, ale i tak jsme si měli o čem povídat. Ovšem téma děti mě zasáhlo u srdce, když mi Karlina kamarádka ukazovala fotku svého dvouročního syna, Karla hned zasáhla a vytáhla mě tancovat. Holky mě vytáhly z nočních můr a vážně jsem se skvěle bavila, zapoměla jsem ten večer snad na všechno. Domů jsem přišla až druhý den dopoledne. Vybrala jsem si poštu a šla do svého bytu. Mezi reklamními letáčky jsem našla obálku, když jsem ji rozbalila, byla tam fotka kluků v New Yorku. Zarazilo mě, že jsou tam vyfoceni bez Nialla, asi se z toho pořád ještě nedostal. Vyndala jsem dopis a začala číst..
MILÁ EMILY. POSÍLÁME TI POZDRAV Z NEW YORKU. VŠICHNI NA TEBE POŘÁD MYSLÍME, I PŘES TO, ŽE JSME SKORO POŘÁD V PRÁCI. JE TO UNAVUJÍCÍ. NIALL JEL SICE S NÁMI, ALE NETRÁVÍ S NÁMI ČAS, JE POŘÁD JENOM ZALEZLÝ V POKOJI. CHODÍ JENOM DO PRÁCE, NECHODÍ SE BAVIT. S NÁMA SE TAKY NEBAVÍ. KDYŽ JSEM ZA NÍM MINULE VTRHNUL DO POKOJE, TAK NA MĚ BYL HNUSNEJ. SEDĚL NA POSTELI A V RUCE DRŽEL FOTKU, NA KTERÉ JSTE VY DVA A DRŽÍŠ V RUCE TĚHOTENSKÝ TEST, ŽE JSI TĚHOTNÁ. NEZVLÁDÁ TO. PODLE MĚ MU STRAŠNĚ CHYBÍŠ, ALE BOJÍ SE OZVAT SE TI, PO TÉ NOCI, PO TOM CO ŘEKL. ALE NEBOJ, MY SE O NĚJ POSTARÁME, SÉGRO. DOUFÁM, ŽE HLAVNĚ TY JSI ŠŤASTNÁ A KONEČNĚ LÍTÁŠ SVĚTEM. MILUJEME TĚ. S LÁSKOU HARRY, LOUIS, ZAYN, LIAM (+NIALL).
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...