46.Bölüm

2.9K 178 178
                                    


Bölüm Şarkılarımız: Asya /Pişmanım - Doğan Canku/Gecelerim

Asil karınlarının kazınabileceğini düşünerek bir şeyler hazırlamaya koyuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asil karınlarının kazınabileceğini düşünerek bir şeyler hazırlamaya koyuldu. Karısını da bu süreçte düşünmesi için yalnız bıraktı. Bulunduğu odadan bir yere kıpırdaması ya da kaçması zaten mümkün değildi. Dudağının kenarı bu düşünceyle küstahlık edip yukarı doğru kıvrıldı. Onunla şu günleri göreceğine ihtimal bile vermezken şimdi bir çatı altındaydı.

Ocağın başında olmaktan dolayı terleyince çareyi azıcık uzaklaşmakta buldu. Göz ucuyla da karısının odasını kontrol etti. Ses çıkarmadığına göre biraz olsun sakinleştiğini düşünüyordu. Bundan cesaret alarak kapısını tıklattı, herhangi bir cevap alamayınca da yavaşça araladı.

Gazel hâlâ bıraktığı yerde oturuyordu. Öylece cam tarafına bakıyordu. Kaşları çatıktı. Ara arada dudak ve tırnaklarını kemiriyordu ama katiyetle yüzüne bakmıyordu.

''Hadi gel, böyle aç acına olmaz. Bir şeyler yiyelim, sonra gene devam edersin protestona.''

Gazel adamın dediklerini duymazdan gelerek yatağın içine büzüştü. Asil'in o alaycı ses tonu kulaklarını tırmalıyordu. Ona dair hiçbir şeyi ne görmek ne de duymak istiyordu. Bu kapandan bir an önce kurtulmak dışında da emeli yoktu. Bunu nasıl başaracağını şimdilik bilmese de pes etmeyecek, bu adama da boyun eğmeyecekti.

''Hem ne derler bilirsin, sofraya küslük olmaz.''

Gazel yorganı sonuna kadar üstüne çekince Asil cılız bir nefes aldı. Adımlarını yatağa yöneltti.

'' Kendi rızanla gelmezsen eğer seni kucaklar, oraya götürürüm. Bunu yapmak benim için çok da zor değil biliyorsun ki,'' diye söyleyip hususi damarına bastığında beklediği tepkiyi almanın memnuniyeti vardı yüzünde.

Gazel üzerindeki yorganı tepikleyerek yataktan çıksa da adama pas vermedi. Sinirli, seri adımlarla odayı terk etti. Mutfağa doğru yürüdü. Bu sırada çaktırmadan etrafı kolaçan etmeyi de ihmal etmedi. Kaçabileceği herhangi bir yer ya da açıklık arıyordu. Bunu anlayan Asil gülümseyerek masanın başına geçti. Rahatça yerine kurularken kazağının kollarını sıvadı.

'' Boşuna bakınma güzelim, kaçacak herhangi bir yerin yok.''

'' Sen öyle san!'' diyen kız sinirle sandalyeyi çekip oturdu. Asil'in o kendinden emin olan hâl ve hareketleri karşısında cinleri iyicene tepesine çıkmıştı.

'' Elbet yokluğumu fark edecek birileri. O zaman ne yapacaksın bakalım...''

'' Şu an yaptığımdan fazlasını yapmam herhalde. Kanunlar benden yana ne de olsa.''

Gazel'in sonuna kadar açılan yeşil gözlerine aldırmadan eğlenen tonunu sabit tuttu.

'' Karımı kaçırdığım için beni içeri tıkacaklarını düşünmüyorsun herhalde...''

Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin