35..

3.4K 144 2
                                    

Niall:

Seděl jsem zrovna v obýváku s notebookem a uslyšel jsem odemykání hlavních dveří, přišel Zayn. Nevšímavě jsem pořád projížděl stránky na netu, včetně twitteru.

,,Co děláš?" Přisedl si ke mně Zayn a položil si na stůl hrnek čaje.

,,Koukám po bytech." Zamračil jsem se a ani jsem se na něj nepodíval.

,,Konečně si uvědomuješ, že nejsi jedinej ve vašem vztahu, kdo trpí?"

,,Posral jsem to, brácho." Položil jsem notebook vedle sebe a dal si ruce do dlaní.

,,Ona ti odpustí. Má dobrou povahu." Poplácal jsem ho po zádech.

,,Ale nezapomene. Chovám se k ní jak debil."

,,Brácho, znám vás oba. Vy k sobě patříte, hádky k tomu patří."

,,Víš, žijeme tu takhle pohromadě už dlouho. Ona je zvyklá žít sama. Já nemám rád změny. Nebo mám, ale trvá mi, než si zvyknu. Nevím, jestli bych pro ní byl opora, kterou potřebuje. Nejsem jako vy ostatní. Mám rád jídlo z fastfoodu a hraní na x-boxu. Neumím vařit, prát a žehlit..."

,,Nialle, život není o nějakým žehlení. Důležitý je, jestli jí miluješ a chceš být s ní."

,,Miluju a chci s ní být. Jenom si sám sebe neumím představit v roli manžela a táty."

,,To neumí nikdo, dokud to nepříjde. Podívej se na Harryho."

,,Asi máš pravdu, děkuju." Pousmál jsem se a objal ho.

Emily:

Ráno mi doktor při vizitě přinesl propouštěcí smlouvu. Sbalila jsem si pár věcí a napsala Niallovi smsku, že už můžu domů. Šla jsem před nemocnici a čekala, až pro mě někdo příjede. Už z dálky jsem viděla Niallové auto. Vystoupil z něj a šel mi naproti. V ruce držel červenou růži. Měl na sobě bílé tričko a volné džíny a vlasy nagelované nahoru. Už z dálky se usmíval. Konečně je to zase ten Niall, kterého miluju! Pozdravili jsme se a nastoupili jsme do auta.

,,Musím dojet pro Harryho a Naty na letiště, pojedeš semnou?" Usmál se.

,,Jasně." Kývla jsem a on mi položil jeho ruku na stehno.

,,Víš Emily.. omlouvám se." Obrátil na mě zrak od silnice, když stál na semaforu.

,,Já taky, nechci to už řešit." Usmála jsem se a pohladila jsem ho po ruce.

Zavládlo ticho a my jeli v klidu na letiště a poslouchali rádio. Když jsme dorazili, tak už na nás Harry s Naty čekali.

,,To je dost ,milenci, čekáme tu dvacet minut." Mračil se ironicky Harry.

,,Musel jsem pro Em." Řekl v klidu Niall a pomohl mu s kufrem.

,,Kdepak jsi lítala?" Řekla s úsměvem Naty.

,,V nemocici." Zamračila jsem se a šla si sednout zase do auta.

,,Cos dělala v nemocnici?" Vyptával se hned Harry, když si sedl do auta.

,,Jenom jsem omdlela, že jo Nialle?" Podívala jsem se na něj a mrkla.

,,Jo, nechali si jí tam na pozorování a jenom musí přibrat pár kilo." Usmál se Niall a vyjeli jsme.

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat