,,Emily?" Usmál se, přistoupil o krok blíž a chytl mě za ruku.
,,Ano?"
,,Jak jses rozhodla?"
Hladil mě svým palcem přes hřbet mojí ruky. Díval se mi do očí svýma nádhernýma očima do těch mých a mně se podlomily kolena. Srdce mi bušilo jako zvon. Netrpělivě čekal na moji odpověď. Nejdřív se usmíval, po pár vteřinách se jeho pohled změnil na zoufalý. Asi po minutě jsem ze sebe konečně vydala první slova.
,,Nialle, hodně jsem přemýšlela a mám to stejně jako ty. Chci být s tebou. Odteď a navždy!" Usmála jsem se a něžně ho políbila.
,,Už jsem si myslel, že řekneš pravej opak, když jsi nad tím tolik přemýšlela." Řekl tiše mezi polibky.
,,A jak to bude dál?" Zamračila jsem se.
,,Nechci řešit jak to bude, hlavně, že budeme spolu." Usmál se a přitáhl si mě blíž.
,,Oukej, ty romantiku, ale klidni vášně. Jsem utahaná, jsou 2 ráno."
,,Tak to je nejlepší příležitost vlézt do postýlky." Usmál se na podíval se na mě těma svýma modrýma kukadlama.
,,Přesně tak, ale každej zvlášť." Vyplázla jsem na něj jazyk a skočila na postel.
,,Proč?" Poklesl rameny.
,,Řekl jsi napořád, takže ještě na to budeš mít času dost." Usmála jsem se a poslala mu letmou pusu, když jsem si lehala do postele.
,,Tak aspoň tulit se k tobě můžu, ne?" Udělal na mě svůj ,,psí" pohled.
,,No tak jo." Kývla jsem a on hned s úsměvem skočil do mojí postele.
Přitulil se ke mně se slovy ,,Já tě už nepustím, nikdy. Budu vzornej."
,,Zejtra Harry s Emily odjíždí, viď?" Podívala jsem se na něj.
,,Jo, letí do Dominikánské republiky." Usmál se.
,,No vidíš, ráno jim musím ještě dát svatební dar."
,,Tak na to hlavně nezapomeň." Usmál se a políbil mě do vlasů. Mně už se pomalu zavírali oči.
,,Emily?"
,,Hm?"
,,S tou Ali mě to mrzí. Bylo to jinak, než si myslíš."
,,Hm."
,,Vím, že jsi naštvaná, ale musím ti říct, jak to vlastně mezi námi bylo."
,,Hm."
,,Začali jsme spolu chodit, když nám bylo 18. Ten vztah nám klapal. Ali dělala modeling a já se věnoval zpívání, každej jsme měli svoje koníčky a tak nám to vyhovovalo. Asi půl roku, co jsme spolu byli jsme s klukama museli odjet na měsíční turné. Neměla s tím problém, naopak, psali jsme si, volali a všechno bylo vpohodě. Chodila a na různé večírky kvůli práci, nebránil jsem jí v tom, taky žiju tenhle život, aspoň jí čas lépe utíkal. Práce skončila dřív, než jsme mysleli, tak jsem odjel za Ali od 2 dny dřív. Strašně jsem se na ni těšil. Na letišti jsem jí ještě běžel koupit růže, když jsem ale šel okolo trafiky, tak jsem si všiml úvodní fotky na novinách, byla tam Ali a nějaký modní fotograf, jak se líbají u jejího domu se slovy DIVOKÁ ALI SE NÁM ROZJÍŽDÍ, KDYŽ NIALL ODLETÍ ZA OCEÁN, TAK ALI NEVÁHÁ A LOVÍ JINÉ. při čtení tohohle se mi zastavilo srdce, rychle jsem chytl prvního taxíka a vyjel za ní, bylo to nějak pozdě večer. U ní doma bylo rozsvíceno. Zkusil jsem kliku a bylo otevřeno, tak jsem si sundal boty a šel pomalu k ní do obýváku. To, co jsem tam viděl bych nikomu nepřál, Ali a ten fotograf.. spolu.. nazí. Byla to hrůza. Rychle jsem odešel a už jí nikdy nechtěl vidět. Po pár týdnech se mi ozvala, že semnou potřebuje nutně mluvit. Šli jsme spolu na kafe, kde se mi snažila namluvit, že je těhotná. Nechtěl jsem od ní nic takového poslouchat, hodil jsem po ní 300liber a odešel se slovy, že ikdyby to bylo moje, tak to nechci, rozhodně ne s ní. Pak už jsem četl jneom, že se stěhuje do Los Angeles fotit pro nějaký časopis. Dlouho jsem se z toho nemohl dostat. Celý rok jsem holku nechtěl ani vidět... ale pak se mi zdálo o krásné hnědovlasé cizince, kterou potkám u eiffelovky, bral jsem to jako znameni, nikdy se mi o nikom nezdálo. Musel jsem tě pozvat na to rozlitý kafe. Sice to mělo i ty špatné chvíle, hlavně těch posledních 6 let, ale teď jsem ten nejšťastnější chlap na světě, víš?"
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...