Čas letěl, Harry s Naty se vrátili ze svatební cesty a kluci hned dva dny potom odjeli na měsíční turné po Americe. Našla jsem si práci v Londýnské firmě, která pořádá různé akce a večírky. Jelikož jsem měla štěstí, tak mě přiřadili do vysoké pozice, která má pod sebou několik lidí. Zkrátka mi přišla objednávka na nějaký večírek, požadavky a do jaké ceny. Já jsem udělala všechno papírování a nadyktovala jsem lidem pode mnou, co mají všechno do té doby zařídit. Na večírky jsem ale chodila já sama, abych všechno upravila a opravila a kontrovala celý průběh akce. Párkrát semnou byla dokonce i Naty, jelikož měla o víkend volno. Zatím ještě bydlíme ve vile, Naty si chce vybavení bytu prodiskutovat s Harrym. Je vidět, že jí Harry hodně chybí, mně ovšem Niall taky. Až se vrátí, tak zase odjede Harry s Naty na dvě noci do Francie, což jsem ji dala jako svatební dar. Pak už by kluci snad všichni měli být konečně doma.
Přišla jsem domů z práce a napustila jsem si horkou vanu. Když jsem z ní asi po hodině vyšla, tak jsem slyšela klíče od dveří, přišla Naty.
,,Emily? Jsi doma?" Křičela na dálku.
,,Jojo, hned jsem u tebe." Křikla jsem na ní a oblékala jsem se do županu.
,,Mám pro tebe překvápko." Usmála se a rozsvítila světlo na chodbě.
Přiběhlo ke mně malé štěňátko bígla.
,,Kluci tě zabijou, ale je krásnej." Usmála jsem se a hladila tu malou potvůrku.
,,Kluci to ví, Harry mi to tak trošku přikázal, abych to nebyla tolik sama." Usmívala se a nalívala vodu do misky.
,,Už máte jméno?"
,,No, Harry řekl, že když se naštve, tak ho pojmenujem po někom z kluků." Zasmála se. ,,Ale líbí se mu jméno Nicky." Usmála se.
,,Ahoj, Nicky." Usmívala jsem se a pořád ho hladila.
V noci:
Bylo něco kolem 2 ráno a vzbudila mě smska.
NIALL-CHYBÍM TI? Zamrkala jsem očima a pořádně si přečetla smsku.
EMILY-OVŠEM, ŽE MI CHYBÍŠ. JAKTO, ŽE NESPÍŠ?
NIALL-A JAK MOC TI CHYBÍM?
EMILY-MOC, TĚŠÍM SE AŽ BUDEŠ SEMNOU.
NIALL- A CO DOSTANU, AŽ PŘIJEDU?
EMILY-SLADKOU PUSU?
NIALL-TO NESTAČÍ. Přemýšlela jsem, co mu mám na to napsat. Moje ruce ovšem tak nějak psaly sami.
EMILY-SEX?
NIALL-TO UŽ ZNÍ LÍP.
EMILY-14 DNÍ JSEM BEZ TEBE A NEJDE TO VYDRŽET.
NIALL-TO SI PIŠ, NEJRADŠI BYCH TEĎ ZA TEBOU PŘILETĚL A VOJEL TĚ UŽ U VCHODOVÝCH DVEŘÍ. Nad touhle smskou jsem se musela zasmát. On prostě z toho puberťáka nikdy nevyroste. Ale tak když už jsme u toho..
EMILY-VŮBEC NEVÍM, JAK TO TU BEZ TEBE VYDRŽÍM JEŠTĚ PŘES DVA TÝDNY, TO TĚ SNAD VOJEDU NA KUCHYŇSKÝ LINCE HNED PŘI PŘÍCHODU DOMŮ.
NIALL-ANI MI O TOM NEMLUV, KUCHYŠKÁ LINKA? TO SI NECHÁM LÍBIT.
EMILY-DĚLALA JSEM SI SRANDU.
NIALL-ALE JÁ NE. CHCI KONEČNĚ CÍTIT TVOJE POLÍBKY NA MÉM TĚLE, CHCI KONEČNĚ MAČKAT A KOUSAT ČÁSTI SVÉHO TĚLA, CHCI TI KONEČNĚ DĚLAT DOBŘE, HÝČKAT TĚ, VZDYCHAT TVOJE JMÉNO A ŘÍKAT TI, JAK MOC TĚ MILUJU. Při tomhle mi už naběhla husí kůže, sakra, musí mi zrovna tohle psát? Zrovna, když tu teď není? To je za trest. Tolik dní bez něj je jako kuřák bez nikotinu, taky už ho konečně u sebe potřebuju mít!
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...