Bölüm Şarkımız: MFÖ/ Hep Yaşın 19
Gazel eve geldikten sonra önce diş fırçalamayı sonra giyinmeyi sonra da acıkmayı bahane etmişti. Dışarıdan yansıması sadece bu kadardı. Ne kadar itiraf edemese de asıl derdi Asil'in henüz eve dönmemiş olmasaydı. İkizler de bu konuda tek kelime etmeyince sıkıntıdan patlayacak raddeye gelmişti. Kafasında kurduklarını kendisine yakıştıramıyordu. Şehla'nın bugünkü itirafları daha çok ona karşı olan ön yargısını körüklemişti. Olur olmadık bir şekilde hayal ederken buluyordu adamı, o kadını. Nasıl da güzeldi zaten. Asil'in gece boyunca bir içine düşmediği kalmıştı. Gülerken bile kadının ağzının içine bakıyordu. Dansları da çok samimiydi. Elindeki ekmekten sertçe bir ısırık aldığında kalbinin acısını azaltmayı planlıyordu. Tabii tek bir faydasını görmemişti o ayrı.
'' Abim hâlâ gelmedi...''
'' Hani sadece bırakacaktı bu kadını ? ''
Kayla Gazel'i gösterince Şehla durumu toparlamaya çalıştı.
'' Ama ne demişler, tilkinin gene dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı.''
Kayla da kardeşine uyum sağladı.
'' Hem dedem varken asla geç kalamaz.''
'' Kesin.''
Gazel o an orada değilmiş gibi sadece ekmeğiyle oyalanırken kızlar yeniden göz göze geldi. Kayla ve Şehla bu duruma anlam veremezken Gazel devreye girdi.
'' Ben doydum. Uykum da geldi zaten. Yatsam iyi olur.''
'' Az önce kaçmamış mıydı o kuzum ? ''
Gazel hissiz bir şekilde bakıp omuz silkti.
'' Geri geldi. Hazır yakalamışken keçilerimi tilkiye kaptırmayayım değil mi...''
Şehla ve Kayla'nın garip bakışları arasında oradan çıktı. Şehla o sırada Kayla'nın masanın üzerinde duran kolunu tuttu ve sarsarak gözden kaybolan kızı işaret etti.
'' Dediğini duydun değil mi ? ''
'' Galiba.''
'' Kızım, bu da demek oluyor ki Gazel konusunda büyük bir aşama kaydettik.'' Heyecanını gizleyemedi Şehla. Güldüğü belli olmasın diye tek elini dudaklarına bastırdı. '' Abime taş attı resmen!''
''Şehlacım, ona bakarsan bir deli de,'' deyip onu işaret etti. ''Kuyuya taş atıyor.'' Ardından kendini gösterdi. '' Kırk akılı da onu ne yaparsa yapsın o kuyudan çıkaramıyor. Senin sayende durum bu ve sen bundan zevk alıyorsun.''
'' Zevk almıyorum. Sadece bu konuya kayıtsız olmaması hoşuma gitti.''
'' Gazel üzülüyor.''
'' Evet. Hem de abim için...''
'' Şehla, bu kadar bencil olamazsın! Ya bu duygu tek taraflıysa ? Baksana abime, hiç umurunda değil gibi. Gizem varken bile bir başkasıyla rahat rahat gününü gün ediyor. Gazel'in gözü önünde bu yaptıklarından sonra abim bir şey hissediyor dahi olsa bana güven vermiyor. Ona nasıl versin? Bu işin olacağı varsa da bu gece bitti bence. Sen de artık zorlama...''
'' Deli misin sen ? Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik Kayla. Asıl plana bile henüz geçmedik. Yarına kadar bir sabret. Abimin bugün yaptıklarını elbet burnundan getireceğiz.''
'' Şehla, ben bu işte giderek ümidimi yitiriyorum. Bil diye söylüyorum, huzursuzum. Bu işin sonunda Gazel üzülürse seni de, abimi de kırmaktan korkuyorum.''
'' Saçmalama Kayla. Böyle bir şeyin olmasına başta ben müsaade etmem. Bence ben bir şansı daha hak ediyorum. Yarın için tasarladıklarımızı çöpe mi atalım şimdi ? Her şeyi bunun için yaptık, şimdi bir elin paçozu daha çıktı diye vaz mı geçelim ? '' Dudaklarını büzdü, gözlerini de yalvar yakar bir şekilde kısıp açtı. Kayla bir kez daha boyun eğdi ikizine. Ona destek olacağının sözünü verirken o gece tıpkı bir oda ötesindeki Gazel gibi huzursuz bir uykuya yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2
RomanceKliplerimiz; https://drive.google.com/file/d/1FElHtJaIutrcYpEnmXeCFIAWz7cl1RCm/view (Flüt Solo Mustafa Tuna- Sebebim parçasının fonu eşliğindedir.) https://drive.google.com/file/d/125EOhG4QD5jEcZVhUcCjZWMTXhBGGexh/view?usp=sharing Bu hikaye tüm hakl...