Jako obvykle mě vzbudilo vyzvánění mobilu. Volal mi Niall. V rozespalosti jsem hovor přijala.
,,Prosím, Urbánková." Vydala jsem ze sebe rozespale.
,,Emily?" Uslyšela jsem Nialla a vyletěla jsem z postele až jsem se praštila o poličku.
,,Nialle?"
,,Vrať se zpátky!"
,,To nejde."
,,Proč by to nešlo, máme přeci být rodina."
,,Ale já prostě dítě nechci, chci pracovat."
,,Vrať se zpátky a vyřešíme to, kde vlastně jsi?"
,,Na ubytovně."
,,V Londýně?"
,,Ne v Česku."
,,Jak ses tam dostala?"
,,Ranním letadlem."
,,Vrať se zpátky, kvůli Naty a hlavně kvůli mně."
,,Naty má Harryho, ovšem to byste slyšeli, kdybyste nekřičeli včera přes celej barák."
,,Ale co já? Co to mimčo? Já tě miluju Emily!"
,,Já tě taky miluju.." Rozbrečela jsem se a típla hovor.
Brečela jsem jako mimino, za to tu bylo. Jak se mám zachovat? Mám být úspěšná delegátka a cestovat po světě a být šťastná, ale sama.., nebo být s Niallem, mít prcka a být pořád doma? On svět procestuje, protože bude dál pracovat, bude dál dělat to, co ho baví, ale já bych šťastná nebyla. Už si vážně nevím rady.
Jelikož mi už usnout už nešlo, tak jsem si dala horkou sprchu, oblékla jsem se, namalovala a došla si na nedaleké parkoviště pro auto, které už tam přeci jenom několik týdnů stálo. To byla paráda, jet po pravé straně ulicemi, které znám. Zajela jsem si pro kávu a vydala se do kanceláře za šéfkou.
,,Dobrý den."
,,Slečna Urbánková.. co vy tu děláte? Neměla jste letět domů až zítra večer? teprve je 14. dopoledne přeci."
Nahrnuly se mi slzy do očí a nedokázala jsem ze sebe ani hlásku. Bylo mi mizerně. Ona se na mě polekaně podívala a řekla mi, ať se posadím, že mi přinese něco k pití.
,,Emily, můžeš mi všechno říct. Můžeme spolu přeci vycházet jako kamarádky." Pronesla, když mi podávala skleničku džusu.
,,Já jsem se zamilovala."
,,To je přeci dobře ne? V Londýně?" Usmívala se přátelsky.
,,Ale pokazilo se to."
,,Můžu ti zařídit co nejvíc práce v Londýně, to by neměl být takový problém." Snažila se mě utěšit a pohladila mi ruku.
,,V tom je ten problém, miluji ho, ale nemůžu se vrátit."
,,Proč by ses nemohla vrátit?"
,,Když vám to řeknu, tak mě asi zabijete."
,,Nic není tak horké, počkračuj."
,,Jsem těhotná."
,,No, tak to je teda rána."
,,Když se tam vrátím, tak tam budu muset zůstat a já nevím, jestli chci. Mám teď úžasnou práci."
,,Teď ti řeknu tajemstí, jako kamarádka kamarádce. Jestli toho kluka miluješ a on tebe a zrovna teď máš v bříšku jeho miminko, tak se vyprdni na nějakou práci. Jednou bys toho litovala. Mně když bylo 21, tak jsem dostala tuhle práci a milovala jsem ji, měla jsem skvělýho chlapa. Když mi bylo 23, tak jsem přišla do jinýho stavu. To dítě jsem si nechala vzít. Ten přítel mě nechal, protože to dítě chtěl. Od té doby jako bych nežila, jsem pořád jenom v práci a na nějakého muže nebo ještě navíc rodinu, na to nemám čas. Navíc mi doktoři po potratu řekli, že nemůžu už nikdy mít děti. Takže se zamysli, než něco uděláš, abys nelitovala jako já. Je mi 34 a jsem pořád od rána do večera v práci, na soukromý život nemám čas. Vážně bys tohle chtěla Emily?" Dořekla a hrnuli se jí slzy do očí.
,,Teď už teda nevím, ale je pravda, že i přesto, že má náročnou práci, tak byl šťastnej, když zjistil, že jsem těhotná." Obě jsme se usmáli.
,,Na co čekáš, ukaž mi fotku."
Ukázala jsem jí fotku na internetu, když zjistila, že je to Niall Horan z One Direction, tak se na mě jenom vyjeveně podívala a řekla jednoduše:
,,Když se k nám budeš chtít po mateřský vrátit, tak ti podržím místo. Teď už na nic nečekej a utíkej za ním." Mávla rukou a já už ani nečekala.
Už jsem měla ve všem jasno. Chci být s Niallem, chci mít naše dítě. Chci s ním zůstat v Londýně! Vytočila jsem hovor, ale Niall mi to nebral. Zkoušela jsem Harryho a taky nic, to samé Naty. Sakra, co se to děje? Tohle neni možný! Jela jsem na ubytovnu, když jsem ale přijížděla k brance, tak jsem zahlédla známé tváře. Bylo mi hned jasné, kdo to je. Auto jsem zaparkovala opodál, zamkla ho a rozběhla se za Niallem. Nahrnuly se mi slzy do očí a já si už nepřála nic jiného, než být s ním a všema ostatníma. Niall roztáhl ruce a pevně si mě k sobě přitiskl.
,,Už tě nepustím!" Zašeptala jsem.
,,To spíš já tebe ne." Políbil mě do vlasů.
,,Tak na co čekáte milenci, sbal věci a jedeme zpátky!" Prohlásila Naty. Já to samozřejmě klukům musela přeložil, protože neměli páru, co zrovna řekla.
Naty s Harrym na nás čekali venku, já s Niallem jsem šla sbalit moje věci. Vrátné jsem zaplatila a poděkovala. Naty zatím zavolala taxíka a pospíchali jsme na letadlo, které nám mělo odlétat asi za 40 minut. Niall mě celou dobu držel za ruku. Harry seděl vepředu a díval se na cestu, Naty vedle nás jenom mlčky seděla. Ovšem jakmile jsme vyšli před letištní halu, tak se hned chytli za ruce a rozpojili se až u odbavení. Let utekl rychle, Harry s Niallem dělali kraviny a Naty s nimi. Za těch pár dní se docela rozmluvila, možná na ní má i Harry pozitivní vliv, že by se konečně usadila? Na letišti měl Harry zaparkované auto, bez zastávek jsme jeli hned k vile, kde nás už vyhlíželi kluci. Když jsem vylezla z auta, tak se ke mně hned rozeběhl Liam, za ním hned Louis a nakonec i Zayn. Liam říkal, že to bude těžký, ale že je rád, že jsem se vrátila. Je pravda, že jsem se vrátila fakt rychle, nebyla jsem pryč ani jeden den. V letadle mě začalo trošku bolet břicho a tak jsem si šla lehnout, stejně jsem nebyla vyspalá. Spala jsem dlouho, vzbudilo mě, že si vedle mě už lehnul Niall, byla skoro půlnoc. Když viděl, že jsem vzhůru, tak se ke mně přitulil a dal mi pusu na čelo.
,,Miluji tě, Emily!"
,,Já tebe taky Nialle."
,,A i tebe prcku budu milovat." Usmál se a pohladil mi bříško.
Usmála jsem se na něj a políbila ho. Lehla jsem si na hruď a zkusila usnout. Po chvilce jsem se ale zase probudila, pořád mě nějak bolelo břicho. Niall se vzbudil a chvíli jsme si povídali, až jsem nakonec stejně usnula. Ráno jsem vstala hladová, Niall ještě spal, tak jsem se mu opatrně vyvlíkla z objetí, abych ho neprobudila. Všichni už dole snídali palačinky. Sebrala jsem jim jeden talíř, kde jich bylo asi 10, potom jsem začala hrabat v ledničce a vyndala nutelu, šlehačku a jahodový kompot.
,,Na to, že jsi v 2. tejdnu těhotenství se už začínáš slušně cpát." Zahlásil Zayn.
,,Sám víš, že jím za dva a Niall taky." Usmála jsem se a šla s jídlem nahoru.
Niall už se převaloval v posteli a když mě viděl, tak se mu rozjasnili oči, ovšem nevím, jestli to bylo kvůli tomu, že viděl mě, nebo ty palačinky..
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...