65..

2.8K 155 3
                                    

,,Sakra, ztrácíme ji." Křikl doktor a poslal sestru pro dalšího doktora.

Obživovali ji a napíchli další injekci. Puls pořád neměnně byl pouhou rovnou čárou. Všude okolo panika. Brečel jsem. Musí žít! Sakra, musí žít!..

,,Lásko, vrať se! Nesmíš mě tu nechat! Nesmíš mě opustit!"

Doktoři se nevzdávali a pokračovali v masáži srdce. Další doktoři zatím pomocí císařského řezu vyndali dítě. Sálem se rozlehl dětský pláč a doktoři ho hned odnesli. Teď jsem to nevnímal. Zajímala mě, Emily. To ona byla pro mě číšlo jedna.

,,Miláčku, prosím, nesmíš mě tu nechat. Máme miminko. Vrať se, mrzí mě, že jsem tě podvedl." Křičel jsem po celé místnosti se slzami v očích.

Emily

Slyšela jsem hlasy. Hlavně Niallův hlas. Řekl větu ,,Vrať se, mrzí mě, že jsem tě podvedl." Začala jsem pomalu otevírat oči a podívala se na Nialla poskakujícího vedle mě.

,,Cos to řekl?" Řekla jsem vystrašeně a pootevřenou pusou.

,,Emily, miláčku, ty žiješ." Vydechl si a chtěl mě políbit.

,,Ptala jsem tě, co jsi to právě řekl!" Vykřikla jsem a všichni se na nás podívali.

,,Bylo to s Ali, ale jenom jednou. Nevěděl jsem, že jsi těhotná. Vlastně si to ani nepamatuju, prostě jsem se vedle ní ráno probudil." Říkal zoufale.

,,Vypadni!" Vykřikla jsem a ukázala na dveře.

,,Prosím lásko, neblázni. Miluju jenom tebe, prosím." Šeptal zoufale.

,,Řekla jsem vypadni a už se nevracej!" Křikla jsem nahlas, dokonce se ho vyhnal hned i sám doktor.

,,Co je s dítětem?" Dostala jsem se ze šoku a hned se ptala doktora.

,,Šlo hned do inkubátoru, zítra se na něj budete moci jít podívat."

,,Je to chlapeček, nebo holčička?"

,,Chlapeček." Kývl a mně zase začali štípat oči od štěstí i od pláče.

,,Teď vás odvezeme na pokoj, kde se prospíte. Potom za vámi přijde sestřička a doplníte údaje dítěte, hlavně si rozmyslete jméno." Řekl a já kývla.

Jméno? Vlastně jsme s Niallem ani pořádně žádné nevybrali. Řekli jsme si, že o vybereme, až miminko poprvé uvidíme. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že máme dítě. Já a Niall. Malého chlapečka. Počkat, já a Niall? Vážně si zaslouží být vůbec tátou, když dokázal podvést svoji přítelkyni? Ještě k tomu s bejvalkou, která má místo mozku vzduchoprázdno.

**

,,Tak, slečno Urbánková, už jste vybrali jméno?" Usmívala se na mě sestřička.

,,Neměla jsem se o tom s kým poradit, takže to bude James."

Pousmála jsem se nad myšlenkou, že je to Niallovo a dokonce i Liamovo druhé jméno.

,,Sestřičko, může mi přijít návštěva?"

,,Měla bysme mít klid, ale dobře tedy, můžete, ale jenom dva lidi." Pousmála se a byla na odchodu.

,,Sestřičko, můžu váš ještě o něco poprosit?"

,,Samozřejmě." Nahodila milý úsměv.

,,Chci zakázat přístup Nialla Horana ke mně i k Jamiemu." Zamračila jsem se.

,,Zařídím." Kývla a odešla.

Niall

Utápěl jsem se v jenom non-stop baru a lil do sebe alkohol. Sakra, jak jsem to mohl tak podělat? Je dobře, že to ví, nebo ne? Ovšem ikdyby, tak se to měla dozvědět jiným způsobem. Neexistuje větší debil a zoufalec než jsem já. Mávl jsem na barmana, že chci další drink. Po chvíli si ke mně k baru někdo přisedl. Otočil jsem hlavu a uviděl člověka, kterého jsem teď a vlastně už vůbec nikdy nechtěl vidět.

,,Ali!" Vykřikl jsem a postavil se.

,,Ahoj Nialle, co tady truchlíš?" Zachychotala se. Nebýt to holka, tak se tu s ní snad začnu i prát.

,,Musíš se ještě tak debilně smát, do hajzlu? Zničila jsi mi život, ty děvko!" Vykřikl jsem na celý bar.

,,Co co co jsem udělala?" Vykoktala.

,,Emily se dozvěděla, že jsem jí s tebou na konci srpna podvedl."

,,Ten večer bych radši ani neřešila." Mávla rukou.

,,Jak neřešila? Ty možná ne, ale já jo! Emily mi zrovna před pár hodinama porodila dítě a já ani nevím, jestli mám syna, nebo dceru! Mám k nim zakázaný přístup, chápeš to, ty krávo!" Křičel jsem, že ke mně už přišel i vyhazovač.

,,Emily byla těhotná? Vy máte dítě?" Vyvalila oči.

,,Jo, posral jsem to."

,,Nialle, ale my jsme spolu v ten večer nespali. Ráno jsem si z tebe dělala jenom srandu. Byli jsme úplně na mol a říkal jsi, že máte doma přes noc mimino a že nemůžeš přijít domů zlitej, tak jsme šli ke mně a v tý opilosti ses skvlíknul sám." Začala tiše mluvit.

,,My jsme spolu nespali?" Zeptal jsem se znovu a ona zakroutila hlavou.

,,Dobře, musíš pro mě něco udělat." Podíval jsem se na ní uslzenýma očima a ona kývla.

**

,,Fajn, jdi na pokoj 202 a řekni, že jsi Eleanor Calder a oni tě k ní pustí. Musíš jí to vysvětlit."

,,Neboj zvládnu to. Hlavně si necháme pro sebe to, že jsme se probudili vedle sebe úplně nazí." Mrkla na mě a šla směrem k jejímu pokoji.

Emily

,,Slečno, přišla za vámi nějaká Eleanor, tvrdí, že jste kamarádky.Můžu ji poustit dál?" Přišla se mě zeptat sestřička a já kývla.

Ve dveřích se objevila dámská postava. Eleanor to ale rozhodně nebyla.

,,Ali?" Pootevřela jsem oči.

,,Ahoj, Emily." Sklopila zrak a šla k mojí posteli.

,,Co tady chceš? Nemáš tady co dělat!" Zamračila jsem se.

,,Já vím, ale potřebuju, abys mě vyslechla." Mluvila smutně.

,,Chceš mi snad říct, že s tebou spal víckrát? Fajn, proč ne!" Zamračila jsem se a zkřížila ruce na prsou.

,,Ne, chci ti říct, že jsme spolu nespali. Spal u mě v bytě, dokonce v mý posteli, ale z důvodu, že se strašně ožral a vy jste doma měli to mimimo od Harryho, tak prostě říkal, že domů ožralej nemůže. Tak spal u mě. Usnul dokonce v oblečení a když se ráno probudil, tak místo vysvětlení zmizel."

Koukala jsem na ní, na její smutné výrazy. Ani na chvíli mi nepřišlo, že by lhala. Buď umí dobře lhát, nebo má pravdu, ale já jí momentálně věřím. Musím jí věřit. Niall je přeci otec našeho dítěte..

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat