,,Tak já jdu. Oběd tu máš, kdyby se něco dělo, tak moje číšlo máš. Už půjdu." Usmála se a šla směrem do chodby.
Šel jsem za ní a chytl jí za roky. Otočila ke mně hlavu a nechápavě na mě koukala.
,,Zůstaň tu semnou." ..
Emily:
,,Myslíš, že je to dobrý nápad?"
,,Nevím proč, ale je mi tak nějak líp, když jsem poblíž tebe." Usmál se na mě.
,,No já nevím, Nialle."
,,Pojď se aspoň naobědvat, když už jsi navařila." Kývnul hlavou na stůl a já kývla.
Položila jsem tašku a šla s ním zpátky do kuchyně. Nandala jsem nám oboum špagety na talíře a šla za ním ke stolu.
,,Dobrou chuť." Usmál se a pustil se do jídla.
,,I tobě." Usmála jsem se a nasypala si na špagety sýr.
Sledovala jsem, jak jí každé sousto. Nedokázala jsem od něj odtrhnout zrak. Přišlo mi to jako včera, co jsme spolu vždycky společně snídali, obědvali i večeřeli.
,,Em?" Zvedl hlavu od svého talíře.
,,Ano?" Zvedla jsem k němu znovu hlavu.
,,Počkej, něco tu máš." Usmál se a otřel mi tvář od omáčky.
,,Ou, děkuju." Hanbila jsem se.
,,Ale o to nejde, chtěl jsem ti něco jinýho." Zasmál se.
,,Tak co teda?"
,,Víš. Kluci mi o tobě vyprávěli, z tebe taky něco vypadlo. Navíc ten sen mi úplně probudil mozek.. no tak mě napadlo, nechceš tu semnou zůstat? Stejně jsem tu sám." Usmál se a složil příbor.
,,Samozřejmě by mi to mnohem ulehčilo situaci, ale... vážně si to přeješ?"
,,Vážně." Zasmál se. ,,Pojď, pomůžu ti zase vybalit."
Šli jsme do chodby a Niall mi vzal tašku a šli jsme zpátky do ložnice. Začala jsem si dávat oblečení zase do velké skříně.
,,Tak fajn, co dneska podnikneme?" Zeptal se Niall, když už jsem měla všechno zpátky vybaleno.
,,Ups, promiň. Já tak nějak vlastně nepočítala, že tu zůstanu. Jsem domluvená s Naty, že půjdeme kupovat věci na mimčo." Zamračila jsem se.
,,Aha, co se dá dělat." Smutně se pousmál.
,,Ale tak mohl bys jí s náma." Usmála jsem se na něj a on kývl.
,,Dobře, osprchuju se a můžeme vyrazit."
,,Dobře, zatím napíšu Naty." Vyndala jsem z kapsy mobil.
,,Moment, kde je vlastně koupelna?" Procházel přes půlku bytu.
,,Hned ty dveře vedle mě." Zasmála jsem se a on přiběhl.
Šla jsem si nalít džus a sedla si v obýváku na gauč. Vyťukávala jsem smsku a čekala na Nialla. Přišel vedle mě jenom s obmotaným ručníkem. Nechápavě jsem se na něj podívala a on zrudnul.
,,Pro pro promiň, ale mám tu nějaký čistý věci?"
,,No jasný, hned vedle mých, pojď." Mávla jsem rukou a on mě pomalu následoval.
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...