56..

2.7K 153 5
                                    

Bylo mi už vážně špatně. Motala se mi hlava i nohy. Procházela jsem chodbou a všimla si, jak Zayn mluví s Perrie. Musela jsem se nad tím pousmát. Došla jsem na záchody, abych si aspoň opláchla obličej. Viděla jsem, že v jedné kabince sedí Naty. Poznala jsem to podle bot. Strčila jsem ho dveří a viděla Naty, jak zrovna nosem natáhla bílý prášek..

,,Natálie!" Křikla jsem na ní a ona se lekla.

,,Emily, to ne..."

,,Co ne? Máš měsíční dítě do hajzlu, co to tady provádíš!" Křičela jsem na ní.

,,Je to silnější, než já."

,,Co je silnější, než ty? Máš všechno, co si může každá ženská přát. Máš skvělýho manžela a malý dítě, doprdele! Nemůžeš si takhle kurvit život!"

,,Emily, potkala jsem v Londýně před týdnem Kamila." Mluvila tiše.

,,Toho, co jsi s ním chodila na střední?" Vyvalila jsem oči.

,,Jo, to je on. Emmu jsi hlídala ty, tak jsem s ním zašla na kafe a pak jsme šli ještě za jeho kamarádama, tak jsem si s nima jednou dala." Mykla rameny.

,,No a dál?"

,,Pak jsme se viděli i další den a pak už to šlo takhle dál.." Dala si hlavu do dlaní.

,,Uvědomuješ si, že kojíš?!" Křikla jsem na ní.

,,Už stejně nemám mléko."

,,Proč myslíš, že Emma tolik pláče? Chápeš si, že tím kurvíš život i jí?!"

,,Já vím. Budu jí kupovat sunar."

,,Doprdele, ty si chceš kvůli nějakýmu kreténovi ničit život? Uvědomuješ si, že Emmě je sotva měsíc? S tímhle přestaneš! Nedovolím ti, aby sis kurvila takhle život!" Vykřikla jsem a chytla jí silně za ruku.

,,To bolí!" Sykla.

,,A víš, že mi je to u prdele? Jestli tě s tím ještě někdy uvidím, tak si mě nepřej!" Táhla jsem jí ze záchodů.

,,Jé, tady jste." Šel k nám Harry s Emmou v kočárku, když jsme vyšli ze záchodů.

,,Vezmi si Naty domů. Emmu si vezmu k sobě přes noc." Řekla jsem naštvaně a vzala kočárek s Emmou a odcházela od nich.

,,Počkej, Emily. Co se děje?" Křičel na mě smutně Harry.

,,Zeptej se tý krávy vedle sebe." Řekla jsem necitelně a odcházela.

Musím uznat, že už jsem z toho téměř vystřízlivěla. Co jí to napadlo? Vždyť má tohle štěstíčko, které by si přál snad každej. Utřela jsem si slzu a pořádně Emmu přikryla.

,,Kam se ženeš, Em?" Usmíval se na mě Niall.

,,Domů. Dneska bude spát Emma u nás, nevadí?" Dívala jsem se na něj s uslzenýma očima.

,,Řekneš mi, co se děje?" Utřel mi slzu z tváře a dal mi vlasy za ucho.

,,Snad to nic nebude." Pousmála jsem se.

,,Dobře, projdeme se, když máš Emmu v kočárku?"

,,Jasný, máme to kousek." Usmála jsem se.

,,Mimochodem, nebude ti vadit, když u nás dneska přespí Zayn s Perrie?"

,,S Perrie?" Vyvalila jsem na něj oči a on ukázal za roh, kde se spolu líbali.

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat