,,Dobře, tak tohle nemusíme řešit. Můžu ještě něco?" Smutně jsem se snažila o úsměv. On jenom přikývl.
,,Chtěla bych miminko!"...
Viděla jsem, jak na mě vyvalil svoje modrý oči a jak hlasitě polknul. Musela jsem ho asi hodně zaskočit. Asi jsem měla ještě počkat, jsem hloupá. Sakra, jsem husa. Niall konečně pootevřel pusu, že něco řekne.
,,Lhát ti nebudu, dost jsi mě zaskočila. Neříkám, že bych dítě nechtěl, ale jsme na to připraveni? Tys vždycky byla ta, co chce spíš kariéru než rodinu. Vážně bys chtěla být matkou? Umíš si tě představit s velkým břichem a potom miminkem v kočárku? Pochybuju, že bys skončila v práci úplně, takže umíš si představit se přes den starat o dítě a ještě na částečný úvazek pracovat? A co v noci, umíš si představit, že se v klidu nevyspíš, ale budeš stávat k prckovi? Nevím, jestli je na to ten pravej čas, Emily." Zamračil se, dal mi pusu na čelo, otočil se zády a zhasl lampičku.
Nechápavě jsem se dívala, teď už na jeho záda. Dělá si srandu? Já myslela, že bude nadšenej..
Ráno:
Vzbudila jsem se, ale Niall u mě nebyl. Šešla jsem dolů, ale nikde nikdo. Volala jsem na něj a prošla celej barák, nikde nikdo. Našla jsem na ledničce vzkaz. ŠEL JSEM DO POSILOVNY, DO OBĚDA JSEM DOMA. To je super, doufám, že nečeká, že bude hotovej oběd, je totiž za pět minut dvanáct a já teprve vstala. Dala jsem si vařit vodu na kafe a mezitím si šla dopřát rychlou sprchu. Vyšla jsem jenom v kraťasech a tílku bez podprsenky, no co už, jsme přeci doma sami, teď dokonce jenom já. Zalila jsem si kafe a šla k botníku, začala jsem v něj štrachat a hledat Natčiný cigára. Po chvilce jsem je našla, vzala si jedno a přesunula se na terasu. Lehla jsem si na lehátko, vedle sebe položila popelník, zapálila si a hned mi bylo líp. Sice vůbec nevím, co mě to napadlo, ale aspoň se uklidním. Po chvilce jsem si ještě došla pro mobil a sluchátka. Užívala jsem si posledního sluníčka. Je přeci jenom 1. září. Zaposlouchala jsem se a užívala si ten klídek. Přesně takhle jsem trávila slunečný dny, když jsem přijela z ciziny a neměla jsem jiný program. Zdálo se mi, že na mě někdo dýchá, tak jsem se prudce otočila. Stál tam Niall s rukama překříženýma na prsou a naštvaným výrazem. Sundala jsem si sluchátka a jenom na něj nechápavě zírala.
,,Máš se fajn?" Zeptal se nepříjemně.
,,Neměla bych?" Nadzvedla jsem obočí.
,,Vlastně jo. Nevidím se, když jsi tu nic neudělala. Postel neustlaná, nádobí neumytý, neuvařeno. Hlavně, že si milostpaní kouří cigára, mimochodem odkdy vlastně kouříš?" Zamračil se a čekal na odpověď.
,,Nekouřím, maximálně jednu do měsíce!" Zamračila jsem se a skrčila obočí.
,,Já tě nechápu, tolik jsi se zkazila." Zakýval hlavou a otočil se.
Co mu zase přelítlo přes nos?
,,Proč jsi něco neudělal ty, když jsi byl tak brzo vzhůru?" Vykřikla jsem a šla za ním. Otočil se na mě a začal se vztekat.
,,Tohle je ženská práce!" Ukázal na mě prstem a začal mě ignorovat.
,,Chováš se jako nějakej zasranej mamánek. Nedivím se, že nechceš dítě, protože ty sám jsi jedno velký dítě! A víš co? Já bych s tebou ani asi bydlet nechtěla, protože ty by ses jenom válel u televize a čuměl na pohádky!" Vykřikla jsem nejhlasitějš, jak jsem mohla, až se mi udělalo blbě.
,,Au!" Vykřikla jsem a chytla se na místě, kde mám srdce. Viděla jsem jenom Niallův vyděšený výraz a cítila jsem, že padám na zem..
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...