Ráno mě vzbudil rámus. Když jsem sešla dolů, abych se podívala, odkud to jde, došla jsem k Harrymu. Luxoval v obýváku. Když jsem šla do kuchyně, tak už tam voněl nějaký koláč v troubě.
,,Harry, co blbneš? Je 7 ráno." Podíval se na mě rozzářeným úsměvem.
,,To sice je, ale já už nemohl dospat. Co mám uvařit? Nebo mám něco objednat?"
,,Harry, neblázni, přijedete jenom Naty, ne anglická královna." Oba jsme se zasmáli a on se vrátil k úklidu, byl to blázen. Udělala jsem si čaj a sedla si do kuchyně. Vyndala jsem si z ledničky jogurt, když do mě Harry strčil.
,,No vidíš to, chutnaj tyhle jogurty i naty? Já vůbec nevím, co Naty jí. Musíme jít nakoupit." Mluvil strašně rychle, že jsem mu skoro nerozuměla.
,,Harry, kašli na Naty, vy musíte jít dneska do práce."
,,No to musíme, ale musím stihnout i nakoupit, přivezem potom něco k jídlu a pojedeme na letiště pro Naty."
Harry mě poprosil, abych šla vzbudit kluky, že v 9 už musí být v práci. Šla jsem nejdřív do pokoje Zayna. Letěl tam jako miminko, měl k sobě přitulený polštář a slintal. Šťouchala jsem mu do ramena, ale nešel probudit. Zacpala jsem mu nos a on se leknutím probudil.
,,Promiň, ale musela jsem tě nějak vzbudit, už bude 8." Usmála jsem se.
,,Tohle by se mělo zakázat, takhle budit lidi." Zamračil se a pak nahodil rozzářený úsměv.
Následoval pokoj Liama. Nevěděla jsem, jak ho vzbudit. Neměla jsem ho přečteného. Kdybych mu udělala to samé, co Zaynovi, tak by se na mě mohl naštvat. Vzala jsem mu ze stolu mobil a pustila mu na něm jejich písničku. Když začala mrkat očima, tak jsem mu jenom řekla, že už je čas vstávat a on se posadil. Teď ještě Louis a Niall. Přišla jsem k Louisovi do pokoje, otevřela okno. Když jsem mu pomalu začala krást peřinu, tak se hned probudil.
,,Emily, jseš mrtvá." Zazářil úsměvem a rozeběhl se zamnou.
,,Já za to nemůžu, Harry mi řekl, že vás mám vzbudit." Běžela jsem rychle k Niallovi do pokoje.
,,Nialle, máš pěknou potvoru, řekni jí, že se lidi maj budit něžně." Přitulila jsem se k Niallovi, který se pomalu probouzel, pod pěřinu.
,,Co to tu provádíte?" Začal mluvit rozespale Niall.
,,Máš pěkně nevychovanou slečnu, brácho. Měl by sis na ní koupit vodítko. "Zaxichtil se Louis.
,,Tobě koupím náhubek. Spíš tohle je hnusný probuzení, Louisi." Zamračil se a Louis odešel z pokoje.
,,Cos mu vlastně provedla Em?"
,,Harry mi řekl, ať vás jdu vzbudit. Tak jsem mu otevřela okno a pak sebrala peřinu."
,,Tos mu to nandala, ale počítej, že ti to ještě vrátí." Zasmál se.
,,Ale už jsme tu jenom my dva Em. Toho vy se dalo vyu..... sakra, ono už je 08.10? Promiň Emily, musím letět. Vrátíme se do 5, potom pojedeme pro Naty, pa." Dal mu pusu, vstal a odešel z pokoje.
Šla jsem do sprchy. Když jsem vylezla, tak na mě kluci křičeli ahoj. No fajn, tak mám Přes 8 hodin, co budu dělat? Jenom v ručníku jsem přeběhla do pokoje a šla se obléknout. Vzala jsem si legíny a volné tričko. Vlasy jsem si učesala a vzala sepla je do drdolu. Potom jsem šla dolů a chtěla jsem klukům udělat něco k jídlu. Ale Harry měl pravdu, neni tu nic k jídlu. Tak jsem se oblékla a šla jsem se projít do Starbucksu pro latté. Když jsem se vracela domů okolo trafiky, tak mi do očí vbil nápis. NIALL HORAN MÁ NOVOU PŘÍTELKYNI? Byla tam fotka z toho věčera, jak jsme s Niallem byli na večeři. Bylo to jako článek na titulní straně místních novin. Koupila jsem si je a spěchala domů. Nenávisti jsem ale neutekla. Nějaké naštvané fanynky na mě začali křičet, že jsem coura a ještě hnusnější věci. Co jsem komu udělala? Můžu snad za to, že trávím čas s Niallem? Že mě Niall kdysi pozval na kafe a že teď u něj na chvilku bydlím? Můžu za to, že jsem do něj až po uši zamilovaná? No, to oni asi taky, jak jsem viděla. Chápu je, ale za city přece člověk nemůže.Zbytek cesty jsem si dala sluchátka do uší. Naštvaně a smutně dohromady jsem došla k vile. Po obličeji mi tekla slza. Rychle jsem odemknula dveře. Položila jsem noviny a kelímek s lattém na stůl a šla si do koupelny umýt ruce. Cestou zpátky jsem se strašně lekla. Stál předemnou Louis. Vyndala jsem si sluchátka z uší.
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...