10..

3.7K 167 0
                                    

Ráno jsem se probudila celá rozlámaná, měla jsem noční můry o těch fanynkách. Udělalo se mi zle z úsudku, že by tohle mohli zopakovat. Sestřička mi přinešla snídani a já ani neměla chuť nic jíst. Při vizitě jsem se domluvila s doktorem, že půjdu domů ještě před obědem. Zavolala jsem Niallovi, aby pro mě přijel. Mezitím jsem se oblékla a sbalila si svých pár maličkostí. Niall přijel hned po chvilce, takže jsem na něj ani nemusela čekat. Šli jsme nasednout do auta, cestou domů jsem sama zavolala šéfce. Byla už vytočená ze všeho, prý svoji práci neberu dostatečně vážně. Musela jsem souhlasit s tím, že za 5 dní pojedu zpátky do Česka. Niall z toho nebyl nadšený, ale už se tomu všemu nedalo zabránit. Když jsme dorazili domů, tak na nás už všichni čekali u dveří. Naty se ke mně ,,rozeběhla" pajdavým krokem, aby mě mohla obejmout. Vysvětlila jsem všem, jak se věci mají, že za 5 dní jedeme s Naty obě domu. Naty se ovšem chovala jako malej fakan, pořád říkala, že tu klidně zůstane sama s klukama, ale pořád jí nedocházel fakt, že jsou to pro ni cizí lidé, ikdyž si s nimi rozumí a kývou jí na to, aby zůstala u nich. Harry a dokonce i ostatní kluci byli zklamaní a zkleslí. Niall mlčky odešel do pokoje. Volala jsem na něj, ale on neodpověděl. Liam za ním běžel, tak jsem je nechala o samotě. Šla jsem klukům pomoct s obědem. Nevěděla jsem, co to bude, ale nakonec to chutnalo moc dobře. Po obědě jsem umyla nádobí a viděla Naty, jak odchází někam dozadu na zahradu. Když jsem nádobí umyla, tak jsem se za ní rychlým krokem řítila. Po chvilce jsem jí našla, kouřila na rohu pozemku. S otázkou proč se tu schovává mi řekla jenom to, že kluci neví, že kouří a nechce se jim zprotivit. Jenom jsem kývla hlavou a chtěla obejít, ale Naty mě chytnutím za mikinu zastavila.

,,Nemůžeme jet domů Emily!"

,,Proč bysme nemohli? My musíme Naty!"

,,Ne, nemusíme. Kdybys nebyla zamilovaná do svý práce víc než do Nialla, tak tady zůstaneme!"

,,Já mám Nialla radši, než nějakou debilní práci!"

,,Vážně? Tak to dokaž frajerko! Jestli ho miluješ, tak tady zůstaneš!"

Už jsem se s ní bavit nechtěla, zase mi všechno pomotala v hlavě. Předtím jsem se i smířila s odletem, kvůli těm fanynkám, ale teď už zase nevím. Nevim, jestli Nialla miluju. Počkat.. řekla jsem doopravdy miluju? Miluju Nialla? Už to tak asi bude. Čeho se mám vzdát, abych byla šťastná? Mé první úžasné, vysněné práce nebo prvního kluka, kterého miluju? Sakra! Je těžký se vzdát jednoho z toho, nevím, jestli to zvládnu. Miluji obojí. Čeho se mám teda vzdát? Tyhle otázky mi strašily pořád v hlavě.

***

Bylo už 13.8. a odletět máme za dva dny. Večný lítání do práce, pomáhání v domácnosti, muchlování s Niallem mi úplně zatemnilo mozek a já si přestala počítat dny do menstruace. Když jsem se podívala na kalendář, tak jsem se lekla. Měla jsem to přeci dostat už asi před deseti dny! Byla jsem vyklepaná a nevěděla, co dělat. Šla jsem hned za Naty se jí zeptat, jestli nepůjde nakupovat. Naty se radostně pousmála, jelikož bylo jasné, že platím já. Řekla jsem jí, že se nemá moc smát, že od ní potřebuju pomoc a radu. Její úsměv ihned zmizel, když viděla můj pohled. Naty se šla rychle obléknout a já zatím zavolala taxíka. Niallovi jsem dala jenom letmou pusu a dál se mu nevěnovala. Viděla jsem, že je smutný. Kdyby tak veděl, co mně se honí hlavou, kdyby tak věděl, že možná v břiše mám jeho, ještě asi téměř neviditelné miminko. Ne! Nesmím bláznit, je normální, že se mi zpozdila jednou menstruace ne? Porč by taky nemělo. Když se Naty oblékla, tak jsme šli hned ven nastoupit do taxíku. Taxík nás vysadil přímo u jednoho velkého obchodního centra. Naty nadšeně vystoupila z auta, já zaplatila a hned šla za ní. Naty si chtěla projít asi všechny obchody. Vůbec jsem na to neměla náladu. Když už se konečně zdálo, že už centrum víc obchodů nemá, tak jsme se konečně zastavili v kavárně a objednali si latté.

,,Tak ségra, co se děje?" Zeptala se mě Naty hned po tom, co nám číšnice přinesla kávu.

,,Je to hloupý, že se starší ségra ptá tý mladší, ale já si vážně nevím rady.."

,,Není to hloupý, tak šup, s pravdou ven. Co tě trápí Emi?" Snažila se menším pousmáním ulehčit situaci.

,,Ještě jsem to nedostala."

,,Co bys asi měla dostat...... jo počkej, jako měsíčky?"

,,No.. jako měsíčky."

,,Kdys je měla dostat?"

,,Před 10 dny asi."

,,Tak tohle je průser! Niall už to ví?"

,,Děláš si srandu? Tohle se ani Niall dozvědět nesmí."

,,Proč se to nesmí dozvědět?"

,,Protože by mě jeho fanynky zabili a on by měl v práci útrum. Zkazila bych mu život!"

,,A co když by z toho dítěte byl třeba nadšenej?"

,,Ikdyby byl, bylo by to ještě horší."

,,Proč by to mělo bejt horší? Bylo by to skvělý!"

,,Nebylo by to skvělý, musela bych dát výpověď a skončila bych jako tlustá máma doma s dítětem, kterou živí manžel, to fakt nechci!"

,,V tuhle chvíli máš bejt nadšená, měla bys mu to říct!"

,,Třeba ani není co, přestaň hned řešit kraviny! Jdeme koupit ten test."

Mlčky přikývla, zaplatili jsme a šli jsme hned do lékárny. Bylo sice těžký nějak srozumitelně říct, co potřebujeme, ale nakonec jsme přeci jen dostali to, co jsme chtěli. Připadali jsme si jako Bridget Jonesová. Cestou zpátky jsme si zavolali zase taxíka. Když jsme dorazili domů, tak jsme se s Naty snažili nenápadně přemístit k ní do pokoje. Jako jediná totiž měla vlastní koupelnu. Udělala jsem si test a jenom čekala. Naty to kontrolovala a já jsem se málem zhroutila. Bylo mi najednou tak strašně špatně, všechen ten stress. Jak by to bylo dál?

,,Ehm.... Emily, je to pozitivní."

,,Ne, to neni."

,,Jdu pro Nialla."

,,Ne, nikam nejdeš!"

,,Musí to vědět, je to přece i jeho dítě!"

,,Ne, nesmí se to dozvědět!"

,,Musí! Niallééé, Niallééé...!" Křičela nahlas Naty.

Jako naschvál to slyšel samozřejmě. Okamžitě přiběhl do koupelny a ptal se, co se děje. Jelikož neuměla moc frází, řekla mu jenom : ,,Budeš otcem!"

Vyvaleně se na ní podíval, potom hned na mě. Já hned začala kývat hlavou, že to není pravda. Naty si ovšem uměla poradit, hned mu přinesla ukázat těhotenský test. Niall se na mě zaskočeně díval a nevěděl, co má povědět. ..

Tak co myslíte čtenářky, jak to bude dál? Bude Niall rád? Nechá si Emily to dítě? .. :)

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat