18..

3.3K 159 1
                                    

Celý týden u mě proběhl celkem dobře, jenom s Naty jsme se skoro vůbec nebavili. Ani jedna jsme neměli na to, se jedna druhé omluvit. Niall se neozýval, jenom si jednou volal s Liamem, takže pozdravoval, nic víc. Bylo mi z toho na nic. Přišla jsem o něj a teď i o Naty. Jediný dobrý kamarád mi zbýval Harry. Měla jsem v plánu je ten víkend vzít do aspoň do zoo, ale nemohli, jelikož když jsme přijeli před zoo, tak na ně hned naskákaly fanynky,takže nemohli téměř tedy vyjít z domu, takže jsme většinou koukali na filmy, grilovali a plavali v bazénu. I tak to byl skvělej týden. Teď jsme akorát dorazili na letiště, budou mi zase chybět, jelikož vím, že se dlouho zase neuvidíme.

,,Naty, tak už jí to řekni." Šťouchl do ní Harry.

,,Co mi má říct?" Vyjeveně jsem se na něj podívala.

,,Víš, chci, abys mi šla za svědka, jsi vlastně jediná moje rodina, nikoho jinýho nemám." Sklopila hlavu.

,,Ty už se na mě nezlobíš?" Nadzvedla jsem obočí.

,,Vztek mám pořád, ale ten mě brzy přejde. Taky mě všechno mrzí."

,,Vždyť já vlastně ani nevím, kdy tu svatbu máte." Zasmála jsem se.

,,Budeme se brát 22. července." Usmál se Harry.

,,Přesně tak, ale potřebuju, abys přijela dřív, chci s tebou vybrat dort a taky šaty." Usmála se Naty.

,,Uff, no tak pokusila bych se přijet aspoň o týden dřív. A na jak dlouho si mám tedy zařídít dovolenou?"

,,No nejlepší by bylo kdybys přijela týden před svatbou a pak můžeš zůstat ještě tak týden. Na svatební cestu vyrážíme až 25.července, takže si dovolenou domluv tak na 14 dní."

,,Zkusím si to zařídit co nejrychleji. Rozhodně musím přijet." Usmála jsem se a objala je.

,,DOSTAVTE SE PROSÍM VŠICHNI, CO LETÍ DO LONDÝNA K ODBAVENÍ." Ozvalo se.

,,Dobře ségra, tak my už musíme."  Usmála se Naty.

,,Uvidíme se na svatbě, švagrová." Usmál se doširoka Harry.

,,Budete mi chybět, mějte se hezky." Hned co jsem dořekla jsem musela všechny do jednoho obejmout. A všichni se vzdálili..

,,Liame?" Zakřičela jsem za nimi.

,,Ano Emily?"

,,Pozdravuj ho aspoň."

,,Budu, neboj se." Usmál se a zamával.

,,A dej na všechny pozooooooooor!" Zakřičela jsem a mávala, dokud nezmizeli za rohem.

Cestou domů jsem si srovnávala všechny myšlenky. Slzely mi z toho oči. Zase mi odjeli moji téměř jediní přátelé. Aspoň, že je zase brzy uvidím, tedy pokud dostanu dovolenou. Ani vlastně nevím, kdo tam všechno bude. Co když tam bude Niall? Budeme se bavit, nebo ne? Nevím. Ráda bych ho viděla, ale nevím, jestli on mě. To je fuk, teď je nejhlavnější, aby Harry s Naty byli šťastní.

Než pojedu domů stavím se ještě za šéfkou. Když jsem dorazila, měla špatnou náladu.

,,Copak se děje, Kájo?"

,,Někoho jsem si našla."

,,Tak to je fajn, ne? "

,,Nevím, náš vztah trvá asi 4 měsíce a..."

,,4 měsíce a mně jsi nic neřekla? Ty potvoro!"

,,Je v tom háček, jsme skoro stejně staří, no a včera jsme spolu byli na večeři a hodně jsme si povídali."

,,A o čem?"

,,O dětech."

,,Aha.."

,,Nevím, jestli mu to mám říct."

,,Já myslím, že je ještě čas, třeba se vám poštěstí a podaří se to." Usmála jsem se.

,,To pochybuji, ale máš pravdu, dám tomu čas. Proč jsi vlastně přišla, Emily?"

,,Chtěla jsem se zeptat, jestli bych mohla dostat volno od 15. do 31.července."

,,To je spousta dní, jedeš do Londýna?"

,,Jo, vždyť přeci víš, že se moje sestra vdává."

,,Víš, že tobě dokážu vyhovět, ale proč tolik dní?"

,,Sestra chce pomoci se svatbou, protože jí jdu za svědka a vlastně nikoho jiného nemá. Mamku s tátou už jsme neviděli několik let."

,,Jo, to já vím. Samozřejmě ti to zařídím, ale musíš počítat, že teď ti budu muset dávat hodně zájezdů a nebudeš skoro doma."

,,S tím já počítám, to je neboj. Už budu muset jít, moc ti děkuju." Usmála jsem se a odešla.

Jak Karla řekla, tak bylo. Dovolenou mi zařídila, ale tyhle 2 měsíce jsem vážně ani nebyla skoro doma.. Francie, Itálie, Turecko, Island a Mexiko. To bylo zase něco.

Doma z Mexika:

,,Auuu, asi umřu." Vydechla jsem si, když jsem se svalila na svůj gauč v obýváku. 

Nohy mě boleli z letu, kvůli tomu, že jsem si je ani nemohla natáhnout. Navíc je 13. večer a já za dva dny odlétám do Anglie. Budu asi pěkně nudnej unavenej svědek. Navíc zítra musím jít ještě nakupovat. Šaty si koupím až v Londýně, ale musím koupit něco, jako svatební dar. Nad čím vůbec přemýšlím? Dělám přeci v cestovní kanceláři! Zjistím od Harryho, kdy mají další turné a někdy do té doby jim můžu koupit nějaký menší zájezd...

Tak co myslíte, potká Emily na svatbě i Nialla? :)

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat