Kluci začali řešit další a další věci a já si sedla k Naty a poslouchala je. Atmosféra vypadala docela dobře, ale najednou někdo zaťukal na dveře. Pomalu jsem je otevřela a v nich stála hnědovlasá dívka s bílým kožichem, krátkou sukní a na vysokých černých kozačkách- Ali...
,,Ahoj lidi." Ukázala svoje vybělené zuby a s úsměvem se vecpala k Niallovi.
,,No nazdar." Zahlásil Zayn, když se pořádně rozkoukal.
,,Jak se máš, zlato?" Vůbec neřešila reakce ostatních. Pohladila Nialla po tváři. S ironickým úsměvem přešla na mě a já jí probodávala pohledem.
,,Mám se fajn, jsem rád, že jsi přišla." Usmál se a zastrčil jí pramen vlasů za ucho.
,,Za tebou přeci vždycky. Všichni tě moc zdraví." Usmívala se na něj, jako kdyby se mezi nimi nikdy nic nestalo. Přísahám, že kdybych dokázala probodávat pohledem, tak už je ta svině mrtvá!
,,Co se mračíte?" Přešel Niall všechny pohledem.
,,Jenom, že tady Ali dělá, jako by se mezi vámi nic nestalo." Zamračil se Harry.
,,Vždyť přeci nestalo. Možná pár menších hádek, to je přeci normální." Mykla rameny a znovu se usmála na Nialla, který jí úsměv oplácel.
,,Já jí zabiju." Šeptla jsem Natce do ucha a pomalu zatínala pěsti.
,,Ser na tu svini." Vykřikla nahlas v češtině.
,,O čem si tam pořád povídáte vy dvě?" Pousmál se na nás Harry a já jenom mávla rukou, aby to neřešil.
,,Tak miláčku, už víš, kdy tě pustí?" Hladila Ali Nialla po ruce.
,,Myslím, že tak do 14 dní." Pousmál se.
,,To je super." Usmála se.
,,Ali, co se mezi námi vůbec kdysi stalo? Kluci říkali, že už spolu přes 6 let nejsme."
,,Malá hádka, nedokázala jsem bez tebe vydržet půl roku, kdy jsi jel na turné. Tak jsme se v dobrém rozešli, ovšem vídali jsme se pořád až do teď." Usmívala se na něj, potom hned pohledem přešla na mě a našpulila ironicky rty na polibek.
Začala se přibližovat k Niallovi a políbit ho, to už mi ale praskla všechna trpělivost.
,,Nevydržím to." Vykřikla jsem a čapla Ali za vlasy.
,,Emily, ne!" Křičela na mě Naty.
Ignorovala jsem jí a táhla Ali za vlasys ven z pokoje.
,,Co si jako myslíš, že děláš ty slepice?" Vykřikla na mě.
,,Vlastně jenom tohle." Řekla jsem klidně a udeřila pěstí do její levé tváře.
,,To bylo za tu pusu po svatbě." Vykřikla jsem znovu a hned jak se na mě znovu otočila, tak jsem jí vpálila další.
,,To bylo za tu přetvářku teď tady!" Vykřikla jsem a surově jí začala mlátit do obličeje.
,,Tohle je za to, že jsi vůbec kdysi chodila s Nialllem. Tohle je za to, jak jsi se k němu zachovala. Tohle je za to, jak jsi se nám snažila zkazit vztah. Tohle je za to, že se to pokoušíš udělat znova. Tohle je za to, že tě tolik nenávidím ti svině.." Chtěla jsem pokračovat, ale někdo mě od ní odtáhl-Zayn.
,,Emily, stačilo." Křikla Naty a rázem se chytla za břicho.
,,Proboha." Přiběhla jsem k ní a dotáhla na židli.
,,Tohle ti nedaruju, ty krávo vesnická!" Křikla Ali, když si žmoulala rudou nateklou tvář.
,,Říkalas něco, ty děvko?" Křikla jsem na ní zpátky.
,,Říkala jsem toho hodně!" Křikla znovu. Jak to dělá, že mě ta mrcha dokáže tolik naštvat?
,,Momentík, sestřičko." Pohladila jsem Naty po rameni a vrátila se k Ali.
,,Hraješ si na moc velkou hrdinku. Měla by sis jít někam nanést znovu tu tvojí tunu makeupu!" Vykřikla jsem těsně před ní. Vlepila mi facku a já trošku uhnula hlavou na stranu.
,,To je všechno, co dokážeš? Jo pardon, ony by se ti zlomily umělý nehtíky." Ironicky jsem se usmála. Chytla mě za límec svetru a přitáhla si mě blíž.
,,Nezahrávej si, holčičko. Nevíš, s kým máš tu čest."
,,Vážně ne? Já tu vidím namyšlenou krávu, která myslí jenom na svůj xicht a tělo." Mykla jsem rameny.
,,Říkám ti, nedovoluj si!" Křikla hlasitějš až se na nás otočili i dva doktoři, co šli okolo.
,,Nebo co?"
,,Nebo uvidíš. Možná jsi vyhrála bitvu, ale já vyhraju válku." Usmála se na mě jakoby nic.
,,Chceš mě zastrašit?"
,,Ani nemusím, už tak jsi chudinka, se na sebe podívej."
,,Ty kundo!" Vyjela jsem po ní znova a chytla jí silně vlasy.
Podkopla jsem jí novy až spadla. Sedla jsem si na ní a dala jí ještě 3 pěsti. Začala si už dávat ruce před obličej a tak jsem přestala. Vstala jsem a ještě do ní kopla.
,,Než otevřeš vůbec hubu, tak se zamysli! Abys tady rovnou nezůstala!" Vykřikla jsem a šla k ostatním, kteří postávali stranou a na všechno koukali.
,,Ty vole, Emily." Vykřikl Zayn.
,,Co?" Zamračila jsem se na něj.
,,Máš 50 kilo a takhle se pereš? Kde se to v tobě vzalo?"
,,Nevím, ale můžu pokračovat, jestli máš zájem." Zamračila jsem se a prokřupla si prsty.
,,Emily, tohle jsi ale neměla. Budeš mít problémy." Řekla Harry, když přivedl zpátky Naty.
,,Kunda vymaštěná, až se probere, tak se s ní teprve budu bavit. Má akorát velkou hubu a zadek. Nic jinýho." Zamračila jsem se.
,,Měli bysme jít domů." Řekla Naty a podpírala si záda.
,,Máš pravdu, jdu se jenom rozloučit."
Vešla jsem do pokoje, kde ležel nervozní Niall.
,,Kde je Ali?" Zamračil se na mě a mě pohltil smutek.
,,Šla si opravit makeup." Řekla jsem rázně, snažila jsem se nerozsypat.
,,Co jsi jí udělala?" Pootevřel ústa a smutně na mě hleděl.
,,Nic, jenom jsme si konečně vyřídili účty." Mykla jsem rameny a vzala si ze sousední postele svojí bundu.
,,Proč jsi na ní vůbec vyjela?" Podíval se na mě nechápavě.
,,Protože se mi už dlouhou dobu snaží zničit život." Se slzami v očích jsem se na něj dívala. Oblékla jsem si bundu a šla ke dveřím.
,,Ehm.. Emily?" Zamručel.
,,Ano?" Otočila jsem se zpátky na něj.
,,Přijdeš zítra? Chtěl bych s tebou mluvit."
,,Jasně, přinesu ti i ty věci. Ahoj." Kývla jsem na něj a zmizela za dveřmi...
Bitkáá :D Tak jste aspoň trošku spokojené? :DD
ČTEŠ
Finding LOVE //Niall Horan// CZ
FanfictionDospělácký život je tu a práce s ním. Pozná Emily svou první velkou lásku při práci delegáta? Dokáže vydržet vztah slavnému Niallovi a obyčejné dívce z vesnice? Zůstanou spolu, nebo se brzy rozloučí? Budou jim to ostatní přát? Nebo jim to někdo/něc...