Vzbudilo mě vyzvánění mobilu. Vymotala jsem se z Niallova náručí, abych ho mohla zvednout. Nekoukajíc na displej jsem přijala hovor.
,,Ahojky, tak už balíš? Ve 4 ti to letí, přeju šťastnou cestu." Ozval se hlas šéfky.
,,Ehm.. no samozřejmě, děkuji."
,,Nebudu tě zdržovat, tak zítra se stav u mě v kanceláři, zatím se měj."
,,Vy taky, nashledanou."
Kolik je sakra ...Půl 1 odpoledne?
,,Nialle, vstávej, je trochu jsme zaspali."
Začal něco mumlat a pak mi došlo, že jsem na něj vlaastně mluvila česky, stávalo se mi to často. Otevřel oči a ptal se, co jsem říkala. Přeložila jsem mu to a on rychle vyskočil z postele. Šla jsem rychle do sprchy a Niall mi šel i přes moje protestování udělat něco k jídlu. Kapky horké vody mi zase probrali mysl a já začala zase brečet. Už s ním budu jenom asi 2 hoďky. Kéžby šlo něco dělat. Vyšla jsem ze sprchy a vyčistila si zuby. Přišel ke mně Niall, že mi volá Naty.
,,Ahoj Naty, tak dneska mě tam máš jako na koni večer, můžem si otevřít vínko."
,,Ahoj, ani na to nemysli, zavolej šéfce, ať tě nechá zatím makat v Londýně."
,,Jakto, co se děje?" Vykřikla jsem, že se už i Niall tázavě díval, co se děje.
,,Vysvětlím ti to za chvíli, zeptej se kluků, jestli můžu přijet za vámi a pak kdyžtak zavolej šéfce, jestli to půjde zařídit, pak ti to vysvětlím." Mluvila na mě rychle.
,,Kdo to byl Em, co se děje?"
,,Něco se děje, to byla ségra, ptala se, jestli může přijet sem za námi, jestli by vám nevadila."
,,To víš, že by mohla, ale vždyť ty přeci letíš domů."
,,Počkej, zavolám jí."
..
,,Naty, přijet by si mohla, ale řekneš mi, prosímtě, co se děje?"
,,Táta se s mámou hádal a vypustil z pusy, že má milenku a čeká s ní dítě a odchází, takže už doma nebydlí. Máma se z toho psychicky zhroutila, chodí ke cvokařovi a bere antidepresiva. Já mám po operaci a mám jít domů, ale prostě nepudu. Nechci jít k ní. Neměla by si se vracet. Když dostala záchvat, tak mě bouchala do tý bolavý nohy. Nadávala i na tebe, že v nejtěžších chvílích opouštíš rodinu. Nechtěj jí přijít pod ruku."
,,Sakra Naty, nemůžeš mi tohle jen tak vpálit do očí! V tomhle stavu přece musím jet za mámou, už tak jsem ji zklamala kvůli tomu, že jsem s tebou nezůstala doma."
,,Nemel kraviny, zavolej šéfce, já přiletím zítra večer."
,,Zkusím to, ještě se ozvu."
..
,,Nialle, vadilo by ti, kdybych tu ještě zůstala?" Zvedl ke mně oči, pousmál se a ihned mě štěstím objal.
,,To víš, že ne, ty trdlo." Políbil mě do vlasů.
,,Ještě musím zavolat šéfce."
..
Vytočila jsem číslo na mobilu a přiložila si ho k uchu.
,,Ahoj Emily, už jsi na letišti?"
,,Dobrý den, nejsem, stal se měnší problém."
,,Jaký problém?"
,,Nemůžu domů, kvůli rodinným problémům."
,,Aha, tak co s vámi uděláme? Ve štychu vás nenechám."
,,Nemohla bych zůstat tady v Londýně? Že byste mi přidala další práci tady?"
,,Mohla bych jednu z našich delegátek poslat místo vás do Paříže a vy byste zůstala v Londýně, zařídím to."
,,Jste moc hodná, moc se omlouvám. Takže vám mám zítra zavolat a domluvíme se na další práci tady?"
,,Samozřejmě, ale počítejte, že byste tam musela být 24 dní."
,,To by nebyl vůbec problém, tak vám moc děkuji."
,,Vynahradíte si to jindy, budu s vámi počítat jako záskok zase za jiné delegátky. Mějte se."
,,Vy taky, nashle."
..
,,Ehm, Nialle?"
,,Ano Em?"
,,Vydržel bys mě tu ještě 24 dní?"
Na jeho tváři se objevil ten nádherný široký úsměv, který jsem milovala. Jen zakýval hlavu a nadšením mě políbil.
,,Ale zítra přiletí Naty." Vysvětlila jsem mu všechno, co jsem řešila s Naty a on mě silně objal.
,,Harry bude nadšený, když tu bude další holka."
Usmála jsem se na něj širokým úsměvem a Niall mi pomohl znovu vybalit kufr. Nadšením jsme pak šli za klukama dolů, jít Harrymu říct, že zítra přiletí Naty. Hned měl radost a jelikož jsem už měla všechny věci u Nialla, tak hned nadšený šel vyklidit pokoj pro hosty, ve kterém jsem dřív byla já. Harry s ní chtěl hned mluvit a tak jsem vytočila hovor a dala to na reproduktor a oběma stranám překládala.
,,Ahoj Naty, tak zítra přileť, ještě tu na pár dní zůstávám. Mimochodem, všichni tě zdraví." Všichni jásotem vykřikli pozdrav.
,,Ahoj, taky všechny pozdravuj, přiletím v 17:30. Vyzvednete mě?" Hned jak jsem se kluků zeptala, tak hned Harry začal kývat, že ano."
,,Jasně, že jo. Přijedeme pro tebe s Niallem a Harrym."
,,Dobře, tak zejtra. Musím jít na poslední nemocniční večeři, tak se mějte." Všichni zase vykřikli naráz pozdrav a já ukončila hovor.
Konečně jsem viděla Harryho se skvělou náladou. Hned si šel do pokoje pro notebook, abych mu ukázala Naty na facebooku. Oči se mu rozzářili hned nad její profilovkou. Nechala jsem ho, ať se kochá a šla udělat večeři. Udělala jsem jim špagety a doufala, že jim budou chutnat. Když jsme se společně navečeřeli, šli jsme si pustit film. Kluci vybrali rychle a zběsile. Byla jsem ráda, že si alespoň odpočinu od myšlení a všeho toho překládání, jelikož vím, co v tom filmu říkají. U konce filmu jsem usnula a probudila jsem se až v noci v posteli. Vedle mě se už převaloval Niall. Musel mě sem asi přenést on. Koukla jsem se na mobil a viděla, že je půl druhé ráno. Všimla jsem si smsky od Naty. ZÍTRA RÁNO MIZIM Z NEMOCNICE. VYŘIĎ HARRYMU A KLUKŮM, ŽE SE NA NĚ TĚŠÍM. SEJDEME SE NA LETIŠTI. Usmála jsem se a došlo mi, jak hrozně se na ní těším. Ovšem bude tu mít menší problém, protože anglicky moc neumí. Taky jsem měla problém se rozmluvit, když jsem přijela. Zkoušela jsem usnout, ale nešlo to. Nakonec jsem neustálým převalováním probudila i Nialla. Ten se na mě jenom pousmál a přitulil se ke mně.
,,Už nemůžeš spát, ospalče?"
,,Nemůžu, už jsem vyspinkaná do růžova."
,,Tohohle by se dalo ovšem využít."
Naklonil se ke mně a začal mě líbat. Bylo mi jasné, na co naráží. Poddala jsem se mu a už si to konečně i s plnou parádou užívala. Niall mě pořád v kuse líbal a hladil. Nějak po 4 hodině jsme oba usnuli..
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
Fiksi PenggemarDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...