Seběhlo se to všechno tak rychle, pomalu jsem se začínala probírat z alkoholového stavu. Prostě jsem si to vůbec neužila, neměla jsem z toho nic. U konce už jsem si uvědomovala, co vlastně dělám. Bylo mi líto Zayna, tak jsem to s ním dotáhla až do konce.
,,Uff, to bylo super, jsi pěkná dračice." Vydýchával hned po tom, co jsme skončili.
,,Hmm.." Začaly mi po tvářích stékat slzy.
,,Emily, co se děje? Ty pláčeš?"
,,Ne to nic, neřeš to, měla bych už jít." Vstala jsem a začala se oblíkat.
,,Nezůstaneš u mě přes noc?"
,,Myslím, že bych nebyla zrovna dobrej společník."
,,Víš, že mě to sere?"
,,Co by tě mělo srát?" Zastavila jsem se ve dveřích.
,,Že jsi to udělala jenom z trucu, ne dobrovolně."
,,Vůbec nevíš, jak to je!"
,,Právě, že vím! Vyspala by ses teď semnou? Teď, když už jsi skoro střízlivá?"
,,Ne." Šeptla jsem.
,,Takže je to jasný."
,,Co je jasný?"
,,Miluješ Horana."
,,Tos vzal kde? Ať si sežere tu jeho krávu."
,,Jmenuje se Ali."
,,Oo, tak on se ti ještě chlubil? Bravo!"
,,Je to jeho bejvalka."
,,Jo tak bejvalka, vždyť tvrdil, že celých 6 let, od doby, co jsem odjela, tak nikoho neměl."
,,To neměl, je to jeho bejvalka ještě, než poznal tebe."
,,Tak aspoň si mohl za někým odskočit, když mě poslal do prdele, koukám, že se vídaj do teď. Už musím jít!"
,,Ne počkej!" Vykřikl.
,,Co ještě chceš, Zayne? Nemám na tebe náladu. Už jsme spolu spali, můžeš si udělat čárku. Mezi mnou a Horanem nic není, ať se vrátí k tý svojí Ali, stejně už s ní asi je. Nemám náladu se bavit na tohle téma."
,,Vyprávěl mi, co se odpoledne stalo."
,,Prosímtě, že zrovna ty bys ho bránil? Že zrovna ty, kterej jsi ho ještě včera mlátil pěstmi?"
,,Právě proto, mně šlo jenom o to, abych si tě zkusil v posteli. On tě bránil, protože tě pořád minuje."
,,Povídej básničky někomu jinýmu. Kdyby mě milovat, tak by se včera nemuchloval s tou krávou."
,,Proč vy holky jste tak panovačný? Říkám ti, že tě miluje."
,,Ikdyby miloval, je mi to fuk."
,,Nemyslíš, že už jste si udělali za tenhle den dost naschálů? Myslím, že už si jste kvit."
,,My si nikdy nebudeme kvit. Před 6 lety jsem se chtěla všeho vzdát, jenom kvůli němu. On mě jenom odkopnul a vynhal zpátky. Vyčítal mi, že jsem potratila, vyčítal mi, že se nás vztah rozpadl. Kdyby mě miloval, tak za mnou přijede. Kdyby mě miloval, tak mě nenechá odejít. Kdyby mě miloval, tak by se nemuchloval s tou krávou. Tečka, Zayne!"
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...