Bölüm şarkımız: İrem Candar/Bilmezdim
Bölümdeki balayı yeri ile ilgili çok detaylı bilgim yok. Netten bulduğum kadarıyla yazdım. Yine de yer ve saatle ilgili sıkıntı varsa belirtirsiniz. Keyifli okumalar canlarım.
Çiğdem'in sürprizleri bu kadarla da sınırlı kalmamıştı. Genç çift onunla beraber ardından hareket ederken Gazel son derece gergindi. Çiğdem duraklayıp arkasına döndü. Oğluyla kızı kadar sevdiği gelinine sevecen bir ifadeyle bakıp kapıyı araladı.
Beraber kalacakları odayı gündüzden dizayn etmişti. Odayı Gazel'in de hoşuna gidebilecek bir hale getirmişti. Asil'in açık tonlardan çok hoşlanmadığını biliyordu yoksa ama önceliği bir kadın olarak gelininin beğenisini kazanmaktı.
'' İkinci sürprizim de buydu işte çocuklar.''
Gazel nutku tutulduğundan dolayı tek kelime edemezken Asil büyük bir şok yaşıyordu. Annesinin bu denli ileri gideceğini düşünmediği için en az karısı kadar şaşkın ve tepkisizdi. Odasının geldiği hale inanamıyordu. Kısa sürede böyle usta bir iş çıkarmış olması gerçekten de takdire şayandı.
Duvarı kaplayan kağıtların desenin de belli belirsiz çiçek desenleri vardı. Rengi de pembenin en açık tonlarından biriydi. O kapkaranlık oda annesinin tercihleriyle aydınlık bir hava kazanmıştı. Eski koyu renkteki mobilyalarının yerini de açık gri ve kahve tonlarının hakim olduğu eşyalar almıştı. Kendisine ait olan köşede tamamiyle yok olmuştu. Asil özel eşyalarına el sürülmesinden pek haz etmediği için incelemesini kesip kaşlarını çatmıştı.
'' Araba koleksiyonum nerede anne ? '' diyen oğluna dikkat kesildi. Bu soruyu zaten beklediği için sakince yanıtladı.
'' Onları da yeniden düzenlediğim Gazel'in odasına indirdim oğlum.''
'' Keşke bunu yaparken benim de fikrimi almış olsaydın!''
'' O zaman adı sürpriz olmazdı Asil,'' diye cevap veren annesine laf anlatamayacağını kabullenerek geri adım attı. Gazel'le kesişti hemen ardından. O da halinden pek memnun değildi belli ki. Hatta aklından kara kara ne yapacağına dair ihtimaller geçirdiğine emindi. Bu işten asıl memnun olmaması gereken tek kişi kendisiyken bir de Gazel'in gereksiz tribini çekemeyecekti!
'' Gazel, sen de Asil gibi mi düşünüyorsun kızım ? ''
Gazel kadının kırılmaması için başını çabucak şekilde iki yana salladı.
'' Çok teşekkür ederiz. Ama keşke bu kadar zahmete girmeseydiniz.''
Asil'in dudakları alayla kıvrılırken Çiğdem anaç bir tavırla Gazel'i kucakladı.
'' Ne zahmeti tatlım. Aksine çok büyük bir zevkle yaptım hepsini. Tabii azıcık teyzenin yardımını da aldım. Yine de hoşuna gitmeyen bir şey olursa çekinmeden bana söyleyebilirsin.''
Kadının yaşının ötesindeki o enerjisi Gazel'i bile etkisi altına alıyordu. Çiğdem ablasının samimiyeti ve iyi niyetinden asla şüphe duymadığı kadar sahiplenmesinden de hoşnuttu fakat bu Asil'le aynı oda içinde yaşama fikrini güzelleştirmeye yetmiyordu. Akın ailesine karşı çizdikleri o mutlu çift profilinin meyveleri zaman geçtikçe muhtemelen daha ağır sonuçlar doğuracaktı ve ilerleyen zamanlarda bu dayatılan şeyler hem Asil hem de Gazel için katlanılmaz bir işkenceye dönüşecekti. Bunu bildiği için karamsar ve ürkekti. Asil'in bunun da hıncını bir şekilde yalnız kaldılar mı kendisinden çıkaracağını da bildiğinden sessiz adımlarla odayı tarıyor, kendine yatacak bir yer arıyordu.
Çiğdem onları yalnız bırakmasının vaktinin geldiğini düşünerek izin istedi ve çifte iyi geceler dileyerek odalarından çıktı. Kapıyı üzerlerine kapadığında mutlulukla gülümseyip ellerini çırptı. Sonunda Allah dualarını kabul etmişti. Kendisine hanım hanımcık gelinden öte bir kız çocuğu nasip etmişti. Oğlu o asiliğinden kurtulmuş, aşk gibi güzel, sıcak bir duyguyu tatmıştı. Sıradaki hedefi de babaanne olmaktı. Güzel düşüncelerini solduran tek şeyse kızı Şehla idi. Gece boyunca onunla tam olarak ilgilenmemişti. Ferhat'la ne yapmıştı onu bile bilmiyordu. Havadisleri ve ifadelerini almak üzere hemen iki adım ötedeki odaya yöneltti adımlarını, kapılarını tıklattı. Kayla'nın gelmesini söyleyen sesi üzerine de zarif bedeniyle içeri süzüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2
RomanceKliplerimiz; https://drive.google.com/file/d/1FElHtJaIutrcYpEnmXeCFIAWz7cl1RCm/view (Flüt Solo Mustafa Tuna- Sebebim parçasının fonu eşliğindedir.) https://drive.google.com/file/d/125EOhG4QD5jEcZVhUcCjZWMTXhBGGexh/view?usp=sharing Bu hikaye tüm hakl...