37..

3.6K 161 13
                                    

Upozornění! Velice přeslazená část!

Silvestr:

,,Vstávejte lenoši, je poslední den roku!" Skočil nám do postele Zayn a začal nás budit.

,,Dej mi pokoj, blbečku bláznivej!" Hodila jsem po něm polštář a Niall ho shodil z postele.

,,Uvařil jsem skvělej oběd, přímo kuchařský umění. Pak musíme jet na nákup!" Strhl z nás Zayn pěřinu a odešel z pokoje.

,,Dobré ráno." Prohrábla jsem Niallovi vlasy, které mu padali do všech stran a začala se smát.

,,Ehm, dobré." Zamumla Niall a začal si žmoulat oči.

,,Zayn je nejhorší budíček." Zamračila jsem se a neochotně jsem se doplazila do sprchy.

Sundala jsem si Niallovo vytahané tričko, které mi daroval na spaní a moje srdíčkované kraťasy s krajkovými kalhotkami a konečně vlezla do sprchy. Konečně jsem se cítila, že jsem aspoň trošku vzhůru. Užívala jsem si téměř vařící kapky vody dopadající na mou pokožku. Umyla jsem si pečlivě i vlasy. Když jsem vyšla do sprchy, zabalila jsem se do ručníku, pročesala jsem si vlasy a přešla k čištění zubů. Podívala jsem se na poličku, kam si vždycky pokládám čisté oblečení, sakra, už zase jsem si ho zapoměla. Musím zase projít k Niallovi jenom zabalená v ručníku, vražedná kombinace. Bohužel mi nic jiného nezbývá. Přišla jsem do pokoje a viděla Nialla, jak něco ťuká do mobilu, když mě ale uviděl hned zvedl zrak.

,,Emily?" Zachychotal se a položil si mobil na stoleček vedle postele.

,,Nemysli na to." Usmála jsem se a začala hrabat v šuplíku se spodním prádlem.

,,Ale když mě to tak láká." Udělal na mě psí pohled a vstal ke mně.

,,Mazej do sprchy, Zayn na nás čeká." Zasmála jsem se a snažila mu hormony uklidnim pohlazením po tváři.

,,Ne, tak to ne." Zamračil se, vzal mě do náruče a pomalu hodil na postel.

,,Nialle Jamesi Horane, jestli mě okamžitě nepřestaneš svádět, tak se přestěhuju do pokoje pro hosty." Skřížila jsem si ruce na prsou a snažila nahodit vážný výraz, ikdyž musel vidět, že se mi cukají koutky a každou chvíli nejspíš vybouchnu smíchy.

,,Víš, že je to strašně sexy, když mi říkáš celým jménem? Pamatuju si, jak jsi mi takhle včera řekla při sexu." Šibalsky se usmál a já ztuhla. Jak to vůbec může vědět v tý euforii?

,,To neměla být lichotka, to mělo být popohnání, abys mazal do sprchy, nebo na tebe zavolám Zayna." Vyplázla jsem na něj jazyk a snažila se do od sebe odstrčit.

,,Zayn na mě neplatí." Pousmál se a přisál se mi na krk.

,,Jak koukám, tak ti nevadí, že se dnes večer odstěhuju do vedlejšího pokoje. Jak na Nový rok, tak po celý rok." Zamumlala jsem a on se konečně zvedl.

,,Večer mi to vynahradíš." Ukázal na mě ukázováčkem a vyplázl na mě jazyk.

To je celej Niall, dělá mi to většinou naschvál, když ráno vstávám do práce. Často mu bloudí hormony i z toho, že spím v jeho tričku a krátkých kraťasech. Je to úchyl, můj úchyl, kterýho nadevšecko miluju. Oblékla jsem se do úzkých džínů, šedého tílka a černého teplého svetru. Potřebovala jsem si vyfénovat vlasy a nalíčit se, tak jsem vlezla Niallovi do koupelny, už si na to musel zvyknout. Vešla jsem tak akorát, když vycházel ze sprchy, hodila jsem po něm ručník a snažila se ho ignorovat. Vždycky je těžký mu odolat, když je vedle vás zabalený jenom v ručníku. Fénovala jsem si vlasy, zatímco on si čistil zuby, vypadali jsme jak typičtí manželé z amerických komedií, když se připravují do práce. Jelikož byla zima a pleť by mi hned venku zrudla, tak jsem si nanesla trošku světlého makeupu, oči zvýraznila černou linkou a na rty nanesla trochu červené rtěnky. A je to. Usmála jsem se do zrcadla, zatímco Niall se na mě téměř nepřetržitě díval.

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat