The END..

4.4K 285 67
                                    

Za 3 měsíce

,,Nemrkej tolik, nebo si ty oči rozmažeš." Křičela na mě Lou.

,,Svatební kytice už dorazila?"

,,Tady!" Křikla Gemma a nesla mi kytici růží.

,,Super, zapněte mi šaty." Ukázala jsem na záda a všechny se ke mně rozběhli.

,,Děkuju. Co Jamie?" Rozhlížela jsem se po Eleanor.

,,Už ho nesu. Před chvílí se vzbudil." Přicházela k nám Eleanor z dětského pokojíčku.

,,Obleču ho a za chviličku můžeme vyrazit."

,,Tak můžeme, dámy?" Přišel za námi Zayn a já kývla.

Vyrazili jsme směrem k radnici. Jeli jsme více auty a troubili na celé město. Seděla jsem vepředu na místě spolujezdce a s námi ještě v autosedačce Jamie, Perrie a El, protože mi jde za svědka a věčně ji potřebuju u sebe. Vystoupili jsme a všichni už na nás čekali. Šli jsme dovnitř a se zaměstnankyní radnice jsme projednávali věci ohledně svědků, prstýnků, příjmení a tak podobně. Šli jsme se seřadit. Vynutila jsem si taky průvod našich nejbližších. K oltáři mě povede Niallům otec. Mrzí mě, že tu nemám rodiče, mrzí mě, že mě k oltáři nemůže odvést můj vlastní táta. Táta, který mě vychoval a že tu semnou nemůže být matka, kterou jsem vždy obdivovala a milovala.

Hudebníci začali hrát a dvojice pomalu vycházeli. Nejdřív se rozeběhla Lux a začala rozhazovat okvětní lístky. El mi ještě rychle podala kytici. První šel Niall s jeho maminkou. Po nich Greg s Nicol a Theem, kterého Nicol nesla. Dál Zayn s Perrie, Liam a Danielle, Louis s El, která nám nesla Jamieho a jako předposlední Harry s Naty a Emmou a jako poslední já s Bobbym. Všichni předemnou až na svědky začali uhybat do stran a sedat si. Konečně jsem se mu pořádně podívala do očí. Do očí Nialla. Mého budoucího manžela. Muže, kterého nadevše miluji. Muže, s kterým vím, že budu šťastná. Jediná změna od teď bude moje příjmení! Emily Horan! Navíc teď už vím, že spolu zvládneme všechno. Jdeme vstříc naší společné budoucnosti!!..

Holky nevím, jak vy, ale vypadá to, že se rozpláču. Strašně moc jsem se vžila do tohohle příběhu a bude těžký ho ukončit. Byly to měsíce bolavých prstů od psaní. Doufám, že se vám příběh líbil. Děkuju moc všem čtenářkám.

Prosím zanechte tu všechny koment, jak se vám příběh líbil.

Děkuji vám všem za krásné komentáře a spoustu votes!

Další na řadě příběh Change for LOVE, kdo ještě neviděl trailler, tak už je na čase. Doufám, že se vám bude líbit aspoň tolik jako Finding LOVE a prosím, hlavně ho někdo čtěte :D

Ještě jednou vám všem děkuju. Bye ***Finding LOVE***

Finding LOVE //Niall Horan// CZKde žijí příběhy. Začni objevovat