38..

3.5K 146 8
                                    

Ráno:

,,Lásko, vstávej, už jsou 2 odpoledne." Budil mě Niall hlazením po vlasech.

,,Ale mně se nechce vstávat." Zasmála jsem se a stáhla ho k sobě do postele.

,,Emily, je vzhůru celej barák, neměli bysme.." Zasmál se a snažil se odtáhnout.

,,Večer ti to nevadilo." Zasmála jsem se a políbila ho na rty.

,,Večer to dělali všichni, tak to nikomu nevadilo." Zasmál se a odtáhl se ode mě.

,,Chceš mi to vrátit za to, jak tě vždycky odmítám já?" Zasmála jsem se a posadila.

,,Aspoň víš, jak mi je." Vyplázl na mě jazyk a odešel dolů k ostatním.

Vstala jsem a zamířila hned do koupelny. Při pohledu do zrcadla jsem se zhrozila. Rozcuchaná, rozmazaná s kruhama pod očima. Následky toho, že jsem se včera neodmalovala, kvůli tomu, že jsme šli všichni hned do postele. Konečně jsem si stáhla z obličeje všechen make-up, řasenku i linky a šla hned pod sprchu. Po sprše jsem si hned vyčistila zuby a rozčesala svoje mokré vlasy. Hodila jsem na sebe spodní prádlo, volné tepláky a tílko s šedivou mikinou s kapucí. Sešla jsem dolů a čekala, že všichni budou obědvat, omyl, všichni seděli jako mrtvoly u hrnků s čajem. Po včerejšku jim bylo asi špatně, jedinej, kdo se cpal jídlem byl jako vždy Niall. Při pohledu na mně přestal jíst.

,,To chceš být celý den doma?" Nadzvedl obočí.

,,A co jinýho? Všude je zavřeno a já zítra vstávám do práce." Rozhodila jsem rukami.

,,Já myslel, že ti pojedu ukázat náš novej byt." Sklopil hlavu a všichni začli běhat pohledy na mě a Nialla.

,,Vy se jako chcete stěhovat?" Probrala se Eleanor a Zayn se hned začal smát.

,,Tys o tom věděl?" Střelil po něm pohled Louis.

,,To je přeci jasný, tohle pako ani neví, jakej je rozdíl mezi podnájmem a pronájmem." Bouchl Nialla po rameni a všichni se začali smát.

,,To je skvělý a co ty Zayne?" Řekl najednou Harry a mně se sevřel žaludek. Úplně jsem na něj zapoměla, nemůže tu přeci bydlet sám.

,,O mě si nedělejte starost, stejně věčně nejsem doma." Mávl rukou a odpil si čaje.

,,Fajn, tak já se obléknu a za půl hodiny vyrazíme?" Pohladila jsem Nialla po hlavu a on se na mě podíval.

,,Jasný." Usmál se tím jeho krásným úsměvem a já se vyšla nahoru zase převléct.

Nejradši bych zůstala oblečená takhle, ale novináři jsou všude a nechci Niallovi dělat ostudu, stačí, že jsme pořád pronásledovaný a titulní strana se nám taky častokrát nevyhnula. Vzala jsem si černé oteplené legíny a dlouhý šedý svetr do půlky stehen. Vlasy jsem trošku přefoukla fénem a hodila do culíku. Neochotně jsem si namalovala trošku řasenky a víc se neřešila. Došla jsem pro Nialla a vyrazili jsme.

Jeli jsme jenom asi 10 minut a dorazili jsme před velký panelák. Z venku vypadal dost dobře, měl novou fasádu, plastové dveře, na první pohled vážně pěkný. Niall odemknul a táhl mě za ruku k výtahu. Niall zmáčkl číslo 10, což bylo poslední patro. Když nám výtah dal pípnutím signál, že jsme dosrazili do správného patra, tak jsem se rozhlédla po chodbě. Byly tam jenom jedny dveře.

,,Nemáme sousedy?" Zasmála jsem se.

,,V tomhle patře ne. Máme totiž byt přes celé patro." Dořekl a já jsem vyvalila oči.

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat