Probudila jsem se kolem poledne, ale Niall v posteli nebyl, nebyl vůbec v tomhle pokoji. Takže jsem se oblékla a šla jsem si opláchnout obličej. Vyšla jsem na chodbu, on pořád nikde, takže jsem prošla celý hotel. Nikde nebyl, takže jsem se šla zeptat Harryho a Naty, jestli o něm něco neví. Asi jsem přišla vážně nevhod, Naty mi otevřela polonahá a měla na sobě jenom Harryho košili a Harry mi mával, zřejmě nahý, měl na sobě jenom přehozenou deku.
,,Propropropromiňtě, nechtěla jsem rušit."
,,To je v pořádku, ségra. Co potřebuješ?"
,,Nevíš, kde je Niall?"
,,On ti snad po včerejšku zdrhnul?" Vykulila na mě Naty oči.
,,Byl si tu jenom pro klíče a někam zdrhnul." Řekl Harry.
,,Jak jako po včerejšku?"
,,Sestřičko, všichni víme, že jsi u něj spala."
,,No a?"
,,Tak to snad každýmu dojde." Začala se smát.
,,Takhle to právě není. Zayna jsi viděla?"
,,Ne, odjel včera v noci. Byl pomlácený a nechtěl se s někým bavit."
,,Pomlácený je spíš Niall. Kdyby se Zayn nechoval jako kretén, tak by se s nim lidi třeba bavit mohli." Zamračila jsem se.
,,Tohle myslíš jak? Vy jste se pohádali? Vždycky jste si rozuměli."
,,Neřeš to, už musím letět, ahoj."
Nechtěla jsem je moc dlouho rušit a šla jsem do pokoje, který mám s Gemmou.
,,Ahoj." Řekla jsem zklesle.
,,Ahoj, Em."
,,Nebudu tě tu rušit, pojedu co nejdřív domů. Vezmu si jenom věci."
,,Ne, nemusíš nikam jezdit, všichni jedeme až večer. Mrzí mě, že jsem ti včera takhle zabrala pokoj, omlouvám se."
,,Ne, o tohle nejde. Hale a neviděla jsi Nialla?"
,,Jo, viděla jsem ho ráno, s někým volal a strašně křičel, potom někam odjel."
,,Aha, dobře, poradila bys mi cestu autobusem do Londýna?"
,,Neřeš autobus, odvezu tě."
,,To bys byla hodná." Usmála jsem se na ni.
,,Dobře, tak pobal věci, já už taky něco mám." Řekla, když si přečítala smsku na mobilu, která jí právě přišla.
,,Dobře, tak můžeme."
Cestou jsme si většinou mlčeli, ale pak měla otázku, jako snad každej.
,,Co Niall?"
,,Co by mělo být?"
,,Už jste spolu?"
,,Nikdo neřekl, že spolu někdy budeme."
,,Prosimtě, řeknou ti to všichni z rodiny. Jste pro sebe jako stvořený."
,,Doufala jsem v to, ale asi víš, kvůli čemu to minule nevyšlo."
,,Slyšela jsem, že jsi měla novou práci, kde jsi byla spokojená, takže jsi nechtěla děti, nakonec jsi prý tahala těžký věci, až jsi nakonec potratila a pak ses zase vypařila." S tímhle mě vážně dorazila. Vždyť to není pravda.
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...