59..

2.7K 147 6
                                    

,,Emily, vstávej." Budila mě kolegyně z práce.

,,Mmm, co je?" Zamumlala jsem.

,,Jsi v práci, vstávej. Za chvíli přijde kontrola!" Trošku křikla a já konečně zvedla hlavu od psacího stolu.

,,Jaká kontrola?" Vyvalila jsem oči.

,,Přijde majitel firmy. Udělej se sebou něco." Zamračila se a podala mi kafe.

,,Děkuju." Začala jsem nervozně klepat do stolu.

,,Emily?" Řekla a já se na ní okamžitě podívala.

,,No?"

,,Měla by ses učesat a upravit si oblečení." Otočila se na podpadku a odešla.

Vstala jsem a došla na záchody. Obtáhla jsem si trošku malovaní a učesala vlasy. Kolegyně měla pravdu, vypadala jsem jako nějakej vandrák. Většinou sem chodím v lodičkách a kostýmku a dneska? Džíny, obyčejné černé tričko a botasky? Je to tím, že jsem si nejela ani domů pro věci a hned jela od Harryho do práce. Jako by toho nebylo málo, tak dneska musím zůstat o hodinu dýl, protože jsem přišla o pár minut pozdě, protože Emma začala ráno znovu brečet a Harry jí neuměl uklidnit. Jsem zvědavá, jak to dneska udělá. Musí si jí vzít sebou do práce. Prý jí budou hlídat lidi od nich z práce, včetně Lou, ale pochybuju, že někoho bude zajímat, že jeho žena odešla s feťákama a on nemá hlídání pro svoje dítě. Po práci jdu hned za nimi si vzít k sobě zase Emmu a možná i malou Lux, abych Lou vynahradila, že přes dopoledne hlídá Emmu. Nevím, jak to všechno zvládneme. Harry semnou ale někdy počítá vážně až moc. Bohužel jako naschvál musím zařídit a zúčastnit se několika věčírků. Z neustálého chaosu z telefonování a zařizování všeho na večírky mě vyrušilo zvonění mého mobilu. Podívala jsem se na displej a viděla jméno KÁJA. S úsměvem jsem hovor přijala a dala si mobil k uchu.

,,Doprdele, Urbánková! Jak se opovažuješ se vůbec neozvat! Jakto, že jsi nedorazila na oslavu narození Tomáška?" Vychrlila na mě a já se málem zasekla.

,,Taky tě ráda slyším." Pousmála jsem se. ,,Jak mám vědět něco o nějakým Tomáškovi, když ty sama se neozveš."

,,Posílala jsem ti pozvánku. Tomáškovi jsou už skoro 4 měsíce."

,,Kam jsi mi posílala pozvánku, prosímtě?" Začala jsem se smát.

,,Do vily."

,,Tak tam už asi dlouho nikdo nebyl no." Rozesmála jsem se.

,,Takže máte Tomáška teda, jo?" Pousmála jsem se.

,,Jo, konečně jsem šťastná. Co je vlastně u vás nového?"

,,U nás asi jenom malá Emmička. Jinak se toho moc nemění."

,,Ty bláho, tak Natálie je matkou, jak to zvládá?" Zeptala se a ve mně hrklo.

,,Ehm.. no.. snaží se. To je na dlouho."

,,Dobře a co ty a mimčo?"

,,Nebyla příležitost, minulý rok jsem potratila, kvůli anorexii. A na začátku roku měl Niall autonehodu."

,,Sakra Emily, tomu říkáš nic nového?"

,,Bylo by to na dlouhý povídání."

,,No to by bylo. Musíš sem někdy dorazit."

,,Teď to nepůjde. Mám moc práce a musím hlídat Emmu."

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat