Ali? Co to tu, do háje, předváděj? To si hrajou na ztracenou lásku nebo co? Co to tady zkouší? Jo, ještě pusu na tvářičku, to víš, že jo, ty svině!
,,Nialle, budete pokračovat ve vašem vztahu, když se vám vaše láska vrátila z Ameriky?" Slyšela jsem, jak se jich novinář ptá.
Dělej, odpověz! Říkala jsem si v hlavě. Dělej, řekni, že přítelkyni máš! Neřekl nic, jenom se pořád zářivě usmíval. Otočila jsem se a šla jsem k baru. Seděl tam Zayn. O, Zayn, to je náhodička.
,,Ahoj, Em." Mával mi už z dálky Zayn.
,,Ahoj, jak se má můj milovanej černovlasej kamarád?" Zasmála jsem se a kývla na barmana, že chci to samé, co Zayn.
,,Kde máš ostatní?" Divil se, když se rozhlédl okolo sebe.
,,Koho máš na mysli? Všichni jsou tu spárovaný." Zasmála jsem se a snažila se schovat naštvanost za smích.
,,To máš pravdu, tak kde máš Nialla?" Zeptal se a ťuknul si semnou.
,,Kde myslíš?" Zamračila jsem se.
,,U novinářů?" Nadzvedl obočí.
,,No, vlastně jo a rozhodně ne sám." Zasmračila jsem se a vypila zbytek toho hořkého alkoholu.
,,Tak s kým?" Zamračeně se podíval a objednal nám další.
,,Ali!" Zamračila jsem se, vypila nápoj a hned objednala další.
,,Co co cože?" Vyprskl nápoj, který zrovna pil.
,,No vážně, objímali se před novinářema, nechyběly zářivé úsměvy a pusinky."
,,Tomu nerozumím, vždyť on jí úplně nesnáší." Zakýval hlavou a hned objednával další drink.
,,A jakto, že ty jsi tu sám?" Šťouchla jsem do něj.
,,S kým bych tu asi měl být?" Sklopil hlavu.
,,Já nevím no." Pohladila jsem ho po zádech.
,,Aspoň někdo se zamnou přišel podívat." Usmál se na mě.
V dálce jsem viděla, jak jde Niall. Měla jsem na něj vztek, potřebovala jsem se mu trošku pomstít.
,,Zayne?" Usmála jsem se na něj a prohrábla vlasy.
,,Copak?"
,,Uděláš pro mě něco?" Usmívala jsem se pořád a koutkem oka sledovala, jak se na mě Niall zle dívá.
,,Cokoliv."
,,Pojď tancovat." Zasmála jsem se zářivým úsměvem a táhla ho na parket.
Fuj, co jsme to pili? Motaly se mi nohy, ale nálada hned byla lepší.
,,Tak Zayne, ukaž, co umíš." Smála jsem se.
,,No počkej." Chytl si mě za stehna a vyzvedl si mě k pasu.
Začal semnou točit, chvílema jsem myslela, že se pozvracím, ale nasmála jsem se tolik, že jsem ani nechtěla skončit. Ukázala jsem na dje zase gesto, aby tam hodil něco pomalejšího a on přikývl. Písnička začala hrát a já se natiskla hodně blízko k němu. Fakt blízko. Začal mi zpívat text písničky a já se rozplívala. Moje dobrá nálada, ale už trošku přepěnila a začala jsem zpívat do ucha Zaynovi já, no to už nebylo na rozplívání. Oba jsme se hlasitě řehtali, chvilkama jsme i určitě přehlučily hudbu, na kterou jsme tancovali. Konečně aspoň jedna hezká část dne. Začala jsem zívat a tak jsem si uvědomila, že asi už čas jít domů spát. Dohrála písnička a já, už bez bot, šla pomalu k východu. Slyšela jsem, jak za mnou beží naštvaný Niall.
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfikceDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...