17..

3.4K 165 2
                                    

Ráno mi zvonil v 8 budík, chtěla jsem být na nohách dřív, než ostatní. Rozlámaně jsem vstala a šla připravit snídani. Udělala jsem i pár palačinek. Uvařila horkou vodu a na stůl připravila pečivo, máslo, salámy a sýry. Jako první přišla Naty, za ní hned Louis s jeho přítelkyní, potom i ostatní a nakonec i rozespalý Harry. Po snídani jsem všem navrhla, že můžou jít ven na zahradu, koukat na film, nebo se jít vykoupat do krytého bazénu, protože já musím připravit chlebíčky, jednohubky a všechno ostatní. I přes dlouhé přemlouvání, že nemusí, mi všichni pomáhali. Bylo to moc fajn, ikdyž jsme se všichni tlačili v malé kuchyňce a obýváku. Zayn s Louisem mi pomohli rozběhnout všechnu elektroniku, aby byla hudba slyšet venku i vevnitř. Půjčila jsem jim můj notebook a všichni si zatím nastahovali písničky, které chtěli. Ve dvě hodiny začali chodit i ostatní. Nejdřív přišla Karla s nějakou kamarádkou. Poté i její kamarádky, s kterémi jsme kdysi slavili Karliiny narozeniny i s celými rodinami, včetně dětí. Poté sousedi a jejich rodiny, potom i kolegyně s rodinami, Natčiny kamarádky z dětství, dokonce i moje bejvalé spoluzačky s jejich příteli a manželi, dokonce i dětmi. Nestačila jsem počítat, až na Niall přišli asi všichni pozvaní, byla jsem nadšená. Kluci se ujali hudby a hned se zlepšila nálada. Všem jsem nalévala pití a Naty řekla, že se s Harrym ujme přípitku. Nalila všem šampaňské a Harry zatím přinesl dort.

,,Poprosím o klid." Zaklepala Naty na skleničku a všichni ztichli včetně hudby.

,,Ráda bych si připila na mou starší nádhernou, chytrou, skvělou sestru Emily, které dlužím velké děkuji za to, že mi jako malé vždycky se vším pomáhala. Vždycky byla dobrou sestrou, dcerou, vnučkou i kamarádkou. I přes všechny problémy a nástrahy životem se dokázala vyšplhat až tam kde je. Teď prosím si, prosím, všichni připijme na Emily."

,,Všechno nejlepší Emily!" Vykřikli všichni a začali tleskat.

Slzy se mi linuly z očí, ovšem teď štěstím. Hlasité mluvení lidí ovšem Naty ještě jednou utišila.

,,Máme pro vás s Harrym jednu novinu." Usmála se a chytila Harryho za ruku. Čekala jsem, co to bude.

,,Budeme se brát." Vykřikl Harry a všichni začali tleskat.

Nadšeně jsem běžela je oba obejmout. Naty mi hned nadšeně ukazovala zásnubní prstýnek. Byla jsem za ně šťastná, hned co jsem se od nich odtrhla, následovali mě kluci. Naty mi ještě v meziřečí prozradila, že si s Harrym hledají vlastní byt a až se vezmou, budou se pokoušet o dítě. Vyrazila mi tím dech, ale byla jsem štěstím bez sebe, protože byla šťastná ona.

Celý večer se tancovalo, tancovali se i ploužáky, já jsem ovšem měla smůlu, nikoho jsem tu neměla, jednou mě ale vytáhl tancovat náš asi 60letý soused. Celou dobu mi něco povídal, ale poslední věta byla rána do srdce.

,,Emilko, nejsi smutná z toho, že se bude vdávat tvoje mladší sestřička dřív než ty? Není to trošku blbé, že ty ani nikoho nemáš a jsi pořád sama a pořád v práci?"

Jenom jsem zakývala hlavou a odešla do své ložnice. Už jsem nebrečela, ale byla jsem smutná. Chtěla jsem zavolat Niallovi a aspoň s ním mluvit, 3x jsem volala, ale ani jednou to nezvedl. Nedivím se mu, ignoroval mě už přes 5 let. Pokazili jsme si to oba. Chtěla jsem hodit všechno za hlavu a vrátila jsem se k ostatním. Všichni tancovali a na jejich tváři nemizel úsměv, jsem ráda, že se oslava podařila. Dala jsem si s holkama několik panáků a vyrazila na místo, kde se tancovalo. Vytáhla jsem holky a pořádně jsme to rozjeli. když už byla tma, tak ostatní odešli, zůstali jsme tam jenom s Naty a kluky a jejich přítelkyněmi. Z venku jsme jenom všechno přenesli dovnitř a slavit jsme nepřestali. Při tancování jsem držela pořád v ruce flašku vodky a každou chvíli jí upíjela. Takhle jsem asi nikdy nepila. Přehnala jsem to, začala jsem být zlá.

,,Přineste mi další flašku, jsem na suchu." Zakřičela jsem snad přes celý barák.

,,Nic už pít nebudeš, buď si k nám sedneš, nebo půjdeš spát!" Okřikla mě Naty.

,,Emily nepůjde spinkat, Emily si půjde ven hledat chlapa!" Vykřikla jsem a dozeběhla se ke dveřím.

,,Emily, neblbni, nikam nepůjdeš!" Křičela Naty.

,,Ale půjdu milá sestřičko, ona je to totiž ostuda, když se ti mladší sestra bude vdávat a ty chlapa nemáš, víš!"

,,Proč by to měla bejt ostuda? Máš aspoň kariéru."

,,Kariéru mám, ale chlapa nemám."

,,Vždyt jsi...."

,,Jo, měla jsem Nialla, kterej mě nechal kvůli tomu, že jsem přišla o dítě."

,,Já vím, nezlob se, nebudeme se o tom bavit, vidím, že je to pořád horký téma."

,,Klidně se bav, Natálko, mně už je totiž všechno u prdele. Zkusím to jako ty, když jsi byla mladší, půjdu na diskotéku a někoho tam sbalím. Přeci ti nemůžu dělat ostudu na svatbě a sežet u stolu nezadanných." Poplácala jsem jí po zádech a chtěla vyjít z baráku.

,,Emily neblázni, běž si lehnout, než řekneš něco, co by tě mrzelo."

,,Co by mě mělo mrzet? Vždyť já nemám co skrývat. Spala jsem s jedním klukem, navíc víc než před 5 lety. Od té doby jsem nikoho neměla. Nialla pořád miluju, ale on mě ignoruje."

,,Podle mě to cítí pořád stejně."

,,Nehraj si tu na psycholožku ségra, obě víme, že jsem mu u prdele, kdyby mě miloval neřekl by kdysi v noci to, co řekl. Kdyby mě miloval byl by tu teď semnou. Vidíš ho snad někde?"

,,Já si tu nehraju na psycholožku Emily! Poprvý v životě se stydím za tvoje chování ségra!"

,,Ty se stydíš za moje chování? Zrovna ty? Kdo kolikrát přišel domů opilej tak, že nevěděl ani, kde je postel? Ty! Kdo se o něj postaral? Samozřejmě já! Kdo ti dělal svačiny do školy? Já! Kdo pro tebe jezdil v noci na diskotéky? Já! Kdo za tebe žehlil všechny průsery? Já! Kdo tě seznámil s tvým budoucím manželem? Já! Tak mi tady kurva netvrď, že se za mě stydíš! Ty bys mě měla milovat, místo toho na mě tady teď řveš!" Sebrala jsem se a odešla si do obýváku lehnout, byla jsem naštvaná a bylo mi strašně zle..

Je tu další číst, díky holkám, které mi udělali radost komentářema, jen tak dál. Děkuju! :-*

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat