Ráno jsem se nerušeně probudila. No jo, vážně, nikdo mě dneska nevzbudil. Došlo mi proč, mobil jsem měla vypnutý ještě kvůli včerejšímu letu. Tak či tak jsem se tak skvěle dlouho nevyspala. Konečně jsem byla uvolněná a plná síly. Když jsem se koukla na hodiny v kuchyni, tak mi to došlo, byly 3 hodiny odpoledne. Spala jsem 16 hodin. Chtěla jsem si dát něco k jídlu, ale lednička byla prázdná. Jedna z nevýhod, proč nežít sám. No co už, šla jsem si napustit horkou vanu a zapnula jsem si mobil. Měla jsem zmeškaný hovor jenom od Naty, takže jsem jí obratem zavolala.
,,Naty?"
,,Ahoj Emily." Mluvila zklesle.
,,Copak se děje?"
,,Ále nic, jenom se Harry pohádal s klukama."
,,Proč?"
,,Řekl jim, že máme vyhlídnutý byt a že semnou chce bydlet sám."
,,No a proč jim to tak vadí?"
,,Vždyť víš, že kluci jsou na sebe všichni zvyklí. Vzpomeň si, jak byli rádi, když se dozvěděli, že čekáš s Niallem prcka."
,,Jo já vím, ale však oni si zvyknou, vždyť už maj všichni přítelkyně."
,,V tom je právě taky ten problém, protože Zayn, Liam a Louis často spí u svých holek a když se odstěhujeme pak i my, tak tu Niall bude sám, už to není to, co to bývalo."
,,Já vím, teď to neřeš, teď máte být šťastní."
,,Jo, asi máš pravdu. V kolik zítra přiletíš?"
,,V půl 5 budu na letišti."
,,Dobře, vyzvednu tě, musím jít, pa ségra." .. a ukončila hovor.
Dobře, tak to bysme měli. Aspoň si nemusím brát zítra z letiště taxíka. Vylezla jsem z vany a vyfénovala jsem si vlasy. Jemně jsem se nalíčila, oblékla se do kraťasů a tílka a vyjela se rozloučit s Karlou a objednat ten zájezd.
,,Ahoj Kájo!" Křičela jsem vysmátě už ze dveří.
,,Ahoj, jak se má moje oblíbená cestovatelka?"
,,Mám se skvěle. Ale jsem ráda, že mám už volno."
,,To tě chápu, byla jsem v tvém věku stejná." Usmála se.
,,Poradíš mi nějakej zájezd pro mojí sestřičku a budoucího švagra? Chci jim to dát jako svatební dar."
,,Co takhle dvě noci v Paříži ?"
,,To zní fajn. Tak já to beru!" Široce jsem se usmála.
,,Tak tady máš smlouvu a zbytek doplníš. Odlétaj 31. sprna, dobře?"
,,Dobře. Mimochodem, v kolik tu dnes končíš?"
,,Už jsem měla být 2 hodiny doma, jenom mě tam prostě nic netáhne." Sklopila hlavu smutně.
,,Tak to tu zabal a pojeď semnou na nákupy." Usmála jsem se a ona s úsměvem kývla.
Projeli jsme snad celou Prahu.Nakoupili jsme si nějaké oblečení, boty a zašli jsme si do kavárny a nakonec na skleničku vína. Domů jsem přijela asi kolem 10.
Nebyl čas nic protahovat. Musela jít vyžehlit prádlo, které mi konečně uschlo a jít si zabalit. Na zítřek jsem si připravila nové fialové šaty nad kolena a k nim černé balerýnky a černý svetr. Vyjímečně jsem si sebou sbalila docela hodně oblečení, ale jelikož bylo léto, tak to nezabíralo ani moc místa.
Skončila jsem jako vždy na gauči u televize, už si ani snad nepamatuji, kdy jsem naposled spala ve své ložnici. Nerada jsem usínala sama a v úplném tichu, takže jediná možnost u mě byla samozřejmě ta televize. Dneska mi usnout dělalo problém, pořád jsem přemýšlela, jaké to bude, až se zase po letech ukážu v Londýně. Ale samozřejmě nejhlavnější, co mi lítalo v hlavě byl Niall, to kvůli němu mi nedala mysl pokoj, abych mohla usnout. Jako vždy mi lítal v hlavě a potom dokonce i ve snu. Těším se na něj strašně moc...
*
,,Ahoj Emily."
,,Ahoj Nialle."
,,Dovol, abych ti představil svoji snoubenku Nicol."
,,Snouben...? Ehm.. těší mě."
,,Doufám, že se nebudeš zlobit, ale Naty si přeje jako svědka mě a ne tebe."
,,Je to její věc, nemůžu jí bránit v rozhodnutí." Bylo mi do pláče.
,,Jo mimochodem, čekáme s Nicol dítě, je na konci druhého měsíce."
,,Dítě? Blahopřeju." Řekla jsem tiše.
,,Mimochodem, Emily, není ti trapné, že se ti vdává mladší sestra a ty jsi pořád na ocet?"
,,ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
**
ÁÁÁÁ, pane bože! Kde to jsem? Doma? Uff. Byl to jenom sen! Díky bohu! ..
Tak co, lekli jste se? Jaké to bude dál, co myslíte? :) Potřebuju rady plus mínus co dál. :))
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
Fiksi PenggemarDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...