46..

2.8K 137 7
                                    

,,Ahoj Nialle." Usmála jsem se a pohladila ho po ruce.

,,A a a ahoj." Vykoktal a pořád se na mě vyděšeně díval.

Přemístil se svým pohledem na jeho mamku a nechápavě se na ní podíval.

,,Mami, kde je Ali?"

,,Nialle, proč se ptáš po Ali?" Zeptala se nechápavě Maura.

,,Přeci je normální, že se ptám, kde je moje přítelkyně, ne?" Nadzvedl obočí.

,,Nialle, přeci chodíš tady s Emily." Snažila se mluvit klidně a ukázala na mě.

,,Já tuhle holku vůbec neznám, mami. Nikdy jsem jí neviděl." Ukazoval na mě a já nechápala, co se to s ním děje.

Vyběhla jsem na chodbu a snažila se najít nějakého doktora. Při cestě dlouhou chodbou jsem potkala toho, který ho operoval. Rychle jsem ho zastavila.

,,Pane doktore! Počkejte!" Křikla jsem na něj a on se otočil.

,,Co potřebujete?" Zeptal se bez jakéhokoliv zájmu.

,,Jsem přítelkyně Nialla Horana, toho, co se probral dneska z komatu."

,,Ách ano, už vím. Děje se něco?"

,,Nepamatuje si mě." Vyvalil na mě oči a bylo vidět, že nad něčím přemýšlí.

,,Pojďte za mnou, půjdu se na něj podívat." Ukázal rukou a šli jsme k pokoji, kde leží Niall.

Vešli jsme dovnitř a já zůstala stát u dveří. Doktor kontroloval všechny přístroje, potom kontroloval Niallovy jizvu na hlavě.

,,Jak se cítíte, Nialle?" Zeptal se ho doktor.

,,Jako bych se pořádně bouchnul do hlavy." Zasmál se a já zkameněla. On si z toho ještě dělá srandu?

,,Nialle, povězte mi, co si pamatujete plus mínus naposled?"

,,Naposled? Asi dovolenou s Ali v paříži." Usmál se. Cože? Kdy s ní byl v Paříži? Co je to za hloupost?

,,Nialle, kdy jste byli s Ali v Paříži?"

,,V lednu 2013."

,,Potom už si nepamatujete nic?" Nasadil si brýle a podíval se na nějaké papíry.

,,Ono potom snad ještě něco bylo?" Zasmál se. Nedělal si z ničeho hlavu.

,,Nialle, je rok 2020."

,,To jsem byl v komatu 7 let, nebo co? Tohle není dost povedená sranda." Zamračil se.

,,Byl jste v komatu jenom měsíc. Nialle, jestli to dobře chápu, tak jste ztratil paměť určité části vašeho života, ve vašem případě 7 let."

,,Nialle, ty si vážně nepamatuješ na Emily?" Zeptal se Bobby a znovu na mě ukázal.

,,Neříkám, že mi nepřijde nějak povědomá, ale vůbec si jí nevybavuju." Řekl rozrušeně Niall.

,,Nepamatuješ si, jak jsme se poprvé uviděli u Eiffelovky? Nebo jak jsem za tebou potom přijela do Anglie? Nebo naše česko-anglicko-irské Vánoce, nebo třeba silvestr? Vůbec nic?" Mluvila jsem na něj tichým hlasem.

,,Počkej, tvůj hlas, přijde mi povědomý. Ale bohužel, nevzpomínám si na nic, nevzpomínám si na tebe."

Cítila jsem, jak mě štípou oči. Měla bych vypadnout.

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat