Procházela jsem se v ulicích Londýna, připadala jsem si tak sama.. S roztrhlým ramínkem a šaty, které nejsou zrovna pro denní nošení, navíc nenamalovaná s rudým ubrečeným obličejem. Neřešila jsem čas, prostě jsem si vyndala z kabelky sluchátka a procházela se, zapoměla jsem se s myšlenkami v nedalekém parku. Vzpomínala jsem na všechno, co se událo kdysi a co teď. Neviděla jsem v tom žádnou změnu, prostě kdykoliv se objevím v Londýně, tak se něco posere, doslova. Vyndala jsem si z kabelky mobil a podívala jsem se na čas. Půl sedmé? Trošku jsem se tu zapoměla. Vydala jsem se zpátky už trošku tmavým Londýnem k vile. Akorát jsem viděla před vilou, jak všichni vystupují z auta.
,,Em, co se ti stalo?" Vykřikla už z dálky Naty a s Harrym ke mně hned běželi.
,,Aspoň jste mi mohli říct, že Niall má holku, nedělala bych ze sebe idiota." Sklonila jsem pohled na zem.
,,Niall má holku? Nemá holku!" Vykřikl udivěně Harry.
,,No jasně a s kým se teda odpoledne muchloval?"
,,Tak to nevím, ale holku rozhodně nemá, o tom bych věděl."
,,Kašli na to, jdeme dovnitř."
Šli jsme všichni společně dovnitř a Niall se Zaynem seděli spolu u kuchyňského stolu. Opravdu, oba dva. Docela mě to udivovalo, že zrovna oni dva jsou u sebe, když se včera do krve porvali.
,,Emily!" Vykřikli současně.
,,Vlezte mi na záda, oba!" Vykřikla jsem a otočila se zády a šla do pokoje. Slyšela jsem, jak se jim to snaží Naty přeložit.
Nestihla jsem se ani převléct do kraťasů a už u mě byli oba.
,,Omlouvám se, Emily." Vykřikl Zayn.
,,Dej mi pokoj, včerejšek ti neodpustím."
,,Je mi to vážně líto."
,,Jdi do prdele, Zayne! Nechci se s tebou o ničem bavit." Vykřikla jsem a rukou ukázala na dveře, aby odešel.
,,Emily, můžu s tebou mluvit?" Řekl tiše Niall.
,,My se nemáme o čem bavit, Nialle."
,,Myslím, že máme, musím ti všechno vysvětlit."
,,Ty mi ale nemusíš nic vysvětlovat, do tvýho života mi vůbec nic není."
,,Ale já ti chci všechno v klidu vysvětlit." Řekl zklamaně.
,,Ale já to nechci slyšet, je mi to jedno!" Vykřikla jsem a poslala ho pryč.
Co mi chce jako vysvětlovat? Jak cucá ta nána, co tu odpoledne byla? To vážně nemám zájem. Ať si všichni políbí prdel. Převlékla jsem se do kraťasů a volného trička a vlasy se zamotala do drdolu. Musím se něčeho napít! Usmyslela jsem si a vydala se za ostatními dolů. Šla jsem do baru, který je v obýváků a začala v něm hledat nějaký silný alkohol. ,,Jo, 68%, to by mi mělo zlepšit náladu." Četla jsem si návod a všichni na mě udiveně zírali.
,,Dá si někdo semnou?" Zvedla jsem láhev a všechny projela pohledem.
Nikdo nic neřekl a tak jsem si došla do kuchyně pro skleničku. Niall se Zaynem už něco pili a tak jsem si sama dala tuhle nahořklou whiskey. ,,Téda, to je hnusný." Ušklíbla jsem se nad prvním lokem hnědého alkoholu. No co už, dám si i do druhý nohy, do třetí, do čtvrtý...... už mi to docela u chutná. Všichni na mě vyděšeně zírají. Ehm, fuj, jdu blinkat. Klečím u záchodu a najednou se za mnou otevřou dveře.
,,Jdi pryč, ať jsi kdokoliv!"
,,Neboj, Emily, chci ti jenom pomoct." Ozval se za mnou Zaynův hlas.
,,Ty mi pomůžeš možná tak do tvojí postele." Zamračila jsem se.
,,Nebyl by to špatnej nápad, neříkám, že by se mi to nelíbilo, ale včera jsem to přehnal."
,,Tos přehnal!" Přestala jsem zvracet a šla si vypláchnout pusu.
Konečně jsem se mu podívala do očí. Sakra, on je vážně kus chlapa. Proč jsem si toho nikdy nevšimla?
,,Máš na mě pořád chuť?"
,,To mám!" Usmál se.
,,Tak jdeme." Prohlásila jsem a táhla ho k sobě do pokoje.
Nestihli jsme ani dojít k posteli. Alkohol dělal svoje. Hned po dovření dveří jsem se na něj vrhla. Sundala jsem mu tričko a potom hned to moje, mezitím jsme dávali jazykové souboje. Potom se přesunul na můj krk a rozepl mi podprsenku. Začala jsem mu rozepínat pásek a rozepla knoflík u jeho džín. Pousmál se a přirazil mě na zeď. Sundal mi kraťasy a zbytek oblečení. Stáhl si boxerky a silně ho do mě přirazil. Hlasitě jsem vykřikla a on si mě v náruči donesl do postele..
Co na to říkáte? Je trošku kratší, ale není čas, příště dám delší. Co na to říkáte? :D :)
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfikceDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...